päivän :(

Back to häröily O

En saanu kunnolla nukuttua yövuoron jälkeen ku esimies soitti 11 maissa, ja pyysi tuntilistoja tekstiviestinä - piti sit puoliunessa alkaa näpytellä niit, ja siinä näpytellessä kerkesinki sen verran herätä, etten saanu unta ennen ku olin syöny. Nyt ihan just heräsin, ku oli liian kuuma. Muuten oisin nukkunu pitempäänki ku tuli sit oltua jotain 1,5h ylitöissäki viime yönä. Ei täs mitää, mut ku nuo yöt on sen verran raskasta työaikaa, että helposti sit alkaa väsyttääki ainaki jos ei oo nukkunu kunnolla - yleensä muutenki tulee yöllä sellanen olo, että nokoset tarvis.

Ja sit aamulla pitää vielä töitten jälkeen mennä viemään verokortti niin taitaapa jäädä seuraavat unetki lyhyemmäks. No, olkoon se vasta huomisen murhe kuitenki.

[q]noena, 4.8.2008 08:21:
Mä vihaan tätä kohdetta.
[/q]

[q]Nacu
Haet uudet? *ding*[/q]
Niin kai tässä sit pitää, jos ei ala löytymään. Ei vaan yhtään huvittas ottaa yhteyttä enää meidän kouluun, ku en viime erotodistustakaan kyenny ees sieltä hakemaan. Pitäs kai mennä eka lääkäriin neuvottelemaan uudesta pillerireseptistä ja sit pyytää samalla jotain paniikkioireisiin, tai miksi niitä nyt sanoiskaan...

Mun vuoden pilleriresepti on hukassa, samoin ku lukion erotodistus. Kääks, jos en löydä niitä, ku molemmat on todella tärkeitä! En tiiä, mitä tehä, jos en löydä niitä.

[q]sapeli,
Liittyisköhän nuo kaksi toisiinsa? Luulen että aika usein unettomuuden takana on joku mieltä painava juttu, vaikka se ei oliskaan aktiivisessa jauhannassa vaan alitajunnassa. (Meinasin kirjottaa "tali-ajunnassa" *nauru*)
[/q]

No kyllä varmaan liittyy! Oon tullu ihan hulluksi yhen ihmisen takia ku siitä ei saa selvää, että mitä se oikeen haluaa. Se on oikeestaan koko aika mielessä, unilääkepökkyrässäki.

On vaan seki kyllä hassua, etten saanu unta ku pariks tunniks ku menin periaatteessa nukkumaan jo yheksältä, ilman unilääkkeitä. Nukuin sikeästi 2 tuntia, ja sit en ookaan saanu nukuttua. Sama juttu sattu edellisenä yönä, jollon yöunet siis jäi 4 tuntiin. Yleensä nukun 10-12 tuntia, ja se on yleensä sopiva määrä. Nytpä on unilääkkeetki ym. ryynit loppu, ettei voi niihinkään turvautua että uni tulis.

Nyt tarvis kyl kunnon hieronnan*joo*. Mut taisin suututtaa mun edellisen hierojan ni aika pahalta näyttää :P Vois varailla aikaa johki ammattihierojalle kuhan kerkeis.

Jaa, näköjään olin jo vastannu tähän, mutta lisäystä vielä. Ei tää työ rajotu vaan tähän päivään ja iltapäivään - vaan sitä on myös illalla, yöllä ja aamulla. Tosi kiva. Omistan elämäni siivoukselle ja sen takia saa siis jäädä mulla nukkuminenki toisarvoiseksi. Nukkumisen ja syömisen edelle kun mun mielestä ei pitäs pistää mitään! Mutta kai sitä sitte jotenki selviää. Piristeitä vaan nauttimaan ja töihin. Just sopivasti en kerkeä ottaan päiväuniakaan. Kai nuo kofeiinitabletit sitte auttaa.

Sitte kävi myös ilmi, että en saa vapun tienoille lomaa. Eli reissut siirtyy toukokuun lopulle.

Onhan mukava, että on töitä, mutta en terveyttäni sillä haluais pilata taas...

Mun Turun reissu sit yhtäkkiä peruuntuki tältä viikonlopulta ---> *poks**eiei**hmph**dissaa* Koska mun pitää mennä tekemään semmosta muutenki vitun ärsyttävää lomitusta tänään, sunnuntaina ja viikolla, aina 22.päivä saakka.

[q]katai, 22.4.2005 22:59:
Nousin aamulla ylös sängystä ja aloin ihmettelemään mitä kosteeta tippuu lattialle. Nenä siinä alko kunnolla vuotamaan verta ihan tosta noin vaan. Olinkohan lyönyt unissani itseäni kuonoon vai missä vika, jaa-a.
[/q]

Mää kerran pienenä heräsin siihen ku mun koko naama oli ihan verinen. Luulin, et se ois vettä, mut sit katoin peilistä niin kyllä säikähdin! Toisaalta mul kyllä on ollu herkkä nenä aina, ja sit siinä nenän väliseinässäki on tosi iso reikä niin ei kai sellanen verenvuotaminenkaan oo mul sitte niin kauheen omituista.

A-vitamiinitipat saattaa auttaa tohon nenäverenvuotoon, jos se johtuu kuivasta nenästä.

Päivän *poks*... Takana yöltä ja aamulta 9 tuntia töitä ja vielä pitäs jaksaa kolmen maissa töitä. Sit vasta viiden maissa pääsee näillä näkymin nukkumaa, jos sillonkaa.

Mua vaan vituttaa. Aamulla heräillessäni oli vielä ihan hyvä olo, muttei enää. Onnistuin kaatamaan ruuatki tossa lattialle, joten matto menee pesuun. Mut eipä se tässä oo todellakaan niitä suurimpia vitutuksen aiheita. Vituttaa ku pitäs tehä vaikka ja mitä eikä jaksa. Kamala stressi, vaikkei oo ees töitä eikä koulua. Ei oo rahaa - seki vituttaa ja paljon! Ja sit on vielä nuo ihmissuhdeasiat, jotka on aika sekasi. Puristava tunne päässä vaan kasvaa. Ei jaksa... Kun ois joku jolle purkaa tätä oloa, mut ku ei oo oikeen nyt tässä ketään sellasta. Ahdistaa kovasti.

Kun ei tuu uni taaskaan, kyllä vituttaa kun tuntuu, että on jatkuvasti sitten niin väsyny, ettei jaksa ajatella järkevästi. Ja asiat vaivaa mieltä - siis se tyhjä aukko, joka on ollu mun elämässä jo vähän turhan kauan, mut joka ei täytykään ainakaan näköjään omin avuin.

[q]Steven Hoaks,
Sama vika... Mie oon myös pahasti sairastumaa ja niin on myös Emmikin. Mikäs epidemia tämä nyt taas on?
[/q]

Niinpä. Se on näköjään levinnyt tänne Ouluunkin. Kamalan tokkurainen olo, kun ei mul oo juuri koskaan kuumetta ja nyt yhtäkkiä on peräti 38,6. Kurkku on kamalan kipeä ja karhea. Sit pelkään, että työnantaja soittaa ja pyytää tekemään jonku työkeikan vielä tälle päivää. Toivottavasti ei ihan vaan jo siitä syystä, että en jotenki oo oikeen kykenevä ajattelemaan mitään monimutkaisia tänään. Jo tämänki kirjoittaminen tuntuu vähän vaikealta.

Sain just hovioikeudesta postia eli kutsun todistajaksi oikeudenkäyntiin. Vieläkin samaa v*tun raiskausjuttua, mikä tapahtui 3 vuotta sitten. Haluttaisiin jo todella päästä eroon tuosta asiasta, mutta tämä syyllinen olikin tehnyt sitten vielä valituksen - että kehtaakin!

Sitten pienempi paha, mutta asia joka kyllä silti vituttaa: Saankin palkkaa paljon vähemmän kuin mitä arvelin saavani. Ärsyttää taas vaihteeksi tämä työ mitä teen, kun ei sillä tienaa.

Jäin yksin ku muut meni bileisiin, ja oon jossain vitun Loimaalla, jossa en tunne ku muutaman ihmisen ja niistä ainutta, joka meni bileisii, en sitten saanu kii. On vähän yksinäistä joo. Ei voinu sitten lähtä bileisiinkään ku ahdisti liikaa jo ajatus niin suuresta määrästä ihmisiä ku siel Violenzeis varmasti on.

Ja masentaakin niin, ettei oikeen taas vaihteeks mikään innosta, toivois vaan ettei ois olemassakaan. Pitää käydä vissiin muuttamassa tota masennuslääkitystä ku tää paha olo vaan jatkuu ja jatkuu vieläkin. Sit tämmöset tilanteet masentaa entisestään. Olisin mäkin sinne bileisiin muuten halunnu kovastikin, mut ku sydän hyppää kurkkuun ja tuntuu että jotenkin hajoaa ja alkaa vapiseen ku vaan ajatteleekin sellasta isoa ihmismassaa.

On vähän krapula ja hyvin lievä laskuhumala.

On aika lailla päin helvettiä mun vuorokausirytmi. Väsyttäny on kyllä koko päivän, vaikka nukuin 10h unet ja heräsin tossa 14-15 aikoihin. Ja päätä särkee. Ei nyt sitte oikeen tiiä, mitä tässä tekis ku ei oo tähänkään asti saanu aikaseks mitään tänään. Nukuinki jopa tossa aika vasta 1,5 tuntia, mutta silti vaan väsyttää. Oikeestaan laiskottaa, muttei ihan kauheesti nukuta kuitenkaan. On vaan jotenki hankala saada lähettyä mihinkään.

Jotenki alko väsyttää ihan kauheesti, ja pitäs vielä mennä näkeen kavereita kaupunkiin ja viemään niille velkoja. On sellanen olo, että tekis mieli nukkua vaan. Ois mukava vaan yhtäkkiä huomata olevansa kaupungissa, tekemättä ite yhtään mitään. Mutta tuntuu vaan, että aika kuluu ja koko ajan alkaa enemmän ja enemmän väsyttää ja sen takia vituttaaki.

Että voiki ilta mennä päin helvettiä. Mun pyörä jäi kaupunkiin yhen tuttavan pyörään kii. Meidän piti kyllä nähä, sen piti tulla aukaseen se pyörä, mutta eipä se sit tullu! Vitun kiva. Jotain 2,5 tuntia oottelin sitä. Soitinki välillä yhen kaverin puhelimesta ku omassa puhelimessa oli näyttö paskana, eikä sillä siis voinu soittaa. Enpä sit saanu pyörää, vaan kaveri petti vai voikohan kaveriksi sanoakaan tuollasta.

Sit mun ois pitäny lähtä isosiskon kaa baariinki tänään, mutta nyt en enää jaksa, ja ku puhelin sit hajos lopullisesti ni en saanu ilmotettua siskolle, etten lähdekään, vaan tiet meni ristiin. Seki sit vaan sen yhen ääliön takia, joka ei tullukaan ajallaan aukaseen pyörää. Nyt vituttaa, masentaa ja hermoja kiristää ja vaikka mitä ku ei sit tullu koko illasta mitään, puhelin on paskana ja pyörä on kaupungissa. Voi paska! *uuh**nyyh* Ei jaksa, ku väsyttää. Sit isosiskoki oli hirveen pettyneen kuulonen, ku en jaksakaan enää lähtä sen kaa. Harmittaa seki sit itteä, ku sisko on Tampereelta Oulussa käymässä, eikä se nyt täällä niin kauheen kauaa oo, nii että ehtis kunnolla nähä.

Ahdistaa vaan niin perkeleesti, eikä lääkkeit saa eikä rahaa tuu vasta ku huomenna että vois ostaa röökiä tilapäiseks rauhoittavaks.

O