päivän :(

Back to häröily O

Mikähän ihme siinnäkin sitten mahtaa olla kun tulee tilanne kun on sovittu että pari eri porukkaa joista suurin osa on ennestään. toisilleen tuntemattomia lähtee mestoille hippaloimaan tiestyssä paikassa tiettyyn aikaan. Ok. Tulee tietty aika ja paikka....mä en muiden kasvatuksesta tiedä mutta mun käsityksen mukaan ennastaan tuntemattomat ihmiset esitellään muillekin ennastaan tuntemattomille ihmisille. Näin mun käsitylsen mukaan se kai pitäisi mennä. Vai olenko ihan jumalattomaan vääräoppinen tämänsuhteen? Että mikä helvetti siinnäkin mahtaa olla että ei sitten viitsitä esitellä ihmisiä toisille ja sitten ollaan vaan ja katsellaan toisia pitkin nenän vartta!!! Jos on niin ylitsepääsemätön tilanne että ei yksinkertaisesti pysty ja jos tuntuu että on jotain hampaankolossa toista vastaan jne jne jne niin miksi sitäkään sitten ei voi sanoa sitten ihan suoraan.................. *toktok*
Yksinkertaisesti kaikki ei voi miellyttää kaikkia, ei sitten millään!
Mutta jos joku luulee olevansa ihmisenä parempi kuin muut ihmiset niin eipä sitten mitään..hmm...
*täh*

Työpaikalla jäätyy, takamus/selkä on kipee ja joudun käsileikkaukseen (kiirellisten jonoon).
Ai niin, ja tuleva palkkapäivä vituttaa jo valmiiksi.

tulipas tyrittyä töissä oikein huolella:(
Leikkasin uudella terävällä veitsellä puolet kämmenestä auki ja syvältä. Oli vittumaista lähteä kesken asiakkaan palvelemisen äkkiä takahuoneeseen,etenkin kun kädestä valui sairas noro verta pitkin lattioita. Ja lekuriinhan ei tietenkään ollu aikaa lähteä,käsi vaan äkkiä pakettiin ja hanska päälle.

Sit kompastuin johonkin laatikkoon kuormaa purkaessa ja kaaduin aika pahasti,polvet on ihan verillä ja mustelmilla ja turvonneet. Joka ikinen askel sattuu ja joutuu ontumaan.

Millanenkohan työpäivä huomenna on?!*hmph*

Ostamani alelaarin lenkkarit, svetari ja kunnon kolmiraitahousut vanhaan itä-helsingin tyyliin

[q]perhosnei, 10.10.2006 20:53:
en tiedä mikä on yksivartaloinen ja mikä kaksivartaloinen nomini :(
[/q]
http://sokl.joensuu.fi/aineistot/aidinkieli/kielioppi/vartalot.htm#kaksivartaloiset
auttaisko?

Mul on omaa kultaa kauhea ikävä. Haluisin sen kainaloon NYT tai edes viereen makaamaan ku se taitaa viel nukkua, ite oon Oulussa käymässä. 660km välimatkaa mun kultaan. Pitäs keksiä päivän ohjelmaa. Hmm... Krapulaki viel, ja mun oli sitä paitsi tarkoitus olla Oulussa viikko. Miten ihmeessä mä jaksan. Haluan omaan kämppään kissojen ja rakkaani luo. En ymmärrä, miten kestän olla Oulussa kokonaisen viikon.

[q]Citty, 18.10.2006 11:08:
Vituttaa, ahdistaa, väsyttää ja lentsukin iski kaiken lisäx prkl*igor**nuha*
[/q]

*lohduttel**hali*

[q]RiD, 7.1.2007 16:24:
Turhauttaa, eikä kiinnosta taas tehdä muuta kun nukkua.
[/q]

Tuttu tunne. Poikaystävä piristää, mutten jaksa edes yrittää käydä töissä ku aika vasta meni työpaikka alta rakkaan sairauteni masennuksen takia. On niin helvetin turhauttavaa sairastaa, ku tuntuu että mun pitäs olla koulussa eikä sairaana vaan kuukaudesta toiseen.

- tärkeät asiat vieläki hoitamatta, vaikka ne o roikkunu jo monta viikkoa
- muutama kaveri vaikuttaa jotenki tympääntyneen muhun.
- ei oikeen tiiä, mille tässä alkais ku ei huvittais yksinkään oikeen mitään tehä

Väsyttää niin, että ei oikeen järki kulje eikä muutenkaan oikeen mikään maistu miltään. Ois tänään 2 bileet, mut ne jää nyt mulla välistä ku oon näin poikki. Ärsyttää vaan ku ei saa oikeen nukuttuakaan, niin ei tiiä, mitä pitäis tehä. Vois muuten lähtä kaupunkiin, mut on jotenki skitso olo ku väsyttää näin paljon niin ei se sit ehkä oiskaan niin kauheen hyvä idea. Mitähän tässä siis vois tehä?

En tiiä, miten oikeestaan suhtautua... Nyt 2,5 takaisesta jutusta, jossa mun kaveri raiskattiin, annettiin 2,5 vuoden ehdoton tuomio sille Billylle. Auttaakohan sekään sit ees muuta ku sen, että me saadaan hengähtää ainaki sen ajan. Joku helvetin entinen maailmanmestarijuoksijaki se sit oli. Olin ite todistajana siinä jutussa. Pää on vieläki sekasi siitä jutusta, ku mielessä pyörii niin monet sitä iltaa edeltäneet ja siihen iltaan liittyneet asiat, mutta pakko nyt vaan purkaa mieltä. Se tapaus ku ois voinu tapahtua mulleki sen mun kaverin sijaan. Ihan miten päin vaan siis sen asian aattelee niin pahalta tuntuu ja oksettaa ku sen tyypin koko olemus on jotenki jääny päähän kai loppuiäksi.

Vähän vaikea sit kirjottaa tähänkään kovin selkeästi. Ahdistaa ja nyt särkee jo päätäki tuo ahdistus... Ku voiski vaan ees itkeä sen ahdistuksen ulos tai mieluummin muuttaa tapahtunutta ja sinä päivänä ja aiemminkin tehtyjä valintoja. Kun ois osannu katsoa sen "mukavan" ulkokuoren alle. Sit pelkään että se valittaa vielä oikeuteen, mutta sitte valitan kyllä minäki... jos vaan todellakin jaksan. Kestää liian kauan tällasissa jutuissa ratkoa. Se Billy kerkes jo toistaa tekonsa sinä aikana ku juttua selviteltiin...

Tuleepas tosi kivan rankka toukokuu. Huomenna olis vapaapäivä, mutta sen jälkeen onkin töitä seuraavaan keskiviikkoon asti, sitten 1 vapaapäivä ja sit taas töitä seuraavan viikon perjantaihin asti. Ja sen jälkeen olis vielä koulua 8-16 ja viikonloppuna töitä Koskahan sitä vapaata ehtis pitämään ihan kunnolla

Tai sitten neljän päivän :(

On masentanu lähipäivinä taas paljon tavallista enemmän. Tänään tuntui ihan ylivoimaiselta mennä töihin, ku teki mieli vaan tappaa itseni. Onneks lähdin silti töihin, ku siellä sai ajatukset sentään vähän irti kaikesta, mikä ahdistaa - kiitos mukavan työkaverini. Viikonloppu meni ihan helvetin hyvin, just joo. Yhden kaverin kämppään yritettiin murtautua. Silminnäkijöiden mukaan se murtautuja kerkes just poistua vähän ennen ku me tultiin paikalle. Ikkuna oli säpäleinä, ja poliisit kävi. Pelotti kyllä sit sillon loppuillasta ja vieläkin.

Selvis sit taas hiukan enemmän, millasia sekopäitä tässä maailmassa on, ja millasiin sitä on luottanu - millasia sekopäitä on tullu pidettyä jopa kavereina. Oli niin helvetin mahtavaa myös törmätä lauantai-iltana siihen tyyppiin, joka mut yritti raiskata tossa n. ½v. sitten. Jotenki tää homma kusee, ku tollasia vatipäitä juoksee vapaana ja ennen ku ne saadaan kiinni, ne kerkeää toistaa tekonsa ja tehä muita rikoksia siihen päälle. Ja sit on vielä se pelko, mitä saattaa joutua kantamaan vuosia, jos on joutunut rikoksen uhriksi tai jotain muuta sen tapaista.

Sit lauantai-illan tapahtumien takia piti vielä ite vetää pää täyteen, ku oli vaan niin hermostunu ja ahdistunu olo - ja nyt tässä selväillessä ja tosi väsyneenä olo on taas niin hyvä, varsinkin ku huomenna pitää mennä taas todistajaksi oikeudenkäyntiin, ku kaverini raiskausjuttu oli viety hovioikeuteen: se raiskaaja kun oli kehdannu valittaa 2,5 vuoden tuomiostaan. Kyllä siltä tyypiltä pitäs leikata muna irti samoin ku kaikilta pedofiileilta ja raiskaajilta muutenki. Tuskin ne siellä linnassa mitään oppii. Ja mitähän 2,5 vuoden tuomiokin edes merkitsee käytännössä ensikertalaiselle tekijälle? Kenties puolet siitä ajasta? Ja sit se on taas vapaalla jalalla valmiina uskottelemaan itselleen uusia uhreja, vaikka kastroitavaksi se kuuluis ja hoitoon.

Sairas tää maailma on, kun on noita sekopäitä, jotka levittääkin sitä sekopäisyyttään muihin ihmisiin sairailla teoillaan.

Edit: Pelottaa ihan oikeesti. Mitenkähän voin saada unen?

Tuli vietettyä liian rankka vappu. Rahat lopussa ja paha olo - hyvä ku en oksentanu leipää ulos tossa äskettäin. Kauheen levoton olo, ja väsyttää. Pitäis saada vielä nukuttua, mut ku ei vaan jotenki enää uni tullu muutaman tunnin unien jälkeen.

hohhoi.
työkkäri pakottaa mut hakee kaikkiin ihme paikkoihin töihin/harjotteluun, ja vaik miten jakutan, ettei lapsellani ole päivähoitopaikkaa (muutettiin iha just), niin vastaus on vaan EI OO MEIJÄN ONGELMA. okei juu, onhan se niinkin, että mun pitäis hakee sinne sun tänne ollakseni aktiivinen työnhakija, mitä multa odotetaankin, mutta first things first. mä en vaa kässää et miten kukaan voiskaan mua palkata, kun en voi kuitenkaan pimittää tietoa, ettei lapsellani ole hoitopaikkaa. eikä sellaista luvattu ennen ku 2 viikkoa on menny. sanoin,etten voi taikoo hoitopaikkaa mistään, mutta eihän ne siit välittäny - lisäksi langan toisessa päässä tais olla joku työhönsä kyllästynyt vähättelijä, mikä ei sekään nostattanut fiilareita.

go Vaasa!

Väsyttää vaan niin kamalasti. Tekis mieli nukkua viikko, ku viikon päästä vasta tulee rahaaki, sitä ennen on rahat ihan lopussa. Ja vaikka on bileetki huomenna niin jotenki vaan ahdistaa - ajatus niistä bileistäki. Ja harmittaa, ku ei saa oikeen ketään yhtäkkiä kiinni nyt ku tarvis saada. Yksinäinen olo vaan jatkuu, vaikka just olin pari vuorokautta yhen hyvän kaverin luona. On suorastaan tyhjiö päässä, ja sen vois täyttää unella, ettei joutuis miettimään koko ajan, että mitä seuraavaks, ku ei oikein asiat vaan luista nyt. Liian moni asia ja kaveruussuhde tuntuu olevan harhaa. Onkohan kaikki loppujen lopuksi harhaa?

Oikeastaan vois nukkua kuukauden tai vaikka 2 niin että sopivasti heräis kunnon kevääseen ja Neonin bileisiin täällä, jos vaikka sitten ois taas paljon helpompaa ja mukavampaa. Saahan sitä aina toivoa.

Alakerran vatipää päätti aloittaa remontin tekemisen tunti sitten. Ihanaa kun on niin mukavia naapureita. Tietysti remontointi tapahtuu tähän aikaa illasta, muutenhan joku voisi luulla häntä ajattelevaiseksi.

On menny koko ajan vaan huonommin ja huonommin. En jaksa enää. Liian yksinäistä ja liikaa epäselvyyksiä. Oon liian huono ihminen. Ei mulla oo syytä olla täällä. Tekee vaan mieli ottaa unilääkkeitä unilääkkeitten perään. On vaan liian paha olla ja koko hereilläolo on yhtä painajaista. Ei tää kyllä koske vaan tätä päivää, olo on vaan pahentunu ja pahentunu. Nyt tuntuu vaan, että pää hajoaa ellen pääse purkamaan itteäni jolleki. Mutta ketä kiinnostaa? Ei ketään. Eli kai täs pitää taas vaan nukahtaa - varmaan ois parempi nukahtaa lopullisesti, etten ois enää täällä kenenkään haittana. Ja nyt hajoo pää näistä omista sanoistaki - typerää itsesääliä. Pitäs lopettaa kai puhuminenki ku en osaa ku jauhaa paskaa. Unilääkettä kai vaan seuraavaks ja sit nukkumaan. 2 tuntiaki hereillä on näköjään ihan liikaa.

[q]Procyo:
Katsoin Batmanin (sen 60-luvun version) KOKONAAN....*nyyh*
[/q]

Päivän :( *täh*

Kävipä tässä ilmi, että pahat aavistukset osuivat kuin osuivatki kohdalleen: Mua on petetty ja samalla yhtä toista. Vituttaa tunnevammaiset ihmiset.

O