päivän :(
[q]anniini, 22.9.2005 14:03:
vitun hämäävää et "Firewire"-biisin mukaan on nimetty oma porttinsa. suuri kunnianosoitus. mut hitto, aika kuumottavaa kuvamateriaalia. onks tota lisää? (kerro linkki :D)
käyrän suuntaa voi vain veikkailla.
ja päivän :( : mun täytyy duuniin viideksi. ei huvita. :´(
[/q]
pistetään vielä yksi sneak-peek, aika tuhma tosin.
http://homepage1.nifty.com/matton-chikusa/nantonaku/usb-port.jpg
Käyrän suunta: veikattu.
Päivän :( on tänään kyl se,et mun pitää lähtee jo kahen tunnin päästä töistä, ja suoraan Keskiselle.....
Sain nukuttua jopa viis tuntia joka taitaa olla tän viikon ennätys.. ..näillä silmillä pitäis sitten ensi yönä käydä rekalla heittämässä Jyväskylässä 12-13h reissu.... ...sais tää kuumuus jo hieman hellittää niin pystyis nukkumaan...*dissaa*
Voi vit..jätkä (siis minä) on perskeles koulutukseltaan sähköasentaja eikä saa vaihdettua edes uutta lamppua olohuoneeseen ku ei ole oikean kokosta talttapääruuvvaria On ne vaan asiat välillä niin pienestä kiinni..
Mun poskeen on yön aikana tullu 5 näppyä. Viisi! Ja yhteen rykelmään. Ne ei oo oikee finnejäkää, mut ne o ärsyttäviä. Niitä ei voi ees puristella. Ja iho on kuivunu kans naamasta ja käsistä, heti ku tuli vähäki kylmempi taas.
Mä halun kevään takas. :(
Sit viel tää vitun talvi.
Tulis ny saatana jo kevät et mun iho ois kunnossa!!
Pitäis oikeesti olla koko talvi joko solariumissa tai rasvakylvyssä niin tää iho ois sopiva. Mut ei.
[q]Nexus__69, 5.2.2006 20:28:
---
aapee, 5.2.2006 14:39:
Halipula...
---
se :(
[/q]
No jos meitä on kerta kaksi niin *super**hali*
menee hermot saunalahden asiakaspalveluun
Kiitos vaan naapurit tästäki **tun yöstä ja aamusta. Vaihto iltavuorosta aamuvuoroon ei ois ollukaan tarpeeks raskas muuten. Oli se kiva, että päätitte sen päälle mekkaloida koko yön niin, että ainuttakaan tuntia en saanu kunnolla nukutuks.
ps. Mua ei vois vähempää kiinnostaa "pystytkö sä siihen" ja sen "vitun huoran" tappamista voit suunnitella seuraavan kerran pienemmällä metelillä ja johonki toiseen aikaan vuorokaudesta.
Kiitos ja näkemiin.
...olen niin väsynyt..elämiseen...
[q]Jutu, 14.1.2006 09:29:
On vähän kuollut olo huonosti nukutun yön jälkeen *pökr*
[/q]
wowita vähemmän, nuku enemmän
Maailman hirveimmät pikkujoulut, maailman kauhein olo. Miks mä en vaa jääny kotiin?
hitto mikä ahistus, mikä itkuolo, mikä vitun paska olo!!
En voi käsittää miten mulle voi tapahtua näin.
Ei vaan löydy hymyä tälle päivälle. Kaiken lisäks huomenna pitää takas Helsinkiin. Ahdistaa, ja surettaa, itkettää, paha mieli..
Why do all good things come to an end?
...väsymys tuntuu pahemmalta kuin koskaan aikaisemmin...*super**uuh*
[q]iriil, 2.12.2005 20:05:
yleinen iski taas jostain.
Ja nyt pelottaa melkein kaikki. Eniten se miksi olo on tällainen.
[/q]
*super**hali* +
...yksi kaveri sai sitten lähteä kaveripiiristä... ...olen aina ollut niin rehellinen kavereilleni kuin suinkaan mahdollista ja odoten sitä myös heiltä, nyt kuitenkin selvisi että eräs kaveri ei sitä ole minulle ollut eräässä minulle hyvin tärkeässä asiassa...
..joulu meni jo vituiksi eikä sitä voi enää pelastaa mutta miksi tämän pitää jatkua saatana!!*grr*
systeri luvannu laittaa mailia tänää, mut ei vielä näy.. :(
Kaike lisäks se lähtee huomenna Shanghaihin, ja viel menee Singaporen kautta takasin. Oon aika kade.
Mut mä ny vaa haluisin siltä sen sähköpostin :(
Olin ajatellu et tulis kiva yhteinen viikonloppu mut tuleeki si näköjää yksinäinen viikonloppu
Sit viel bottal ois ollu tänää hyvä pändi ja si mul ei oo rahaa
Pitäis valvoo taas ens yö ja jo nyt alkaa tuntumaan että ei vidduuuuuh... ...ei se väsymys vaan se ku ei ole semmosia kavereita joiden kanssa vois hengata läpi yön...ja kun joutuu olee yksin niin tulee pyöriteltyä päässään kaikkea paskaa...*dissaa*
En sitten saanut unta... ...ei tässä muuten mitään mut aika pehmeitä ajatuksia ja silmät kuivaa päähän...*uuh*
[q]anniini, 18.2.2006 17:18:
----NIPS----
[/q]
Juu, ei varmaan oo pelkoo et tulee lähdettyä mihinkään :) Lepäämistä ja näin. Mut kuten luit, niin saattaa se surma tulla kotonakin :( Esim. viemäriameebat, myrkytetyt ruuat, saastunut vesi, sähköiskut, saunan ylikuumentuminen....
Periaattees pitäis pysyä sängyssä, paitsi et jos tukehdun peittoon......
Nojoo