päivän :(
Menin ihan liian myöhään nukkumaan. Ny ois sitte vähä väskä.
Illalla Maija ja forza
[q]_nua, 25.4.2008 14:57:
---
anis, 25.4.2008 14:52:
---
_nua, 25.4.2008 09:18:
---
anis, 25.4.2008 01:55:
Ei hyvin mee, näin viime yönä painajaisen mikä oli näköjään enneuni. Oon kolme vuotta sitten nähnyt samanlaisen ja eikös vaan niin tapahtunut silloin. Kyllä sitä ihminen tiedostamattaan aavistaa asioita.
---
mulle on käyny monta kertaa samalla tavalla ja se on jotenkin aika pelottavaa.
---
Niin... Kyllä ihminen jotenkin alitajuisesti tiedostaa jos esim. poikaystävä ei ole enää kiinnostunut. Sitten se näyttäytyy unien välityksellä.
---
Niinhän se on ja sitten kun just tommosia asioita ei hereillä haluu/pysty myöntää ittelleen niin ne tulee sitten unissa esille. Tosin mulla on alkanu olee semmosia "enneunia" mitä ei tolla selitetäkkään, mutta ne tarinat kuuluu ehkä johonki toiseen aiheeseen ku tänne
[/q]
Jees. Niin, noi on kyl kummallisia*ding*. Mut jooh... Kai sitä on itse vihdoinkin myönnettävä olleensa oikeassa. Uni näytti toteen : (
Mun silmäluomi on nii kuivunu yön aikana että se on rikki. On vähä kipee.
Heräsin yöllä taas siihen kauheaan vatsakipuun jonka takia lähdimme pari kuukautta sitten sairaalaan keskellä yötä. Nyt se tuntui vielä pahemmalta kivulta Ei ollu ees särkylääkettä ja sairaalasta saadut tabletitkin oli jo loppuunsyöty. Pakko mun oli silti jotain saada ni otin Berocan, eheh. No eihän se nyt mitää auttanut. Ihan käppyrässäkippurassa olin ja lopulta nukahdin. Nyt vielä vähän tuntuu ilkeältä mutta kai se tästä.. Ärsyttää vaan kun ei tiedä mikä siinä on. Tai sitten siinä ei ole yhtään mitään, huvikseen vain kramppaa. Lopettais sen prkl.
perkele joudutaan kykkimään täällä kassulla pitkään turhan takia
HALUUN LOMILLE!
[q]phear, 26.4.2008 07:01:
---
hemuz, 25.4.2008 15:16:
Lahti on paska rullaluistelumaa :(
Eli lahti pilaa tunnelman.
---
Ankkurissa toi harrastus on kyllä kitketty aika tehokkaasti pois erinäisin hiekkaestein.
+nää mäet, huh.
[/q]
Joo ois nii kiva luistella tost rantaa pitkin, mut ei nii ei
Vittu, ylihuomenna töihin.
[q]Timce, 9.11.2009 15:45:
Olenpa vahingossa poistanut koneeltani mp3-kansion. Eipä vähän vituta. Sinne meni kaikki setit ja biisit.
[/q]
känni ei aina ole hyvästä :(
[q]Timce, 9.11.2009 15:45:
Olenpa vahingossa poistanut koneeltani mp3-kansion. Eipä vähän vituta. Sinne meni kaikki setit ja biisit.
[/q]
Miten olisi joku recovery-softa? En moisia enää muista, mutta google varmasti auttaa...
Rupesi ärsyttämään se, että facebookissa huolimatta siitä ettei itse ole tyyppien x kaveri, saa silti infoa etusivulle yhteisten kavereiden heille kirjoittamista kuvakommenteista.
Ja varsinkin kun kyseessä todellakin sellaiset henkilöt joista ei halua kuulla juuri mitään.
Pitäs tehä semmosia juttuja joita en haluais. Ainakaan nyt. Tiedän että maanantaina on taas jees olo ja varmasti jo ennen sitäki, mut silti. En halua, en tänään.
[q]Miinapiina, 27.4.2008 10:12:
---
crissy, 27.4.2008 09:05:
kyl o muuten kalliit liput sirkukseen
---
no ei noi musta kyl kalliit oo... hinta-laatu-suhde ihan passeli
[/q]
no siit on kyl aikasta kauan ku ite on ollu.. noh pitää viel laskee:D
Taas huono olo
[q]UnityF, 25.9.2006 13:11:
ex-kämppis
mä tahtoisin mun kellarin jo tyhjäksi mut eeeei hän ei osaa hakee sieltä sohvaansa ja 40932+75043 muuta tavaraansa pois vaikka oon sanonu siitä jo lukuisia kertoja että tarviin sen jo omaa käyttöö kun on vauva tulos niin pitäis saada omia tavaroita sinne et saa vauvan tavarat asuntoo mahutettuu. huoh.
[/q]
Myy ne tavarat :)
Loma = Stressi laskee, flunssa iskee.*sars**uuh*
Tjaah..Kolmisen viikkoa valvottu poitsun kans,eikä kukaan kerro mulle miks se ei saa nukuttua. Pari yötä sitte menin taas kerran kattomaan mikä on,ni hyvä ettei selkärankaansa repiny rinnan kautta ulos. Ihan sairaan näköstä,pikkunapero repii ja raastaa ihan täysillä,rintaansa ja päätään(taitaa olla turha sanoa ettei siinä paljoa hatut auta..). Keskellä yötä sit rasvataan ja annetaan kipulääkettä.
Eilen illalla ukko sai kortisonikylvyn,eikä heränny kuin 00 ja 05. Joku vois vaikka kertoa et mikä nyt sit tekee oireita.
Ja nyt sitten,pikkuneidilla kuumetta 38,5. Jee.Toivottavasti hampaista johtuvaa,muuten hakkaan pääni seinästä läpi.Ei jaksa.
edit:et itekkään osais.
[q]kimono, 28.4.2008 11:45:
niin vitun emopaska päivä ku mahdollista!
vihaan tätä kaupunkia, maata, työtä ja kaikkia ihmisiä!
AAAAAARGH!! haluan vaan olla rauhassa, enkä osa jotain
noloa bisneslarppia jossain hevonvitun Irlannissa!
ei mulla muuta, kiittihei!
[/q]
Kyl se maa jossakin vaiheessa alkaa vituttaa :) Kokemusta on.
On ollu koko päivän jokseenki heikko olo ja tuntuu pahenevan vaan. Vähän pelottaa lähteä treeneihin, mutta enpä itsepäisyyttäni tuu noita väliinkään jättämään. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
Risoo huominenkin. En tunnu oikeen pääsevän eroon tuosta perjantai 13. -ahdistuksesta...
Työkaveri yhä poissa. Oli koko viime viikon ja sitä edeltävälläkin viikolla perjantain. Siis on ihan mahdollista että sillä on jotain pahempaakin terveysongelmaa mut toisaalta kun sillä on vähän lintsailuhistoriaa niin vaikea olla kovin myötätuntoinen. Tuos on vaan se et kun se ei ole tuolla tekemässä työtään niin muilla on sit 33% enemmän hommia, mikä alkaa pitemmän päälle olemaan vähän stressaavaa.
[q]Jocular, 12.2.2009 15:53:
Ei hätää. Se perjantai 13. on myös ens kuussa
[/q]
Oon valitettavan tietoinen asiasta