päivän :(
Muistin just että kaakaojauho on loppu...ja kaupat meni juuri kiinni...*hmph*
Olis festarit täs meijän pikkukaupungis juhannusviikon jälkeen, no tietenkin.. mähän olen töissä ja viel sinä päivänä ku ite sinne olis halunnut...
[q]aapee, 6.8.2006 04:06:
..nyt sitä vaan sitten toivoo että tuo numero ei ole feikki, jos vaikka tuolta sinkkuluukusta löytyisi vuoden asustelun jälkeen ovi pois.. +
[/q]
No vitunmarjat, feikkihän se.
[q]domi, 3.12.2007 13:51:
Aikuiset lapset ja niiden kanssa tappeleminen.
[/q]
JA lisää hommia. Kevään koulutusputki alkaa ja arvatkaa kuka on kouluttajana. Niin just.
[q]merqus, 12.2.2009 15:43:
Risoo huominenkin. En tunnu oikeen pääsevän eroon tuosta perjantai 13. -ahdistuksesta...
[/q]
Ei hätää. Se perjantai 13. on myös ens kuussa
Vein aamulla roskat ja tiputin roskien mukana mun kalliin nahkahanskan.
Vituttaa vieläkin vaikka se tapahtui jo 7.30 aamulla.
[q]astaroth, 17.8.2006 13:57:
se siitä ulkomaanmatkasta näköjään. ja mä kun niin odotin pääseväni hetkeksi pois täältä
ja eikä siinä muuten mitään, mutta hienoa on ollut vitkutella kavereita koko ajan, jotka sitten päättävät feidata ja otin palkatonta lomaa töistä tämän takia. VITTU ETTÄ VITUTTAA! KYRPÄPERKELEHUORA!!!!!!
[/q]
Tiiän miltä susta tuntuu
Paipai ukkirakas.
Tuskailin duunikaverilleni ongelmastani, kun koko ajan tekee mieli jotain. Duunikaveri sanoi si et yleensä ressi laukasee sellasta, ja kysyi et ressaako mua jokin. No, sitten mietiskelin ja sanoin et "no eeeeei nyt silleen" ja si rupesin pohtimaan ja avautumaan ja tulipas si todettua itsekin 5 minuutin avautumisen jälkee, et mä taidanki ressaa ihan helvetin monta asiaa, vaikka oikeesti luulin et "ehkä mä vaa semipienesti jotain ressaan".
Ressaan ihan liikaa, ihan liian monta.
En tiiä enää kuka oon
[q]_nua, 23.4.2008 09:27:
---
crissy, 23.4.2008 09:17: meil o vissiin hissi sanomas itteensä irti ja me asutaan 6. kerrokses
---
No mut sun pitää ajatella positiivisesti, pääset varmasti kesäks rantakuntoon
[/q]
*lmao*! no siit ei oo pelkoo:D
sormet on aivan jäässä.
ei oo kyl mikään uus juttu mulle.
Saakelin huono ääreisverenkierto. :/
22-aamu-vuoro muuttuikin 18-aamu-vuoroksi Argh, pakko jaksaa se vaikka hampaat irvessä ja kyrpä ottassa, niin tuntuu vielä paremmalta lähteä lomalle. Pitääpi varmaan käydä kaupan kautta ostamassa energiajuomaa..
Taas vaihteeksi saikkarilla.
Edit: Lääkäriin meni satanen ja tilillä ei todellakaan ole tämän jälkeen rahaa.
Eipä taida työsuhde jatkua tätä menoa, kun sairastelen liikaa :(
[q]Zenni, 19.9.2006 14:02:
---
domi, 19.9.2006 13:58:
Ohjelmapäivitys
---
Eli loppupäivä menee selvittäessä et kuinka hemmetissä se tehdään Mä ja kodin elektroniikka ei olla hyvissä väleissä.
[/q]
Kaapeli ja nörttiystävä = *Sydän*
Olenpa vahingossa poistanut koneeltani mp3-kansion. Eipä vähän vituta. Sinne meni kaikki setit ja biisit.
[q]Zenni, 25.10.2006 19:27:
Mut ku emmä haluuu-uuu-uuuu
[/q]
Mene.
prkl ku alkoi vettä sataa!
[q]_nua, 25.4.2008 09:18:
---
anis, 25.4.2008 01:55:
Ei hyvin mee, näin viime yönä painajaisen mikä oli näköjään enneuni. Oon kolme vuotta sitten nähnyt samanlaisen ja eikös vaan niin tapahtunut silloin. Kyllä sitä ihminen tiedostamattaan aavistaa asioita.
---
mulle on käyny monta kertaa samalla tavalla ja se on jotenkin aika pelottavaa.
[/q]
Niin... Kyllä ihminen jotenkin alitajuisesti tiedostaa jos esim. poikaystävä ei ole enää kiinnostunut. Sitten se näyttäytyy unien välityksellä.