päivän :(

Back to häröily O

voisko päivä enään paremmin alkaa kun 3 poliisiautoa , 3 ambulasnsia ja 2 paloautoa vetelee pillit päällä talon ohi melkein vastapäiseen taloon jotain säätämään....*eiei*

kuulemma taas saanu kohtauksen yöllä*dissaa**eiei**hmph*

10,5 tunnin työpäivä*poks**poks**hikoil* kun ois päässy ees 1 kerran istumaan*igor*

jes.

Hyvin menee kesäloma suomessa. Oon avannu LIPASTON kaapin, missä on ~120euron konjakkipullon hieno puu/satiini kotelo mihin olen päättänyty illan jälkeen oksentaa. En siis missään nimessä oo pystynyt oksentamaan lattialle tai mitään, ehei. Tää kotelo on vain ja ainoastraan säästetty sitä varten koska se on hieno. Oon "ensimmäisenä" suomibaari iltana tullu sitten baarista, avannu kaapin, jossa tosi upea "tiikki/mahonkinen varta vasten säästetty laatikkosetti", ja oksentanu sinne koko setin. Mitään en illasta muista muutakun että tilinauha näyttää -300euroa. Vitttu. VITUN LAHTI!.

Ainoot muistikuvat mitä kotiin tullessa on se että pääsen taksista ulos ja menen kotia nukkumaan.

Huomenna uusiks. jes.

kakkaa tämä.

väsy*haukottel**dissaa**senkin**toktok*

[q]niomic, 19.4.2008 12:22:
---
tiiplis, 19.4.2008 12:16:
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1521293

Aivotutkija hakkasi vaimoaan vasaralla ja sai 4 kk ehdollista. Suomi - oikeusvaltio *sydän*

---

En nyt ehkä suoraan vankilaan laittais, mut luulis nyt tommosessa tapauksessa olevan osana tuomiota myös pakollinen mielenterveyskartoitus sekä kodin että yleisen turvallisuuden nimissä. Jos ei kartoituksesta pääse läpi, ni sit jonnekki pehmeeseen huoneeseen miettimään / toivottavasti parantumaan. Jos taas todetaan et esim. lääkkeet kusee psyykettä niin sit ne vaihtoon ja kartoitus uudestaan...
[/q]

No en minäkään mut kun ei laiteta edes sinne muumilaaksoon. Jotenkin tosta "pisti tekonsa sairaalloisen mustasukkaisuuden ja vahvan lääkityksen piikkiin" saa sellaisen kuvan että hups, kävipäs hassusti mutta kun en muista niin eihän se nyt niin vakavaa ole ja ei se minun syy ole. Ja kyllä, tiedän mitä lääkitys voi ihmiselle tehdä. Mut jos ihmisellä on jo valmiiksi kusta päässä niin viina/huumeet/lääkkeet ei aiheuta tollasta käytöstä, ne vain tuo esiin sen mitä sen ihmisen päässä jo valmiiksi on.

Hirveä päänsärky ja kurkku tulehtunu...*poks*
aivan järkyttävä yskä ollu jo 1.5 viikkoa ja ei näy laantumisen merkkiä missään....
töihin pitää kumminkin mennä ku ei eukolla sellasta paikkaa vielä oo*toktok*

[q]niomic, 19.4.2008 12:38:
---

Tuntuu niin sairaalta läpältä, mut monesti vaan vaikuttaa täällä oikeasti olevan lieventävänä tekijänä jos oot kännis, lääkkeis tjms. Huumeiden kohdalla ei ole ainakaan minulle välittynyt samanlaista näennäistä käsittelyeroa.

Voin toki myöntää ettei näin välttämättä käytännössä ole, koska oma otantani on niin pieni ja paljon merkitsee myös uutisoinnissa käytetty priorisointi, lainaukset ja asian esitys. Enhän voi edes oikein luottaa siihen, että jossain iltalehden uutisessa kerrotaan kaikista rangaistuksista.
[/q]

Ei ehkä uutisoinnissa mut ihmisten puheissa: jos on joku järjetön väkivallanteko niin puhutaan että "kyllä sen on täytynyt olla joku huumeidenkäyttäjä" koska kaikki huumeidenkäyttäjäthän on arvaamattomia, sekoilevia ja väkivaltaisia koska ovat huumeidenkäyttäjiä ja se on jos ei lieventävä niin ainakin selittävä tekijä. Ihan kuin ihminen itse ei niitä tekoja tekisi vaan se aine (mitä nyt sitten onkaan ottanut) aiheuttaisi ne. Ehkä on helpompi järkeistää asiaa syyttämällä viinaa/lääkkeitä/huumeita/mustasukkaisuutta/stressiä/*insert any excuse here* kuin hyväksyä se, että mitä tahansa saattaa tapahtua kenelle tahansa koska tahansa.

Edit: lähdekritiikkiä joo tarvitaan koska usein otsikko kertoo ihan eri tarinan kuin varsinainen juttu joka sekään ei sitten kerro asian kaikkia puolia.

Äkkinäinen luulisi että tuo auringonpaiste ja lämpimät kelit saisivat naisissa(kin) hormoonit pyörimään hieman kovempaa tahtia mutta minun tyttöystävästä.... ...on tullut pihtari...

[q]juuco, 14.4.2008 22:03:
---
anniharha, 14.4.2008 21:10:
Just. Meni sit vissiin kämppä meikältä.

---

Kohtalontoveri Ens kuun loppuun asti armonaikaa.
[/q]

muitakin pian asunnottomia...mulla sentään kesäkuun loppuun asti aikaa....

..veto pois ja illalla pitäsi mennä ekaks kaverin yhdistetyille tuparisynttäreille ja sitten soittamaan tonne baariin suomihumppaaaaaaaaahh....*uuh*

Mulla on ongelma... ..hommasin 2 lippua huomiseen Rave against Drugs 2:seen ja eilen tyttöystävä sitten ilmoitti ettei jaksakkaan sitten lähteä... ...en oo saanu ketään muutakaan kaveria innostumaan eli mulla olis niinku yx ylimääränen lippu eikä ketään kaveriaaaaaaah....*uuh* ...että jos jotakuta kiinnostaa päihteettömän 185cm pitkän ukkelin, joka tanssii paljon, seura niin ottakoon yhteyttä... ...niin sanottakoon nyt vielä että ei tässä sitten oo minkäänlaista taka-ajatusta mukana, ei vain haluais yksin koko iltaa olla...*uuh*

[q]*Mirri*, 20.4.2008 11:25:
---
-Santtu-, 17.4.2008 08:28:
Karsee hedari*dissaa*

..toistuu nykyään vähintään kerran viikossa, syy tuntematon.

---

Älä osta sitä jemmapulloo aina sinne kaappiin vlopuks.
[/q]

Hä? Meni vähän ohi..

No nyt tökkii tosi pahasti... ...vuoden seurustelun jälkeen neiti sanoi ettei tiedä mitä haluaa joten minä passitin neidin kotiinsa miettimään sillä mikään ei ahdista niin paljon kuin se että joutuu olemaan ja viettämään aikaa ihmisen kanssa josta oikeasti välittää ja rakastaa mutta joka ei tunne samoin, päähän siinä leviää... ...vaihtoehtoina on että joko tuo takaisin itsensä tai kämpän avaimen... ...toivon kyllä ensimmäistä vaihtoehtoa... ..mutta aika näyttää, eikä se ole minun päätettävissäni... ...että tämmönen juhannus minulla rrkele!!*poks*

Kauheeta vääntöö pääni sisällä et jatkanko nykysessä uudessa duunissa joka ei vaan tunnu omalta vai meenkö takas vanhaan josta tykkään. Nykysessä parempi liksa joo mut työssäjaksaminen tuntuu nyt ehkä tärkeemmältä kun se et saan pari uutta hupparii ostettua... Vanha paikka ottaa takasin kun vaan soitan sinne (:D) mikä on aika kiva homma, työtodistuksessakin oli et työtaito ja työkäytös kymppi I kick ass.
Uneton yö edessä ja huomenna teen päätöksen.

Herätyskellon pitäisi soida tossa vaille viis. Ai miksikö? Koska minun pitäis olla nukkumassa jota en ole koska kroppani päätti herätä jo nyt... ..ilmeisesti se (kroppani) ei osaa vielä nukkua yksin kun on ilmeisesti tottunut siihen että siinä nukkuu joku toinen vieressä... ..mutta kai tämäkin on sellainen ajan kanssa poistuva ongelma....*uuh*

...iso *hali*-pula...

ajoin sitten keskeneräisen palomuuri skriptin ja sitten onnistuin tappamaan serveriltäni kaiken liikenteen. pitää lähteä pyörällä kohta ajamaan kotiin ja muokkaamaan skriptin toimivaks ja sit takas töihin.. iFail(tm)

[q]UnityF, 19.8.2005 01:35:
yksin, nyt & aina.
olikin liian hyvä ollakseen totta.

murtunut.

[/q]

*lohduttel*et ole yksin...

Pitäis pakata ku lähen huomenna reissuun... ...vaan kun ei yksinkertaisesti nyt jaksa kun päähän koskee 16h vavomisen jälkeen... ...noh, kun pakkaa juuri ennenkun lähtee ja käyttää siihen aikaa n. 30min niin ainakin minulla silloin yleensä lähtee mukaan just ne kamat ja just niin paljon ku tarttee eikä yhtään enempää...*joo*

O