päivän :(
a) Erään vanhan tutun piti tulla huomenna käymään vaan ilmotti eilen että on kipeänä eikä pääse tulemaan = huomenna ei mitään tekemistä kun ei ole varaa lähteä uloskaan...
b) Pitäis mennä taas yövuoroon ajamaan eikä kiinnostais yhtään...
c) Jääkaapissa ei ole ollut enää kolmeen päivään muuta kuin valo eikä ole rahaa ostaa ruokaa seuraavaan 3 viikkoon...
d) Halipula
...aina välillä tulee hetkiä jolloin tuntuu kuin eläminen olisi turhaa...yhä useammin...*uuh*
[q]mayah, 18.8.2005 20:40:
[/q]
Miksi *poks*?
tollanen ilma ja vapaapäivä
nooh jos ottais ton asian positiivisesti koska nythän on aikaa siivota ja pyykätä yms. Joo, näin mä teen..
depression&insomnia :l
[q]domi, 22.4.2008 16:33:
Lindorff muisti ylläreillä. Kahden päivän sisällä hienot perintäkirjeet kahdeksasta laskusta vuosilta 2002-2003, joista ei ole muistutuksia tullut kahteen-kolmeen vuoteen, vaikka heillä on uudet osoitetiedot olleet :<
[/q]
No mut et oo sä sit kaipaillu laskuja aikasemmin o_O (no kuka sitä laskuja kaipais mut...)
Ei vaan jaksa nappaa mikään
[q]Annikki, 19.11.2009 22:50:
mulle on laitettu sellaset vuorot, etten edes ehdi levätä niiden välissä
[/q]
Kannattais tsekata työehtosopimus ja Työaikalaki. Aika usein työnantajat saattaa (tietämättään) rikkoa pykäliä.. http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1996/19960605
Mä vihaan tätä kohdetta.
Kävin tuossa viime viikolla vapaayönä Lohjan Essolla kaakaolla ja siellä oli tommonen Coca-Colan arvonta jossa oli pääpalkintona letkuohjattava puoliperäkokisrekka. Noh, minäpä joutessani siinä sitten kirjotin 25 arpaa mutta tästä huolimatta en voittanu sitä... ...ei saanu rekkamies vieläkään ikiomaa rekkaa..*dissaa*
Pitäis töihin mennä vasta puol ysiks, kroppa kuitenkin päätti herätä jo neljältä...*dissaa*
Menee hyvä pyykkäyspäivä hukkaan kun lämmin vesi on katkolla koko päivän... (pesen siis käsin)
[q]opmdevil, 22.4.2008 12:30:
Vein sitten perjantaina moottoripyörän huoltoon kun se ei käynnistynyt / pysynyt käynnissä. Äsken soittivat että toimimattomuus joutui siitä, että siinä ei ollut polttoainetta. Ei yhtään ole nyt nolo-olo. Onneksi on insinööri, voi sillä puolustautua.
[/q]
Ei...pysty...lopettamaan...nauramista.
pointsit kotiin
taitaa olla parempi jättää sanomatta.......
[q]embie, 9.7.2008 11:46:
Menee hyvä pyykkäyspäivä hukkaan kun lämmin vesi on katkolla koko päivän... (pesen siis käsin)
[/q]
eikös siihenkin tarvitse lämmintä vettä?
[q]hemuz, 9.7.2008 11:51:
---
embie, 9.7.2008 11:46:
---
eikös siihenkin tarvitse lämmintä vettä?
[/q]
Niin, siis menee päivä hukkaan kun ei ole lämmintä vettä enkä viitsi alkaa keittämään ja sekoitteleman
+ mun mielestä pesukone ottaa aina kylmää vettä, jonka se sit lämmittää itse sopivaksi, joten silloin ei olisi väliä mistään lämpimän veden katkoksista... korjatkaa jos oon väärässä.
Halipula...
Mä todella halusin nähdä yhden vanhan ystävän tänään. Se feidas. Tuntuu pahalta.
Vähän darranen olo. Ja menee hermot yhteen ihmiseen. Nooh, pitää varmaan nukkuu ensin yön yli ennenkuin alan kritisoimaan*hih*. Mut ketään mun ei kuitenkaan tarvii miellyttää.
[q]Jigsaw, 27.6.2006 18:24:
Voi perse mikä päivä*toktok**hmph*
[/q]