päivän :(

Back to häröily O

Muhun iski kauhee matkakuume.. :( Ei mulla oo varaa lähtee mihinkään.. Vielä ainakaan.

[q]Sand3, 16.4.2008 13:02:
---
anis, 16.4.2008 12:28:
Ikuinen väsymys!

---

Miten mustakin tuntuu et vaikka mä kuinka paljon nukun ja menen ajoissa nukkumaan niin silti mua aamulla väsyttää nytkin haluaisin vaan päästä kotiin ja peiton alle.
[/q]

Sama täällä, se on aina joka päivä. Vaikka ois helkutti lomallakin ni silti väsyttää*ding* pitäisköhän mennä johki tutkimuksiin ettei vaan sairasta mitään?

Ankeaa kun ei näe mitään hyvää syytä herätä päiväunilta arkitodellisuuteen, olisi vain niin mukava nukkua ja nukkua ja nukkua... Töihin vois sit herätä kun on kerran pakko.

[q]Norb, 16.4.2008 12:57:
---
MissKoo, 16.4.2008 12:06:
Vähänkö ahdistaa olla riippuvainen muiden ihmisten avusta, että saa uudessa asunnossa yhtään mitään toimii.

---

Kaikki sun ongelmat ratkee, kun hommaat miehen..
[/q]

No jaa,a, se riippuu vähän miehestä.. onko sellanen käsi-ihminen vai ei

[q]Sand3, 16.4.2008 13:05:
---
anis, 16.4.2008 13:03:
Sama täällä, se on aina joka päivä. Vaikka ois helkutti lomallakin ni silti väsyttää*ding* pitäisköhän mennä johki tutkimuksiin ettei vaan sairasta mitään?

---

tää on ihan selvästi jotain kevätväsymystä, muut piristyy niin me väsytää.
[/q]

No mutku mulla on sama homma vuoden ympäri*hih*.

[q]crissy, 16.4.2008 08:11:
---
irrrma, 15.4.2008 17:29:
---
crissy, 14.4.2008 09:54:
---
irrrma, 11.4.2008 19:49:
auuu..käsivarsi ihan hellänä aamuisesta rokotteesta lääke jumittaa lihaksessa jo koko käsivarsi ihan puutuneena ja kipee, en ihan tälläst ois oottanu..*hmph**uuh*

---

jäykkäkouristus ilmeisestikkin..?

otin sen vajaa vuosi sitten ja jessus ku sen laittaminen sattu!!!!!!!!!!

---

Juu jäykkishän tuo oli, eipä se pistäminen tuntunut mishään, mutta huhheijaa kun sit illalla ja seuraavana päivänä käsi oli aivan rampa, jo siis todella kipeä.. onko se muka silloin 10v sitten sattunu noin paljon? *ding**hmph*

---

mulla se sattu niin *itusti! tai kirveli! ja joo ei sil kädel voinu oikeestaan mitään tehä ja yöt oli kauheita ku on tapana viskata käsi tyynyn alle ja pää siihen niin ku ei voinukkaa ku sattu.
no onneks vaan kerran 10v:essa:D

[/q]

Meille opetettiin tänää koulussa pistämiset. tietty mua sitten toinen opiskelija aivan paniikissa, töppäs se neulan mun käsivarteen mikä just oli toipunut tosta rokotteesta..*igor*.
Aika siistii oli kyllä pistellä toisille kunnon neuloja lihakseen.. koekaniinin rooli oli yhtä hauskaa..*justjoo*

Voitin lotossa vaan 9 euroa :(

[q]MissKoo, 16.4.2008 12:06:
Vähänkö ahdistaa olla riippuvainen muiden ihmisten avusta, että saa uudessa asunnossa yhtään mitään toimii.
---clips---[/q]
Yleensä ihmiset auttaa ihan mielellään, jos et koko ajan ole kyselemässä ja kiusaamassa samaa tyyppiä. Ongelma taitaa olla siinä ettet mielellään vastaanottaisi apua muilta ja jäisi kiitollisuudenvelkaan? :)

[q]gaby, 16.4.2008 14:01:
Multa kiskottiin tänään hammas irti ja ihmettelin kun ei tuntunut missään... Nyt sitten puudutuksen teho alkaa häipymään eli 24h jomotusta edessä. Wuhuu!
[/q]
Särkylääkettä nassuun, riittävästi. Tuota kipua on turha potea

En saanut yöllä nukuttua ilmeisesti lääkityksen ansiosta ja nyt on hivenen härö olo. Tää on ihan syvältä.

[q]Jone, 15.4.2008 08:34:
Ihan aina ei yrittämättä muista syytä siihen miksi on ottanut lemmikkejä. Tää on nyt kuukauden sisällä toinen kerta kun kissat lähtevät tuhoamaan jotain pientä kivaa, jonka olen hankkinut jotta kotini olisi viihtyisämpi paikka viettää vapaa-aikaa. Viimeksi kyseessä olivat uudet peitot, tyynyt ja lakanat, jotka ilmeisesti "tuoksuivat hassulle" uutuuttaan ja joiden päälle piti sitten tietenkin luonnollisesti kusta sen takia.

Turhauttaa.
[/q]

Tänään valvotaan aamuyöhön sen takia, että tästä sängyn tuhoamisesta saatiin juuri pikauusinta. Tällä kertaa mukavasti niin, että oltiin itse jo nukkumassa. Heräsin siihen että käden alla tuntui omituisen kostealta ja niinpä niin - vanhempi kissani oli sitten ystävällisesti kussut peiton päälle väliimme.

Toinen koneellinen pyykkiä menossa ja 2 odottaa pesemistä. Jos oikein tsägä käy niin pääsen kolmelta nukkumaan (todennäköisemmin neljältä) ja seiskalta on herätys, koska toimistolla venaa tärkeän asiakkaan iso case. Vitulla päähän.

Ensi viikolla Vintiö menee eläinlääkäriin ja sieltä toivottavasti löytyy jotain ratkaisua tähän ongelmaan. Ruokaa on, vettä on, hiekkalaatikko on puhdas ja huomiota on annettu - syynä ei siis oikeastaan voi olla kapinointi minkään noista johdosta. Oli miten oli, niin näin ei kyl voi jatkua, koska tää on ihan hemmetin piinaavaa.

edit: Puoltatoista tuntia myöhemmin harmittaa sentään jo vähän vähemmän. Onpahan ollut aikaa lukea muiden kissanomistajien vastaavista ongelmista webistä sekä löydettyä "Pissi Pois"- ja "Feliway"-tuotteet, joista jälkimmäinen lähtee ainakin salettiin kokeiluun ton lekurikäynnin lisäksi.

*TTU.
Etuhammas lohkes. Ai saaat--ana.
Ei koske mutta näyttää ihan_vitun_pahalta.
Hampaankin pala tippu jo jonnekin, vittu en mä sitä enä löytäny...huoh.
Vituttaa.

Nukkumaankin pitäs mennä, herätys klo5.
@#¤!

Sitten on vielä karsea hammaslääkärikammo, en tiedä mikä on mutta pelottaa jo tuleva aivan saatanasti, poraavat etuhampaan pois niin että veri tirskuu ja...ei prkl en mene sinne kuin vasta kun koskee aivan perkeleesti ja sillonkin VAADIN että niin tiukat tumut mulle pitää heittää että lähentelee koomaa. Voi perkele

[q]kottarainen, 17.4.2008 04:06:
Niinhän ne usein tuppaavat kusaisemaan samaan kohtaan mihin aiemminkin, ellei haju ole täysin poistunut. Elänkaupoissa on myynnissä pesuaineita joilla kusentuoksun pitäisi hävitä, ellei sitten tavallisella lähde kunnolla.
[/q]

Jees, niinhän ne. Senpä takia oonkin pyrkinyt normaalisti (tätä on siis sattunut vuosien saatossa aikaisemminkin muutamaan otteeseen, mutta tämän alkuvuoden kolme kertaa on kyllä jo ennätystiheästi) pesemään, tuulettamaan ja tietyissä tapauksissa (esim. runkopatja) jopa miedosti hajustamaan pissatun esineen. Pitää kysäistä noista pesuaineista seuraavalla visiitillä eläinkauppaan - on sopivasti muutenkin juuri asiaa sinne.

[q]kottarainen, 17.4.2008 04:06:
Toivottavasti ei ole kissallasi munuaistulehdusta tai muuta sairautta pohjalla!
[/q]

Eips, kyllä nämä ovat ihan terveitä penteleitä molemmat. Tosin oon tässä nyt miettinyt, että pitäisiköhän niiden ruokavaliota lähteä vähän muuttamaan seniorimpaan suuntaan kun ikää on kuitenkin se 10 vuotta. Ei ole tullut aikaisemmin kiinnitettyä asiaan huomiota, koska nää on leikkisiä ja pirteitä kuin parivuotiaat.

Vesisade.*dissaa* Tänään olis ollu lenkkipäivä mut taitaa olla parasta mennä tänään pumppailee ja huomenna sit jättää pumppi väliin ja lenkkeilee.

[q]kottarainen, 17.4.2008 06:28:
Eläinlääkäri antaa varmasti parhaimmat vastaukset ruokinnan suhteen, mutta jos kyseessä on ihan vahvasti tähän ajankohtaan liittyvä reviirin merkkaaminen, eläinkaupasta pitäisi saada myös sellaisia pistorasiaan tuikattavia vempeleitä. Ne erittävät jotakin huoneilmaan, minkä pitäisi pitää kuseksiminen aisoissa. Apua löytyy monenlaista, syitä ei sitten niinkään helposti. Kissat tietäen.
[/q]

Je, se on just toi "Feliway." Ajattelin kysyä lekurilta tostakin ja mikäli se yhtään uskoo ton auttavan niin ostoslistalle menee. Valitettavasti toi ei vissiin taida olla ihan ilmaista vaan aika tyyristä ja ihan henkimaailman juttuihin ei viitsis rahaa kylvää.

Kissat on kyl siitä hattumaisia penteleitä, että syy niiden omituiseen käytökseen voi olla ihan missä tahansa maan ja taivaan välillä. Ensimmäiseksi tulee etsittyä sitä "vikaa" aina itsestään, mutta se on kyl useimmiten täysin turhaa.

Oaaahh tää selkäkipu vie multa järjen >:(

[q]Jone, 17.4.2008 08:41:
---
kottarainen, 17.4.2008 06:28:
Eläinlääkäri antaa varmasti parhaimmat vastaukset ruokinnan suhteen, mutta jos kyseessä on ihan vahvasti tähän ajankohtaan liittyvä reviirin merkkaaminen, eläinkaupasta pitäisi saada myös sellaisia pistorasiaan tuikattavia vempeleitä. Ne erittävät jotakin huoneilmaan, minkä pitäisi pitää kuseksiminen aisoissa. Apua löytyy monenlaista, syitä ei sitten niinkään helposti. Kissat tietäen.

---

Je, se on just toi "Feliway." Ajattelin kysyä lekurilta tostakin ja mikäli se yhtään uskoo ton auttavan niin ostoslistalle menee. Valitettavasti toi ei vissiin taida olla ihan ilmaista vaan aika tyyristä ja ihan henkimaailman juttuihin ei viitsis rahaa kylvää.

Kissat on kyl siitä hattumaisia penteleitä, että syy niiden omituiseen käytökseen voi olla ihan missä tahansa maan ja taivaan välillä. Ensimmäiseksi tulee etsittyä sitä "vikaa" aina itsestään, mutta se on kyl useimmiten täysin turhaa.
[/q]

Mulla ainaki Feliway autto kissan kuseskeluun ja sen yleiseen alakuloisuuteen...kokeilin sitä vasta kaikenmaailman testailujen jälkeen ku piti varmistaa ettei kissalla oo jotain tulehdusta tms. olis tullu huomattavasti halvemmaks ku ois ensin kokeillu sitä ja sit vasta käyttäny kokeissa:/ mut tapauskohtasestihan pitää aina kattoo, jokainen katti kun on omanlaisensa, as we know

Ny on sit kumpikin hartia jumissa...ja orastava päänsärky jyskyttää takaraivossa. Sain onneks nukuttua, mut ei paljon lohduta jos tää tästä jumiutuu enemmän.

VITTU !!! unohdin aikasenmmin tässä kuussa käydä verotoimistossa niin nyt sitten menee 29.5% veroa palkasta !!!!! VITTU SAATANA PERKELE JUMALAUTA !!!!!

Tupakat loppu eilen päivällä noin klo. 15.30.... ollu polttamatta siitä lähtien ja kädet täriseen lievästi...... on pikkusen heikko olokin ja töihin pitäis jaksaa lähtee....*poks* *TARVIIN TUPAKKAA !!!!!*

vituttaa istuskella vaan kotona ja ettiä sitä duuni paikkaa....... ei vaan millään jaksais*grr*
kohta puolin se duuni on pakko löytyä......*toktok*

O