päivän :(

Back to häröily O

Makaaminenkaan ei auttanut, yö meni koko ajan heräillessä selkäkivun takia. Nyt hieman parempi, mutta ei kuitenkaan. Ois jo ilta.

Mua ahdistaa. Oon parin viimepäivän aikana taas oppinut aika paljon uusia juttuja ja luettavaa olis edelleen pari tuhatta sivua. Ajatukset päässä ihan sekasin kun samanaikaisesti yritän olla neljän eri sektorin ekspertti ja omaksua niihin liittyviä uusia asioita. Siinä sivussa pitäis vielä leikkiä oikeustieteilijää ja ekonomistia. Kuvittelin, et kesällä olis hiljasempaa mut vitut, kehitys ei pysähdy.

Hieman myös ahdistaa maanantai ja erään henkilön näkeminen pitkästä aikaa...

Kuulin ikäviä uutisia :(

Oli niin sairaan kiireinen päivä töis ettei tosikaan. Maanantai - vihaan!

V*tuttaa ku ryssäkuskit ovat niin typeriä, ettei ne usko ku niille sanoo että 45' kontti EI mene 40' alustalle. Piti sit tunnin "runkata" siin sit konttii paikallee, ennen ku se tajus ettei se sinne mene sitte millää!

Sanoin heti alussa, ettei sit konttii voi laittaa tollee niinku hän halus, ei vaa voi. No v*itut se mua usko, se soitti samantien pomolle, joka sit soitti mulle ja "sanoi kaikken mitä hän musta aattelee". Kiva ku pomokaa (jol on ainaki 3 kuljetusfirmaa) ei tajuu, ettei se tollee onnistu!*toktok*
tosi hienoo maanantai!
näitä lisää........

[q]sapeli, 7.7.2008 10:06:
Melkein jopa face to faeces, siis *eikä*
[/q]
Jep

Stressaa. Hommaa tulee enemmän kuin ehtii hoitamaan, ja kun on kyse jutuista mitkä pitäisi saada selvitettyä tunnin sisään niin harmittaa kun niihin pääsee edes käsiksi vasta seuraavana päivänä...

Ja vapaa-aika ei riittävästi vapauta stressiä, koska jotenkin olen joutunut tilanteeseen missä mulla ei ole kotona mitään kiinnostavaa tekemistä, vaan lähinnä odottelen tietokoneella hengaillen sitä että on ruoka-aika tai nukkumaanmenoaika, ja sitten sama rumba alkaa uudelleen.

Tarvisi jonkin kivan harrasteen tai pelin tai jonkun mistä saisi energiaa ja innostusta!

Voi vittu. Puolitoista pistettä vaille unelmaa ts. koulupaikkaa *poks**toktok**dissaa*

köyhä ku kirkonrotta!! *toktok*

On sellain mitäänsanomatonvammavitutus-olo ja oon töissä.. vois mennä porukoille mököttään tänään.. mökötyttää vaa jostai syystä ihan kauheesti.. mur.

[q]Sand3, 8.7.2008 16:53:
Voi vittu. Puolitoista pistettä vaille unelmaa ts. koulupaikkaa *poks**toktok**dissaa*
[/q]

No voi shaatana! :( Oisit sä nyt jo kyllä ansainnut sen opiskelupaikan!!

Sunnuntai.. no ei siinä mitään viel yksinään, mutta mun 1,5vkon loma loppuu tänään!! Ja tuntuu ettei ole eilisillan jälkeen mikään onnistunu. Kahvit kaatuu vaatteille, tavaroita kadoksissa, väsynyt, niin ankea lomanlopetuspäivä..

Joskus kahden karvainen lapsen isähahmona oleminen on pikkasen turhauttavaa.

Ostin itselleni uuden nojatuolin ja se on toistaiseksi odottamassa makkarissa että saan vanhan työpöydän pois olkkarista. Nojatuoli (ja tuleva lukunurkkaus) on pieni palkinto itselleni siitä, että olen tehnyt aika paljon töitä lähiaikoina ja olen ehtinyt istumaan siinä ehkä noin 15 minuuttia lukemassa Korkeajännitystä. Tänään kirjaimellisesti ensimmäinen asia jonka näin herättyäni oli vanhempi kissani teroittamassa kynsiään tuolin käsinojaan.

Ihan aina ei yrittämättä muista syytä siihen miksi on ottanut lemmikkejä. Tää on nyt kuukauden sisällä toinen kerta kun kissat lähtevät tuhoamaan jotain pientä kivaa, jonka olen hankkinut jotta kotini olisi viihtyisämpi paikka viettää vapaa-aikaa. Viimeksi kyseessä olivat uudet peitot, tyynyt ja lakanat, jotka ilmeisesti "tuoksuivat hassulle" uutuuttaan ja joiden päälle piti sitten tietenkin luonnollisesti kusta sen takia.

Turhauttaa.

1.5 viikon loma meni ihan liian nopeasti ja huomen töihin

[q]_nua, 15.4.2008 11:23:
pitäis myös tilaa aika hammaslääkäriin juurihoitoon :( jotenkin tullu pitkitettyä sitä tässä muutaman päivän. mut kohta pitäs oikeesti mennä tai tulee vatsahaava tästä buranan popsimisesta.
[/q]

Jos on jatkuvaa kipua niin päivystykseen vaan. Siellä saa mun kokemuksen mukaan suhteellisen ripeää ja erittäin hyvää hoitoa (ainakin Helsingissä) samana päivänä kun sinne ilmoittautuu. Tunti tai pari ehkä pitää jonottaa, mut mun mielestä se on pieni hinta.

Oon hereillä, oon ihan hemmetin sekasin (en siis missään päihteissä, vaan valvomisen ja unen määrästä ja suhteesta toisiinsa). Pyörin jo puol tuntii sängys ku ei tullu uni.
No, jos ottais aamupalaa (eikä ollu muutaku puuroa kaapis, yyh) ja koittais jos sais uusiks unta. Si pitäiski lähtee kaupunkii ku ei muutkaa kaupat oo auki, jes.

[q]Samu*, 21.7.2008 12:56:
Aivan mahtavan täydellinen viikonloppu kaatui sitten sunnuntaina Onnelassa niin huolella kuin olla ja voi

Saa nähdä menikö eräs tärkeä ystävyys mukana :(
[/q]

nää o just näitä mitä ei sais käydä.. itel oli aika lähel samanmoinen tilanne.. toivotaan parasta ja pelätään pahinta.

[q]jeesboks, 6.9.2005 17:40:
lintu lensi ikkunaa päin ja sen kävi kovin huonosti
[/q]
Tuo sun sigus ei sovi tän tekstin kanssa kovin hyvin yhteen

[q]crissy, 14.4.2008 09:54:
---
irrrma, 11.4.2008 19:49:
auuu..käsivarsi ihan hellänä aamuisesta rokotteesta lääke jumittaa lihaksessa jo koko käsivarsi ihan puutuneena ja kipee, en ihan tälläst ois oottanu..*hmph**uuh*

---

jäykkäkouristus ilmeisestikkin..?

otin sen vajaa vuosi sitten ja jessus ku sen laittaminen sattu!!!!!!!!!!

[/q]
Juu jäykkishän tuo oli, eipä se pistäminen tuntunut mishään, mutta huhheijaa kun sit illalla ja seuraavana päivänä käsi oli aivan rampa, jo siis todella kipeä.. onko se muka silloin 10v sitten sattunu noin paljon? *ding**hmph*

Vähänkö ahdistaa olla riippuvainen muiden ihmisten avusta, että saa uudessa asunnossa yhtään mitään toimii.
Netti ei toimi. Ei vaikka säätäis ja vääntäis miten päin vaan.

Digiboksi on jotenkin viallinen tai kytkentävika, kuva telkkarissa on aivan karsea, ääni surisee ja kuvassa menee musta raita.

Lamppuja ei saa kattoon. Mites laitat, jos johtoja katosta tulee kaksi ja lampussa niitä on kolme? Ja mä olen liian lyhyt asentaa mitään lamppuja minnekään kattoon. Ei yllä.

Seinille ei saa mitään ilman porakonetta. Enkä mä osaa porata, vaikka sellanen kone oliskin.

Ikeaan ois pakko päästä, ei oo ees verhotankoja tai kokovartalopeiliä, eikä noita voi mennä hakee ilman autoa. Ei oo autoa. Tai ees ajokorttiakaan

Auttakaa.

Valivali.

[q]irrrma, 15.4.2008 17:29:
---
crissy, 14.4.2008 09:54:
---
irrrma, 11.4.2008 19:49:
auuu..käsivarsi ihan hellänä aamuisesta rokotteesta lääke jumittaa lihaksessa jo koko käsivarsi ihan puutuneena ja kipee, en ihan tälläst ois oottanu..*hmph**uuh*

---

jäykkäkouristus ilmeisestikkin..?

otin sen vajaa vuosi sitten ja jessus ku sen laittaminen sattu!!!!!!!!!!

---

Juu jäykkishän tuo oli, eipä se pistäminen tuntunut mishään, mutta huhheijaa kun sit illalla ja seuraavana päivänä käsi oli aivan rampa, jo siis todella kipeä.. onko se muka silloin 10v sitten sattunu noin paljon? *ding**hmph*
[/q]

mulla se sattu niin *itusti! tai kirveli! ja joo ei sil kädel voinu oikeestaan mitään tehä ja yöt oli kauheita ku on tapana viskata käsi tyynyn alle ja pää siihen niin ku ei voinukkaa ku sattu.
no onneks vaan kerran 10v:essa:D

O