päivän :(
[q]Nitta, 6.7.2008 22:39:
Aina pitää vähän yrittää Lohduttavaa sinun kannaltasi saattaa olla se, että itse joudun duunissa arvioimaan sitä _pääseekö_ joku itse toimittamaan asiansa vai tarviiko siihen apuvoimia, vessanpytyn korotusta, käsinojia tai nousukahvoja
Ihan silleen face to face kuntoutujan kanssa niitä hommia pähkäillään ja käytännössä kokeillaan :) [/q]
Melkein jopa face to faeces, siis
*eikä*
Niska ihan jumissa ei prkl paska päivä.
kauan tää rohina ja turina vielä kestää?
Tää väsymys alkaa oleen jo aika perseestä..
paha olo ja hiostava fiilis*hikoil**sars**poks*
Pitäis illalla lähtee yövuoroon eli siis nukkua tälläkin hetkellä. Rytmit on kuitenkin päin persettä eli eipä uni tuu... ...toivottavasti se ei tule sitten yöllä ajaessa...*uuh*
Liiton paikalliskonttori on suljetuna 19 päivään asti. Eli saan seuraavan kerran rahaa joskus kuukauden päästä
[q]ninni, 3.7.2005 20:16: sain sukkapuikon varpaan välii
saatana
[/q]
öööö...miten :D
Äsdfghfs ku tulee yllärilaskuja ja -rahanmenoja. Pakko maksaa jos aikoo elää, mut milläs sit elät kun rahaa ei riitä enää ruokaan :(
ostin vaalennus aineitta hiuksille kaupasta, eilen kun sain ne sitten lopuksi pestyä pois.... VITTU OON PORKKANAPÄÄ !!!! vaalennuksen nimi on kumminki: kirkas helmenvaalea 10.2
Oksutauti.
Hyvää viikonloppua mulle.:(
kipeänä. taas.
ei muuten mitään, mutta hiton rankka loppuviikko edessä eikä pysty sairaslomaa pitämään. lisäksi perjantaina pileet tulossa, mutta taidan soittaa keikan taas kipeänä.
Mulla on ongelma enkä tiedä miten sen ratkaisisin. En edes tajua miten tässä nyt näin kävi
[q]tweety, 17.8.2005 21:00:
En tiedä mitä tekisin elämäni tulevaisuudella *täh* harmittaa...*ding*
[/q]
Kyllä se selviää ajan myötä :)
Elämäni suurin romahdus tuli tänään...
Lähetäänkö kaikki jonnekkin autiolle saarelle vaiks viikoksi, tuntuu et se tekis hyvää ainaki itelle
[q]Nitta, 6.7.2008 22:39:
---
peikkolapsi, 6.7.2008 22:27:
---
Nitta, 6.7.2008 00:33:
---
peikkolapsi, 5.7.2008 22:36:
---
Aina pitää vähän yrittää Lohduttavaa sinun kannaltasi saattaa olla se, että itse joudun duunissa arvioimaan sitä _pääseekö_ joku itse toimittamaan asiansa vai tarviiko siihen apuvoimia, vessanpytyn korotusta, käsinojia tai nousukahvoja
Ihan silleen face to face kuntoutujan kanssa niitä hommia pähkäillään ja käytännössä kokeillaan :) Itse sentään pääset toimittamaan asiasi, oletan :D
[/q]
jooh, taidankin olla ihan tyytyväinen omaan kohtalooni
pääkipu vaa jatkuu. Olo ei muutenkaa nii hirmusen helmi, melkee huippaa kun on nii jumissa lihakset.
Huoh, kun sais vähäsen helpotusta ees tähän..
Vitun kusipää, vitun kusipää.
En voi kokoo viel mun baaripöydän tuoleja ku ne pitää verhoiluttaa huomenna punasex. :(