päivän :(
väsyttää väsyttää väsyttää... vituttaaa... nuokkuu jo pahasti.. silmissä sirisee... päässää tärisee... 10 tuntia töitä*eiei**eiei*
Se oli siinä.Piste.*nyyh*
[q]peikkolapsi, 20.5.2009 22:23:
---
antibiootteja korvaan? o_O
[/q]
Heeeeelposti! itellä ollu tuhannet kerrat, tosin.. mul oli ihan korvatulehdus, lastentauti.
Sain aamulla tietää että yksi hyvin mukava työkaveri on kuollut :(
[q]Amma, 13.10.2009 12:31:
---
Takyon, 13.10.2009 12:21:
Mun bambu kuolee
---
...Hanki uus. :)
[/q]
Siihen menee vuosia et se näyttää samalta :(
Pitäiskö vielä koittaa elvyttää sitä istuttamalla multaan ja reippaasti lannotteita kyytipojaksi?
Vittu Naantali.
[q]Reivaaja, 13.10.2009 12:39:
---
Takyon, 13.10.2009 12:34:
Siihen menee vuosia et se näyttää samalta :(
Pitäiskö vielä koittaa elvyttää sitä istuttamalla multaan ja reippaasti lannotteita kyytipojaksi?
---
''Korkeutta nopeiten kasvava kasvi on bambu. Se voi kasvaa jopa 121 cm vuorokaudessa ja se voi saavuttaa hetkellisesti jopa 1 m / 1 h kasvuvauhdin.''
[/q]
No toi on tollanen ikean onnenbambu, ei mikään aito iso bambu mitä pandat syö :D
Kuulostaa kyl vähän övereiltä noi lukemat..
En ees muista, millon viimeks ois ollu nii paha olo ja ahistus et ois tullu itku. No, itku pitkästä ilosta ja pitäähän sitä välil itkee et jaksaa taas nauraa..
[q]wiwi, 13.10.2009 12:57:
---
Takyon, 13.10.2009 12:52:
No toi on tollanen ikean onnenbambu, ei mikään aito iso bambu mitä pandat syö :D
Kuulostaa kyl vähän övereiltä noi lukemat..
---
Joo eikä se oikeasti ole edes mikään bambu, kai se on nimetty niin vaan että kuulostaisi eksoottiselta. En nyt muista mikä kasvi oli kyseessä enkä jaksa ottaa selvää.
Täällä taas tekee kuolemaa pari chiliä enkä hitto vie jaksa tehdä asialle mitään. Ne on niin herkkänahkaisia. :/ Pitäis ohjeiden mukaan laittaa suihkuun ja sen jälkeen käsitellä jollain myrkyillä. Toinen bonsaistakin näyttää aika karulta mutta ehkä sen kasvukausi on vaan loppu ja se tosta vielä virkistyy...ehkä.
[/q]
Juu ei ole varsinainen bambu, mut kyllähän se bambua muistuttaa josta varmaan nimensä saanu.
Ei nappaa duuni ollenkaan, eikä kyllä oikeen mikään muukaan. Onneks sentään pääsiäinen on ohi. Lauantaita lukuunottamatta oli ihan p*skaa.
[q]H3li, 6.7.2008 18:45:
---
Mellu-, 6.7.2008 15:31:
Vittu että olin kännis eilen :(
---
mull kävi kans noin!!
[/q]
raporttia kiitos:D
tattadaa nukuin pommiin vaan 3 tuntii
onneks duunikaveri soitti vituttaa tälläset...
[q]Nitta, 6.7.2008 00:33:
---
peikkolapsi, 5.7.2008 22:36:
mun vatsan ja suolen toiminta on taas niin syvältä, että tekis mieli itkee.
---
Eiks se oo hyvä jos se on syvältä =D
[/q]
älä yritä lohduttaa
Witunmoiset laskut kerääntyny. Edessä on yksi, ehkä jopa kaksi tai kolmekin kuukautta minimimenoilla. Kaikki muut joutuu karsimaan. Jippii.
[q]peikkolapsi, 6.7.2008 22:27:
---
Nitta, 6.7.2008 00:33:
---
peikkolapsi, 5.7.2008 22:36:
mun vatsan ja suolen toiminta on taas niin syvältä, että tekis mieli itkee.
---
Eiks se oo hyvä jos se on syvältä =D
---
älä yritä lohduttaa
[/q]
Aina pitää vähän yrittää Lohduttavaa sinun kannaltasi saattaa olla se, että itse joudun duunissa arvioimaan sitä _pääseekö_ joku itse toimittamaan asiansa vai tarviiko siihen apuvoimia, vessanpytyn korotusta, käsinojia tai nousukahvoja
Ihan silleen face to face kuntoutujan kanssa niitä hommia pähkäillään ja käytännössä kokeillaan :) Itse sentään pääset toimittamaan asiasi, oletan :D
Hammaslääkäri.
[q]MissKoo, 7.4.2008 08:24:
Vittu että vituttaa ja huolella. Otinpa sitten vastoin parempaa tietoani perjantaina kytkökauppapuhelimen. Olen aina ollut niitä vastaan, vaikka en ole koskaan puhelinta hävittänyt tai hajottanut, niin aivan varmaan niin tekisin jos olisi kytkökauppa. Ja olen muutenkin pitänyt niitä sellasen köyhän ihmisen ratkaisuna, mistä lie sitten tuon mielipiteeni saanut..
Noh, eiköhän tässä käynyt just niin kun olin epäillytkin. Milloin sitä oppii kuuntelemaan intuitiotaan? Kaksi päivää puhelin oli hallussa ja tippui eilen vesituoppiin. Oli siellä ehkä sellaset 3 sekunttia, mutta eipä toimi enää. Eikä toiminut nyt aamullakaan. Tuli aivan saatanallinen raivo heittää koko paska seinään ja ehkäpä sen vielä teenkin.
Jos tää ei olis sattunut omalle kohdalle, nauraisin varmaan ihan vääränään, joten te jotka niin haluatte tehdä, antakaa palaa. Vahingonilohan on tunnetusti se paras ilo. Itteä vituttaa ihan saatanasti
[/q]
Jos on vakuutukset kunnossa niin noita saa helposti pistettyä vakuutusten piikkiin. Joutuuhan siinä tosin omavastuun maksamaan. Kaveri kaato kännissä punaviinit läppärilleen ni meni seki vakuutuksen piikkiin.
Mä olen töissä, vaikka on lomaa
[q]Ozie, 7.4.2008 08:34:
---
MissKoo, 7.4.2008 08:24:
Vittu että vituttaa ja huolella. Otinpa sitten vastoin parempaa tietoani perjantaina kytkökauppapuhelimen. Olen aina ollut niitä vastaan, vaikka en ole koskaan puhelinta hävittänyt tai hajottanut, niin aivan varmaan niin tekisin jos olisi kytkökauppa. Ja olen muutenkin pitänyt niitä sellasen köyhän ihmisen ratkaisuna, mistä lie sitten tuon mielipiteeni saanut..
Noh, eiköhän tässä käynyt just niin kun olin epäillytkin. Milloin sitä oppii kuuntelemaan intuitiotaan? Kaksi päivää puhelin oli hallussa ja tippui eilen vesituoppiin. Oli siellä ehkä sellaset 3 sekunttia, mutta eipä toimi enää. Eikä toiminut nyt aamullakaan. Tuli aivan saatanallinen raivo heittää koko paska seinään ja ehkäpä sen vielä teenkin.
Jos tää ei olis sattunut omalle kohdalle, nauraisin varmaan ihan vääränään, joten te jotka niin haluatte tehdä, antakaa palaa. Vahingonilohan on tunnetusti se paras ilo. Itteä vituttaa ihan saatanasti
---
Jos on vakuutukset kunnossa niin noita saa helposti pistettyä vakuutusten piikkiin. Joutuuhan siinä tosin omavastuun maksamaan. Kaveri kaato kännissä punaviinit läppärilleen ni meni seki vakuutuksen piikkiin.
[/q]
Mun kotivakuutuksen omavastuu on 120 e, joten enpä siinä sitten voita kun pari kybää, puhelimen hinta oli 167 e. Onneks nyt ei ton kalliimpi puhelin, mutta eipä se silti kauheasti lohduta heittää 167 euroa roskiin
Fakin kytkökaupat.. oli sit ihan eka ja vika kerta kun tohon hommaan haksahdan. Joku saakelin karman laki tää juttu, lyön mistä vaan vetoa että jos oisin ostanut sen puhelimen näin ei ois käynyt.
Sain jonkun kesäflunssan eilen :C