päivän :(

Back to häröily O

[q]pirpeli, 11.2.2006 15:30:
---
0001, 11.2.2006 15:21:
Toivottavasti maailman loppu tulee huomenna. Toinen vaihtoehto on vetästä ite loppu tälle omalle maailmalle.

---

http://www.kompassi.info/page.asp?_item_id=368

Kokeiles ensin tuolta.
[/q]

Olen ollut hoidossa hmm kuis monta vuotta... joo kuudennelta luokalta asti kuitenkin ja en jaksais syödä vaan lääkkeita kokoaja jotta jaksais tätä elämää. Tiedät sen varmasti itsekkin miten siihen suhtaudutaan. Olen kuullu koko ajan et " kyl ihmisen pitää pärjätä ilman " ja sit lopetin ja tässä lopputulos.

[q]ezzy, 25.11.2007 19:19:
Allerginen reaktio? Itsellä tosin huuli turpos, kun olin antibiootille allerginen.
[/q]
Ei oo aiemmin ollu ja se huuli turpos ennen mitään lääkitystä.

Bah eka päivä duunissa tänää alkaa kohta. Unirytmi ollu sen verran päin aanusta et tos yöl ei tullu nukuttuu paskaakaa, vaan pyörin vaan sängys ku ei uni tullu. Noh 30min ni pitää olla duunis, et kai se täst lähtee rullaamaa sit.

mullon mustelma leuassa.. voi kohlo ja tollo sentään.

darra ja tosi paha olo

Bussi ajoi perään aamulla
Onnex ei ollu mun syy ja ei käyny kovinkaa pahasti. Tyylii niskat on vaa jumissa mut auto on vain "vähän" hajalla ja henkilövahingoilt on vältytty vaikka oiski voinu tapahtuu vaik mitä..

Kävin lääkärissä, se sano että olen laihtunut liikaa
kehoitti ottamaan sairaslomaa hermosäryn takia josta ne eivät edes tiedä mitään...*sars*

Sattuuu NIIN V*****I *grr**nyyh**grr*

Kuha nyt vaa haluun olla ärtsy*igor*Tuntuu siltä ni oon sit kans

Vittu kun ei jätkä kestä mitään ja hajoaa!
Lääkärit vittu ei korjaa, eikä tajua vittu et mä haluan saatana salille!!!!!
Tekis mieli muutenkin vittu polttaa vaikka röökillä jonkun silmään reikä ja kusta siitä sisään..
Vittu et vituttaa kaikki.

taitoin nilkkani. nyt särkee. paljon. nyt ei ole yhtään kivaa :((

[q]Verottaja, 21.7.2005 21:35:
Aina silloin tällöin tulee tämmönen fiilis...

http://img311.imageshack.us/img311/2185/c14329405kh.gif
[/q]

Sekin on varmaan ottanut vähän liikaa kofeiinia

[q]Equalizer, 5.8.2009 20:17:
miten must pahasti tuntuu et kaikki päivät toistaa samat kuviot
[/q]

ja toistaahan ne saakeli!

[q]Calumet, 10.12.2009 16:32:
..Mietin sitä vaan että kun klubbaria lukee, niin usein sinä ja joku toinen vittuilette toisillenne. Et sä nyt voi joka kerta olla "uhri"!
[/q]
No en aina, mut tosi usein ainakin.
[q]
Toisaalta sä kyllä saat keskustelua aikaseks, mitä luutavasti haetkin trollailullas ja joku idiootti lähtee aina mukaan (valitettavästi se olin tälläkertaa mä).
[/q]
Nyt ollaan ytimessä, idiootti. Ytiedätkö sen sanonnan idiooteista ja väittelyistä?
[q]
En itseasiassa välttämättä kieltäis. Saanu nauraan sun postauksille monia kertoja muunmuassa atm. ...Keskustelu olis hyvä juttu jos se pysyis asia_linjalla!!![/q]
Eli annat luvan mulle olla värikäs ilman kontrastia?

Onnistuu aina vaan satuttamaan itseään *uuh*. Kerta kerran jälkeen kolahtaa lujempaa. Hajotkaa ihmiset.

Huomenna 15.30 eläinlääkäriin, pikku neiti edelleen kipeänä*sars*
Mummo haukku mut äsken puhelimessa*ding*
Kouluhommat kaatuu päälle
eikä muutenkaan oo maailman paras fiilis*dissaa*

Tuli töissä vauhdilla mentyä yhteen hyttiin imuroimaan mutta enkös onnistunut hyttiin menessä iskemään oikeankäden keskisormen rystysen täysillä kovaa hytin oven reunaa päi. Nyt sattuu. Pitäis kyl selkeesti vähentää sähläystä ja häsläystä

Ihan vitun kylmä tuuli..

eilen oma auto hajos ja sit lainasin isän autoa jonka menin ajaa tänään ojaan (tosin ei mitää hajonnu eikä kukaan kuollu/haavottunu).. paha olo.. vitutus.. vakipanokin lähtee tampereelle.. ei hyvin mee

En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

O