päivän :(

Back to häröily O

kännissä kuin käki ja korttia viilattu. ei tiedä paljon rahaa meni.

[q]Jazmine:
Tuli taas flashbackejä... Ja tajusin taas, että mitään kaunista ei oo olemassakaan
[/q]

Sama juttu, kaikki va ni turhaa...

*sydän* HP Officejet 5110 *sydän*

Kylläpä vitutti viettää ton kanssa muutama tunti vain löytääkseni rikkinäisen osan, mihin ei ole saatavissa tilalle uutta. Noh, eihän tuo ole mikään erikoinen printteri saati kallis printteri sinänsä, mutta lähinnä tuo vaiva. Nyt on kädet vielä musteessa. Ärr!

Pitäisi siirtyä suosiolla lasereihin.

heräsin jo nyt, eikä mulloo mitään tekemistä (kouluu jne) tälle päivälle

tajusin juuri miksi mua on koko päivän sattunut vyötäröön kun otin housuja pois jalasta.
semmoinen kivahko mustelma ja viilto yhdistelmä paistattelee päiväänsä sopivasti siinä kohdassa mihin mä yleensä
voisin kuvitella vetäväni housut päälle.
taas kyllä hajuakaan että missä oon remunnu ja miten toi on saanut alkunsa.. :(
hirmuisen kipeä.

Piti lähtee treeneistä kesken kaiken kun olin menny syömään vähän liian lyhyen ajan sisään ja tuli ihan sika hirvee olo*poks* noo mutt eipä voi syyttää kun itseään*släp*

En pääse salille.

[q]Taika:
V*tun LAUREA*kivatsulle*
[/q]

KYLLÄH!!!

Ja oma päivän :( :Nielasin äsken kielikorun metallipallon. Saas nähä millon paskon metallia.

[q]Ritu_:
Tajusin menettäneeni hyvän kaverin, johtuneeko sitten minusta vai muista, mene ja tiedä.
Mikään ei innosta, väsyttää ja itkettää.
[/q]

:'(

*toktok**toktok**toktok**toktok**toktok*

Väsyttää aivan liikaa

Toivottavasti herään pian kunnolla ni olo helpottuis...

[q]-Linda-:
---
Liecci:
Huono olo kaikin puolin

---

Oot ihana.
[/q]

Kiitos, niin säkin

V!*UN HELLE*dissaa*ja hikoilu!!!*eiei**hikoil*

ei menny saatana teoria koe läpi... yhdestä kuvasta kiinni...

otin just safkan kanssa 2 multivitamiinipilleria, kuten tavallista. sattui vaan niin et otinkin 2 pilleria identtisesta superguarana purkista, hitsin napitkin on viela ihan saman nakoisia

ei tarvi vissiin nukkua tanaan kun oon aika herkka kaikille piristeille enka o koskenutkaan tohon guaranaan wmc:n jalkeen eli kohta vuoteen.

Mun masu on kipeä..=(

kirjotin just pitkän jutun muutto ja sisustus topikkiin ja sit painoin vahingossa väärää nappia ja älöläöälö sinne meni sekin jaarittelu.
TOSI KIVA.

ja sit meil ei ollu tänää ees tanssituntia. saaaatana

[q]Piider, 8.12.2007 05:32:
Joskus sitä vaan tuntee olonsa liian yksinäiseksi.
[/q]

Juuh, sama täällä.

taas vähän kitkuttaa ku ei näy toi subi täl puolel katua.

En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

O