päivän :(

Back to häröily O

Joku oli sit vetäny todella ison ja vitun ruman "graffitin" meidän kerrostalon seinään.
Voi kun oisin tullu koiran kanssa paikalle vähän aikasemmin.. Tommosii runkkareita ois kiva kiduttaa.

Erittäin huonosti nukuttu yö takana.. ekaks sai poikakaverille sanoo jonku 5 kertaa et etkö jo vois käydä nukkuu ku pelas siin jotain, no sit ku se kävi nukkuu ni sit alko koskee mahaa, seurauksena ilmeisesti illan jäätelön syönnistä, se valvotti puolisentoist tuntii siin sitte ja sit ei ollukkaa enää ku 3 tuntii aikaa nukkuu... Taitaa olla niin et en ennen syö mitää maitotuotteita ennenku oon käyny testei et selviää oonks maidollekin allerginen...

NYT palo käämit. [size=15]MIEHET.[/size]

[q]Sinza, 15.1.2008 09:42:
Tätä mä just pelkään. Nyt ku asuu rivarissa ni mulle on oikein muodostunut ongelmaks oven avaaminen. En uskalla ollenkaan mennä avaa ovea, koska pelkään et siel on tv-lupatarkastaja ja sit en pysty valehtelee sille päin naamaa *nauru*. Huono homma on vaan se että jos puuhailee keittiössä jotain niin ovellaolija näkee sut... On mulla kans ongelmat! Onneks avokki avaa aina oven kun se on himassa, niin mun ei tarvi valehdella päin naamaa jos joku tulee lupia kyselemään!
[/q]
Noni, nyt se sitten kävi! Mutta ei olis voinu parempi tilanne olla. Tultii just kävelemästä sisään, oltii eteisessä ulkovaatteet päällä, kämpässä ihan pimeetä muuten. Se oli salee ollu nurkan takana venaamassa meitä, koska kukaan ei meidän perässä kävellyt. Ja onneks avokki oli mun taustatukena niin selvittiin siitä! Äijä yritti selvästi saada mun naamasta selville että valehtelenko vai en! Voi perhana että kiehuttaa *grr*! Onks muilla kokemusta, että kun ne käy kerran, niin tuleeko ne vielä uudelleen?

Vasta eka viikko työharjottelua kohta takana ja musta tuntuu, että mä en kestä enää. Oonkohan ihan oikeella alalla sittenkään :(

Nonnii, nyt on sitten vihdoin iskeny jokunen flunssa virus muhunkin. Ajatella etten oo ollut pariin vuoteen kunnolla kipeenä lainkaan niin olihan aikakin jo saada kehon sairastaa rauhassa. Huono juttu tässä vaan on se ettei millään tahdo keksiä sitten minkään laista tekemistä. Aluksi mietin että salilla olisi kiva käydä, mutta se ei taida olla kovin viisasta just nyt. Sitten ajattelin mennä lämpöseen suihkuun, mutta talossa on vesikatko, eikä siitä ole edes ilmoitettu missään. Joku leffa olis kans ollut aika hyvä idea, muttei intin päivärahoilla pääse rikastumaan ja siksipä sekin on hylättävä tyynesti. Tässä vaan täytyy tehä vaikka vatsoja, yskiä ja aivastella. Kiva kiva...

-Careen*nuha*

Miten voi olla näin vaikeeta löytää kämppä helsingistä *toktok*

[q]Careen, 18.1.2008 10:57:
Nonnii, nyt on sitten vihdoin iskeny jokunen flunssa virus muhunkin. Ajatella etten oo ollut pariin vuoteen kunnolla kipeenä lainkaan niin olihan aikakin jo saada kehon sairastaa rauhassa. Huono juttu tässä vaan on se ettei millään tahdo keksiä sitten minkään laista tekemistä. Aluksi mietin että salilla olisi kiva käydä, mutta se ei taida olla kovin viisasta just nyt. Sitten ajattelin mennä lämpöseen suihkuun, mutta talossa on vesikatko, eikä siitä ole edes ilmoitettu missään. Joku leffa olis kans ollut aika hyvä idea, muttei intin päivärahoilla pääse rikastumaan ja siksipä sekin on hylättävä tyynesti. Tässä vaan täytyy tehä vaikka vatsoja, yskiä ja aivastella. Kiva kiva...

-Careen*nuha*
[/q]

Mä yleensä kulutan flunssailuajan kirjoja lukiessa - siinä saa olla sängyssä, juoda kaakaota ja teetä, mussutella jotain pientä samalla, eikä oo liian keskittymistä vaativaa. Tylsäähän siinä tulee, se on kyl flunssan pahin puoli, mut esim. Terry Pratchett on mulle ollu aina hyvää flunssalukemista.

Vituttaa eilinen duunipvä.

Niin armoton darra oli aamulla etten töihin mennyt.*eiei**blush*
Mut nyt ei kyllä ole enää, lähti parissa minuutissa..*enkeli* oikeastaan tää voisikin olla päivän :)ssä.. ihan kiva olla kotona

[q]Careen, 18.1.2008 10:57:
Tässä vaan täytyy tehä vaikka vatsoja, yskiä ja aivastella. Kiva kiva...

-Careen*nuha*
[/q]

En lähtis kipeenä treenaileen.

[q]kindertin, 18.3.2008 10:18:
Meillä on nähtävästi 3xtauti
Itellä "vaan" kurkku ko raastinraudalla vedetty, ja joka helevetin nivel jomottaa ja voimat tais jäädä sänkyyn..
Pikku-ukolla on ääni maassa,eikä voi selälleen pahemmin laittaa ellei kauheeta huuto-yritelmää halua aikaseks..
Pikkuneiti sit yskii.. Ja jos neiti jostain syystä itkee,ni sisäänhengitys kuulostaa lähinnä haukkumiselta
[/q]

toi on niin perseestä ku kaikki on kipeenä kerralla.. meillä oltiin muutama viikko sitte kaikki 3 laattataudis samaan aikaan. Likka alotti su ja mä ja A ma illalla/yöllä.. oli aika horroria!

Alakerran naapuri meni ja poltti asuntonsa, eli nyt oma asunto haisee savustuspöntöltä. Jos sitä sit vaikka pesis viikonlopun vaatteita ja muuta irtaimistoa.

[q]vinsku, 17.1.2008 20:47:
Näin tänään kuolleen ihmisen kun eräs mies sai ärrällä sairaskohtauksen ja kuoli siihen.
[/q]

..voi raukkaa NÄIT sen :(

Unohdin, että oli lauantaivuoro. There goes teh weekend. ja kivaa yrittää puhuu luurissa ku o kurkku paskana. doh. Noh, tuleepahan vapaapäivä, joka käytetään hyvään tarkoitukseen

arki iskee lomalta palanneen kasvoille ja kovaa.. kaikki kurssit jo alkanu ja miljoona ja yks asiaa jo tekemättä.. äh..

[q]Viltsu, 19.1.2008 14:03:
---
vinsku, 17.1.2008 20:47:
Näin tänään kuolleen ihmisen kun eräs mies sai ärrällä sairaskohtauksen ja kuoli siihen.

---

[/q]

Tuntuu se varmasti monesta pahalta todistaa tuollaista tapausta, eli aika turhaa sarkasmia imo.

Vielä viikko töitä.

[q]KooKie, 19.1.2008 14:38:
---
Viltsu, 19.1.2008 14:03:
---
vinsku, 17.1.2008 20:47:

---

---

Tuntuu se varmasti monesta pahalta todistaa tuollaista tapausta, eli aika turhaa sarkasmia imo.
[/q]

no joo, tuo lauseen alku kävi vaan ärsyttämään, anteeks :I

Voi perse mikä sää!! *grr**senkin**toktok*
(vitun tammikuu in mai ääs)

O