päivän :(

Back to häröily O

yritin äsken käynnistää omaa konetta, ja ruutu jäi ihan pimeeks (vaik näyttö oli siis päällä). Pitäsköhän tässä huolestua

Kevät väsymys ja työ uupumus yhdistettynä yleiseen masennukseen. Siinäpä sitä perusreseptiä.

Unirytmi ihan v*tuillaan, jonki aikaa jo tullu nukuttuu päikkärit yöllä ja yöunet päivällä. Nyt about 5h unta edelliseen kahteen vuorokauteen, täs sit yrittää kahvin voimalla pysyy väkisin hereillä iltaan asti et sais vihdoinki nukuttuu _yöllä_. Meinaa olla vähä sairas olo.

Huono tukkapäivä :((

[q]Hitchhiker, 14.1.2008 15:18

--- Ihan kuin muuten ei olisi noita saamarin rahareikiä odottamassa jonossa jo valmiina, niin tottakai minun tuurillani tulee vileä yksi lisää.
[/q]
Jep. Se on ihan vakio, että kaikki hajoaa/häviää/käy törttöilemään samaan aikaan. Ei sillä, että se paljon lohduttaisi.

Epätietoisuus, kamalaa.*uuh*

[q]wiwi, 14.1.2008 17:49:
---
Hitchhiker, 14.1.2008 15:18

--- Ihan kuin muuten ei olisi noita saamarin rahareikiä odottamassa jonossa jo valmiina, niin tottakai minun tuurillani tulee vileä yksi lisää.

---

Jep. Se on ihan vakio, että kaikki hajoaa/häviää/käy törttöilemään samaan aikaan. Ei sillä, että se paljon lohduttaisi.
[/q]
Nooh onneksi pärjää hetken aikaa takajarrullakin ja ylimääräinen potutus katoaa myös hiljalleen, kunhan vain ei jää murehtimaan "turhanpäiväisiä" asioita niin kyllä ne varmaan loppeenlopuksi sujuu omalla painollaan (tai ainkain näin toivon).

Tulihan se flunssa sieltä.

[q]MiMoSa, 14.1.2008 17:28:
Epätietoisuus, kamalaa.*uuh*
[/q]

kamalinta..

Taas se samanlainen puhelu

Epätietoisuus kaverin kohtalosta sai pahimman mahdollisen lopun. Nyt on enää jäljellä suru, ikävä, viha ja kysymykset miksi miksi miksi!!!*nyyh**uuh*

Ärsyyntyminen, pettymys.

Voisiko joku järjestää mulle aikaa ja rahaa yhteen pieneen reissuun Tampereelle?

Kipeenä..just nyt ku pitäs oikeesti tehä vaan töitä.

Kaikki kaverit on intissä ja oon iha yksin B(

Päätä särkee, tuli nukuttua aika lyhyet yöunet ku olin naapurin luona kattelemassa leffaa.

Huomenna loppuu sitten kk. mittainen loma. Pitääköhän mun käydä työkkärissä taas henk.koht. katkaisemassa työttömyys kun tarkoitus oli olla päivä pidempään työttömänä*ding*

ÄRRRRSYTTÄVÄT luokkakaverit , vittu mitä spedejä tai osa niistä..

Liikaa dediksiä ens viikolla, kun pitäis tehdä 3 asiaa yhtäaikaa ei se tämmöiseltä putkiaivolta onnistu. Kiire on kova ja ahdistaa hieman.*toktok*

köh köh, niisk.

tähän auttaa vaan 24 s06e22

Tänään ei kyllä huvittais yhtään tää työnteko *poks*. Ja muutenkin koko ajan vaan miettii tulevaa lomaa, niin onhan se selvä ettei täällä duunissa oikein enää jaksais istua. Menis nyt se kaks viikkoo ja hiton nopeesti. Niin ja toi sää on taas niin *dissaa*.

O