päivän :(
Oma kone vähä tilttas, joudun ny olee saikul olevan duunikaverin koneel ja kaikki suosikit tietty poissa ja salasanat ja aaaargh rasittavaa.
[q]Super-Kerttu, 17.1.2008 07:23:
VOI HEVONHELVETTI SENTÄÄN! Mikä vitun talvi tää on olevinaan??? Pimeyttä, tuulta, vettä.. Mä en jaksa tällästä! Ennen oli sentään lunta ja sitä kautta valoa.--
[/q]
Jep jep. Mä olen niin aina rakastanut lunta ja nyt sitä ei ole. Ton vitun sateen takia kastuin aamulla ja nyt sit palelen varmasti koko loppu päivän
Outo, jotenkin levoton olo. Just sellanen joka yleensä enteilee jotain pahaa*ding*
[q]muZZle^, 17.1.2008 10:01:
typerä "talvi" ja typerä vesisade. tosi piristävää
[/q]
Mikä ..tun talvi?! :(
[q]kimbbo, 17.1.2008 10:02:
---
muZZle^, 17.1.2008 10:01:
---
Mikä ..tun talvi?! :(
[/q]
huomasitkos heittomerkit?
Tää boring tammikuinen sää..*toktok**igor**eikä*
free record shopin idioottimyyjät! tästä kaupasta on yllättävän paljon huonoja kokemuksia palvelun suhteen. :( viimeinen pisara oli kun ostin "armin van buuren - rush hour" cd singlen.
ensin myyjä pudotti koko kotelon maahan, eikä "huomannut" sitä. ihmeteltyäni että mihin se hävisi, myyjä "löysi" sen lattialta, ja laittoi nopeasti levyn koteloon. ikävä kyllä olin jo 50 km:n päässä kyseisestä kaupasta kun huomasin että myyjä oli laittanut väärän levyn koteloon .. joku kelly clarkson.. >=(
voi vitun työkkäri.
[q]hemuz, 17.1.2008 12:11:
voi vitun työkkäri.
[/q]
mitäs kivaa siellä/ne?
Tän koulun meininki alkaa olla sen verran perseestä, että mä en oikeasti tiedä, kannattaako mun tuhlata täällä elämääni vielä puolitoista vuotta, jos samassa ajassa voisin oppisopimuksella oppia noin 90% enemmän.
Mä olisin odottanut tältä niin paljon enemmän :(
Tyhmät rajotukset korkotukiasunnoissa
Löyty aivan mahtis kämppä tosi edullisesti, mutta meillä ei ilmeisesti oo mitään mahkuja saada sitä. Toki se on vähän turhankin iso, mutta kun se on halvempi kun yksikään sitä kokoluokkaa oleva, joita on katsottu, niin miksei sitä mielellään ottaisi? Kaksi asukasta ei vain ilmeisesti riitä, pitää olla kolme. [size=9]Meitähän on itse asiassa neljä, mut ne ei varmaan laske noita nelijakasia..[/size]
Harmittaa, kun ehdin jo niin innostua tuosta kämpästä.
Tukehdun tähän yskään. Tulee sellasia yskänpuuskia että seuraavaks varmaan tulee keuhkot pihalle
[q]Miinapiina, 17.1.2008 12:14:
---
hemuz, 17.1.2008 12:11:
voi vitun työkkäri.
---
mitäs kivaa siellä/ne?
[/q]
Oon eronnu muka ilman pätevää syytä sieltä vantaalta...
totta. this iis global warming ;o
[q]mariq, 17.1.2008 11:50:
Löyty aivan mahtis kämppä tosi edullisesti, mutta meillä ei ilmeisesti oo mitään mahkuja saada sitä. Toki se on vähän turhankin iso, mutta kun se on halvempi kun yksikään sitä kokoluokkaa oleva, joita on katsottu, niin miksei sitä mielellään ottaisi? Kaksi asukasta ei vain ilmeisesti riitä, pitää olla kolme. [size=9]Meitähän on itse asiassa neljä, mut ne ei varmaan laske noita nelijakasia..[/size]
[/q]
No pöh Eiks se sun sisko ketä mä en oo koskaan nähny vois muuttaa siihen teidän kanssa? Se just joka on suurimman osan ajasta ulkomailla ja jolla on tosi samanlainen käsiala kuin sulla?
[q]hemuz, 17.1.2008 12:15:
Oon eronnu muka ilman pätevää syytä sieltä vantaalta...
[/q]
aih...
tuleeks tosta nyt jtn paskaa sit, karenssii tai jotain?
[q]Super-Kerttu, 17.1.2008 07:23:
VOI HEVONHELVETTI SENTÄÄN! Mikä vitun talvi tää on olevinaan??? Pimeyttä, tuulta, vettä.. Mä en jaksa tällästä! Ennen oli sentään lunta ja sitä kautta valoa. Nyt tää koko helvetin pitkä pimeys ahdistaa ja puristaa rintaa. Mä en ala..*nyyh*
Voispa nukkua talviunet, niinkuin karhut konsanaan.. Tai no, nekin reppanat taitaa nykyisin olla tästä ilmastosta niin sekaisin, etteivät edes tajua mennä talviunille..
[/q]
Reilu viikko, ja meikäläinen lähtee ottaan aurinkoa, pitkään ja hartaasti..
täs mun työtuolissa on saatanan huono nukkua. kokoaika meinaa valua lattioille :/
[q]sapeli, 17.1.2008 12:25:
---
mariq, 17.1.2008 11:50:
---
No pöh Eiks se sun sisko ketä mä en oo koskaan nähny vois muuttaa siihen teidän kanssa? Se just joka on suurimman osan ajasta ulkomailla ja jolla on tosi samanlainen käsiala kuin sulla?
[/q]
..ja jolla on sama hetu..
Tota mekin mietittiin, et saisko siihen jonkuu kaverin nimellisesti asumaan.. mut kyl kaikil tuppaa olemaan ihan omakii koti, missä on kirjoilla..