päivän :(
Se, että yleensä melkein aina kun yritän lukea tenttiin, nukahdan... masentaa aika huolel ku ei saa mitää päähä ku 10-20 minuutin päästä alottamisesta alkaa pää jo pilkkii...
Mikrotuki laitto uudelle kovolle kaksi osioita ja ennen kuin ne on yhdistetty ei voi tehdä töitä kun eka osio on jo täynnä ja minähän en sitä toista osioita käytä tai yhdistä niitä itse. Istun tässä ja mökötän kunnes kaveri tulee korjaamaan tilanteen. Ei mulla kiire ole yhtään, ei.
[q]Sand3, 17.1.2008 20:58:
Kaksi kaverin heppaa lähtee sunnuntai aamuna vihreämmille laitumille toinen on mulle vielä ollut lukio aikana todella tärkeä.
[/q]
hepat lähti jo lauantaina. Jotenkin oli mullekin kova pala nähdä ne elottomana. Sit vilkkui koko eilisen päivän kuvat silmistä niistä ja siitä syöksylaskijasta joka kramppasi siinä rinteen juurella naama veressä.
Masu pipi
[q]Timce, 21.1.2008 13:18:
Voi -ttu tota keliä. 4 viikkoa putkeen pelkkää vettä.
[/q]
Joo, on hanget korkeat nietokset. Pimeätä ja märkää. *hirttonarua rasvail*
Sain justiinsa selville että Robert Jordan on kuollut. Hän kuoli itse asiassa jo viime vuoden syyskuussa, mutta nyt vasta luin asiasta ihan sattumalta. Vaikka moni ei esim. Ajan Pyörä -kirjasarjasta pitänyt, minä pidin, ja on koko fantsuyhteisön suuri menetys ettei saada siihen loppua.
[q]Jago, 21.1.2008 16:00:
En tienny, että niinkin voi käydä. lapsena nielin aina kaikki purkat eikä koskaan tullu paha olo*nauru*
[/q]
juu en mäkää. mä nielin myös aina lapsena kaikki purkat mut nyt tuli ekaa kertaa paha olo
Eikä. Taas mä oo kämmänny! Ja tosiaan toi sääkin vielä. Ois ees houkuttelevampi lenkkisää niin vois lähtee oikein sellaselle raivolenkille *ahdistus*
[q]Miinapiina, 21.1.2008 09:02:
nielasin purkan (vahingos) ja tuli kaamee olo
[/q]En tienny, että niinkin voi käydä. lapsena nielin aina kaikki purkat eikä koskaan tullu paha olo*nauru*
Vatta kippee*uuh*
[q]W_Gekko, 21.1.2008 14:02:
Toi stnan sää.. :/
[/q]
todellakin. Enpä muista millon syksy olis kestny puol vuotta. Tulis jo kevät!
pahaolo *eiei**igor*
[q]Hyzenthlay, 21.1.2008 18:29:
---
W_Gekko, 21.1.2008 14:02:
Toi stnan sää.. :/
---
todellakin. Enpä muista millon syksy olis kestny puol vuotta. Tulis jo kevät!
[/q]
et siis muista vuotta taaksepäin? :D
Nyt niinku oikeesti... edelleen flunssa jatkuu ja on lämpöö!! Onneksi ei menny koko viime viikko sairastamiseen *end of sarcasm* *nuha**grr*
no ei varmasti ollu tilanne tällanen, et ensilumi ei ollu tulli tammikuun lopussa :D viime vuonna se tais sentään tulla JO joulukuun loppupuolella. Kun katon tonne sisäpihalle, niin siel vihertää nurmikko
[q]sapeli, 21.1.2008 11:11:
Sain justiinsa selville että Robert Jordan on kuollut. Hän kuoli itse asiassa jo viime vuoden syyskuussa, mutta nyt vasta luin asiasta ihan sattumalta. Vaikka moni ei esim. Ajan Pyörä -kirjasarjasta pitänyt, minä pidin, ja on koko fantsuyhteisön suuri menetys ettei saada siihen loppua.
[/q]
Itseasiassa sikäli mikäli olen jostain saanut oikean kuvan/muistan oikein, niin joku tulisi kirjoittamaan sen loppuun, tai ainakin jatkamaan? *täh*
väsyttää!!1 melki jaksais mennä töihi, kai se on pakko..*grr*. jumitan täs, vaik kelloki on jo noiin paljo
Ei tää nyt varsinaisesti oo :( mut oon niiiiiiiiiiiiin väsyny. Ihana 20 tunnin "työ"päivä takana ja koneessa istuin liian lähellä aivan helvetin pahalle haisevaa naista. Meinas tulla oksu. Nyt oonki sit niin viriviritööttööt ettei uni tuu x/
Unohdin dippikastikkeen kassalle...
Alkaa taas napsua työasiat päässä. Aika ei riitä, ihmiset ei kuuntele, työsuhde on epävarma, korkeammat tahot esittävät vaatimuksia ja minä teen kaikki työt. Yksin. Saatana.