päivän :(

Back to häröily O

Kissalla on kiima-aika. Sain nukuttua 3-4 tuntia, kun ulisee korvan juuressa tunti kaupalla.

Huomenna vielä klo 7 herätys, kun kirpparille myymään.

[q]Sand3, 10.1.2008 17:08:
On vaan sellai surku olo
[/q]

*super**hali*

[q]Tiinuliinu81, 11.1.2008 10:50:
Kissalla on kiima-aika. Sain nukuttua 3-4 tuntia, kun ulisee korvan juuressa tunti kaupalla.

[/q]

myy se kissa siel kirpparilla niin saat huomenna nukuttua.

[q]Wolverine, 11.1.2008 10:51:
---
Tiinuliinu81, 11.1.2008 10:50:

---

[/q]

Ei sitä kukaan ostais, kun ulisee ja kusee koko ajan*igor*. No se leikataan ens ti onneksi.

Ei jaksais mennä duuniin. Näistä yhen pvän vapaista oo mihinkään.

[q]Tiinuliinu81, 11.1.2008 11:15:
---
Wolverine, 11.1.2008 10:51:
---
Tiinuliinu81, 11.1.2008 10:50:

---

---

Ei sitä kukaan ostais, kun ulisee ja kusee koko ajan*igor*. No se leikataan ens ti onneksi.
[/q]

;(

[q]Annakins, 11.1.2008 17:05:
Lähen himaan kuuntelee kantrii.
[/q]
Jos on pakko kantrii kuunnella nii suosittelen sitä chicks with dicks:iä.

[q]ezzy, 11.1.2008 18:19:
---
MiMoSa, 10.1.2008 20:48:
Vaihdoin netin elisalta soneralle ja nyt tää uus pätkii ihan jatkuvasti vaikka tän piti mukamas olla joku uus ja toimintavarmempi. Just just, kiva kiva.*dissaa*

---

Samaa kuparia pitkin ne menee silti. Jos siinä on vikaa, on se vika joka operaattorilla. Tai jos adsl-päätteesi on rikki. Tämä on toki vain spekulaatiota. Tee vikailmoitus, kunhan varmistat ettei vika ole omissa laitteissasi (pääte, suodin, jatkojohto, kone, rasia tms)
[/q]
No itseasiassa ei mee kun tää mun netti on joku uus valokaapelitekniikalla toteutettu. Eikä mulla ollu ikinä ennen ongelmia elisan netin kanssa (eikä oo vieläkään jos käyttää naapurin langatonta), ongelmat alkaa heti kun ottaa oman soneran käyttöön.

Tarkistin äsken tilin saldon ja menee aika paljon huonommin kuin luulin. Nyt loppu eläminen.

[q]MiMoSa, 11.1.2008 18:23:
---
ezzy, 11.1.2008 18:19:
---
MiMoSa, 10.1.2008 20:48:
Vaihdoin netin elisalta soneralle ja nyt tää uus pätkii ihan jatkuvasti vaikka tän piti mukamas olla joku uus ja toimintavarmempi. Just just, kiva kiva.*dissaa*

---

Samaa kuparia pitkin ne menee silti. Jos siinä on vikaa, on se vika joka operaattorilla. Tai jos adsl-päätteesi on rikki. Tämä on toki vain spekulaatiota. Tee vikailmoitus, kunhan varmistat ettei vika ole omissa laitteissasi (pääte, suodin, jatkojohto, kone, rasia tms)

---

No itseasiassa ei mee kun tää mun netti on joku uus valokaapelitekniikalla toteutettu. Eikä mulla ollu ikinä ennen ongelmia elisan netin kanssa (eikä oo vieläkään jos käyttää naapurin langatonta), ongelmat alkaa heti kun ottaa oman soneran käyttöön.
[/q]

ah just eli soneran extra. noooooo, saattaa siinä silti olla jotain talon kupareissa. Ei se valokaapelia koko matkaa tule.

Hammassärky. Sydänsurut. Ja sit yks projekti ja sen epädemokraattisuus ja yks tyyppi tämän kaiken takana.

..pitihän se arvata.. ..voi vitun vittu..*toktok* ..nyt saa sitten luvan riittää.

angst angst viil angst.

[q]domi, 11.1.2008 21:15:
angst angst viil angst.
[/q]

*leparit-hymiö*

[q]ezzy, 11.1.2008 18:34:
ah just eli soneran extra. noooooo, saattaa siinä silti olla jotain talon kupareissa. Ei se valokaapelia koko matkaa tule.
[/q]
Niin kait. Pitää maanantaina soittaa sinne äkäinen puhelu. Tänään ei vielä jaksa, tän viikon jonotuskiintiö on jo täynnä.*hih*

[q]Annakins, 11.1.2008 19:12:
---
Zeratul, 11.1.2008 17:20:
---
Annakins, 11.1.2008 17:05:
Lähen himaan kuuntelee kantrii.

---

Jos on pakko kantrii kuunnella nii suosittelen sitä chicks with dicks:iä.

---

ei se oo tarpeeks masentavaa, niiden biiseis on liikaa asennetta.

siis oikeestihan jos oikein haluis masistella, ni pitäs kuunnella just jotain Garth Brooksii, mut en kykene alentuu siihen ni tyydyn Johnny Cashiin, ja se kyl oikeestaan vaan piristää.
[/q]
Joo joo, mäki aina kuuntelen Cashin hurtia ennen ku lähen bilettää et pääsen fiilikseen! :D

voi saatanan perse ku pistää keuhkoon:/ vittu!

väsyttää ja palelee

Ma tiedan etta mulla on maailman huonoin onni, mutta nyt mun kohtalo on kylla ruvennut jo pilailemaan mun kustannuksella...
Kuinka paljon pahaa karmaa mussa taytyy olla etta mun upouuteen kannettavaan iskee yhden, YHDEN, paivan kayton jalkeen salama ja se ei enaa toimi.

My life sucks.

Aamu on hiukan huonosti lähtenyt käyntiin.

O