päivän :(

Back to häröily O

[q]blender, 22.6.2005 06:34:
unta ei ole takana yhtää ku pyörii niin paljon eri ajatuksia päässä, no kai sitä ens yönä saa sit :)
[/q]
*hali**pus*
[q]MiSSy*:
Mokasin*poks*

Anteeksi*nyyh*
[/q]
Mulla on sama fiilis, mokasin, pyysin anteeksi, en taida ihan heti saada.
[q] DagO:
*nuha**hikoil**sars* kipeenä 38,5 kuumetta. Toivottavasti sitä tervehtyy juhannukseks.
[/q]
Parane pian*pus*

Itellä taas niin törkeen paska ja huono fiilis ja olo. Miksi iloita päivästä joka on juuri aluillaa kun tietää että jossain vaiheessa se menee perseelleen ?

Aamujumitus on kiitettävä.

[q]randomhero:
että joku jaksaa valittaa tästä mahtavasta lämpimästä meiningistä
[/q]

Se ihanuus loppuu siihen kun olet töissä tumma ja kuuma työhaalari päällä 16 tuntia ja autossa ei ole ilmastointia.

EDIT: ja yrität nukkua keskellä päivää saatanan kuumassa huoneessa.

[muokattu 7.8.2004 16:33]

[q]Uhuu:
viikonloppu oli ihan mukava, mutta kurkistus pankkitilille ei sit sävähdyttänytkään ihan niin paljon. 150e koko summasta meni kavereiden kurkusta alas.
[/q]

Auts. En meinaa puukotuksena, mutta kivoja kavereita.

Ekana työpäivänä meni sitten nivelsiteet solmuun polvesta.....sopii hyvin mun tuuriini...*uuh*

[q]UnityF:

-kun tuntee olevansa maailman yksinäisin vaikka tunnen satoja ihmisiä..

- kun aurinko paistaa mut sydän itkee.
[/q]

Sama tunne muru
Kyl se siit
Voimia

Ei vielä tänäänkään pääsen muuttamaan uuteen kotiin*nyyh* auto vaan uupuu..muuten oisin jo niiiiiiiin menossa!

Tämä helkutan helle. Mä olin tyytyväinen siihen alkukesän kylmyyteen ja sateisuuteen. mutta ei pitihän näidenkin ilmojen tulla.

olin koko eilisen päivän rannalla, enkä epähuomiossa levitelly rasvaa iholleni...nyt jokapaikka punottaa niin että näytän ihan Nasulta...ja eikä se punotus niinkään vaan se jatkuva kipu...nooo...ehkä tää parin päivän päästä helpottaa...*justjoo*

eilen tappelin koko illan jostain ihme parisuhde ja raha asioista eikä kuitenkaan
toinen edes ymmärtänyt mun näkökantaa asioihin.
aamulla taas kaikki oli niinkuin ennenkin... vittu missä on järki
töissä 7.30 eikä mitään hajuu mitä tänään tapahtuu...
pitäis ehkä muutta ulkomaille, ei tätä jaksa ku on pimeetä ja kylmäänkin
vituttaa...*nyyh*

eilen illalla keikal ja nukkun joku 3h tosi huonosti.
nyt ihan kuolleen rukous duunis ja viel pitkä päivä tulossa
väsyttää ihan sikana!
ei jumalavita!!!

kutsu on jo takataskussa

Näin ihan helvetin pahaa unta.. Oli ihan hirveetä herätä siihen.. olin kuulemma inissy..

Eilen unohdin kirjoittaa, että päivän :( oli totaalisesti se, että yks vitun paska valehteli mulle päin naamaa.

Unirytmi viikonlopun töiden jälkeen vituillaan. Nim. merk. ma heränny 3 päivällä, ti 5 ja tänään 2.

[q]Lost-Soul:
Käyttäjässä se vika on.
[/q]

Jep. ”En vaan osaa.”

voi vitun volvo*nyyh*

Jumalaton väsy, ei kahden tunnin yöunilla oikeen freesinä pääse töihin

Kiitoksia vaan sinä yksi poika, joka valvotit mua puhelimes *lmao**sydän*

pitäis poistuu himasta

-toi pakkanen
-se että oon taas tapellu tyhmien ihmisten kanssa puhelimessa
-se et kaikki paapoo ja kertoo miten huolissaan ne on
-pitää tehä töitä ja pomo on mulkku
kaikkee tämmöstä taas tänään

En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

O