päivän :(

Back to häröily O

[q]Zapa, 13.12.2007 21:02:
---
Mimir, 13.12.2007 19:55:
Sain enemmän palkkaa ku ajattelin :(

---

Jos se on noin surullista, anna mulle ylimääräiset.
[/q]

Ei valitettavasti onnaa sekään. Kyse on siis siitä, että tän vuoden tuloraja näyttäis uhkaavasti ylittyvän. Eli rahalle on kyllä käyttöä, en vaan haluais noita vielä.

Omaa tyhmyyttä siis lähinnä kiroilen, kun en ollu laskenu tän vuoden tuloja ajoissa. Mikään pakko ei olis ollu mennä vielä duuniin vaan oisin voinu pitää pitkän joululoman. Nyt teen töitä antaakseni rahaa takas. Ens vuonna sitten ehkä vähän skarpimpi ote.

Eipä tartte tänä yönä nukkua.

[size=8]Miks ei vois jo oppia, että koulutehtävien tekemistä ym. ei kannattais
jättää viimeiseen iltaan / yöhön.[/size]

PERKELEEE! Jotenki arvasin että hirmunen stressimäärä ja kiire saa aikaan sen että jotain unohan tehä jonku koulujutun niin eilen sit unohin mennä yhelle tunnille ja nyt tulee lisätehtäviä helvetti *toktok*

Oon ihan hajalla. Edellinen poikaystävä petti tosi pahasti ja viimeisinki säätö on vähän sellainen josta ois fiksuinta pysyä vaan erossa. Luottamus tässä menee ihmisiin.

[q]pupuTupuna, 14.12.2007 10:34:
Miksi kampaajille sentti ei ole koskaan sentti vaan sen voi kertoa aina vähintään viidellä?*grr*
[/q]

No mitä enemmän leikkaa ni sitä enemmän voi laskuttaa, eiks nii? Metrihinta peliin

Jotenki kauheen vetämätön olo. Ihan ku olis tulos kipeeks.

[q]Mimir, 13.12.2007 21:14:
---
Zapa, 13.12.2007 21:02:
---

---

---

Ei valitettavasti onnaa sekään. Kyse on siis siitä, että tän vuoden tuloraja näyttäis uhkaavasti ylittyvän. Eli rahalle on kyllä käyttöä, en vaan haluais noita vielä.

Omaa tyhmyyttä siis lähinnä kiroilen, kun en ollu laskenu tän vuoden tuloja ajoissa. Mikään pakko ei olis ollu mennä vielä duuniin vaan oisin voinu pitää pitkän joululoman. Nyt teen töitä antaakseni rahaa takas. Ens vuonna sitten ehkä vähän skarpimpi ote.
[/q]

Meillä pomo sano suoraan et voi siirtää palkanmaksua ylittyvältä osalta niin, että ne rahat saa vasta tammikuun puolella. Ois kantsinu kyl sunkin laskea etukätee!

Miksi kampaajille sentti ei ole koskaan sentti vaan sen voi kertoa aina vähintään viidellä?*grr*

[q]Ronie, 14.12.2007 15:29:
---
irrrma, 14.12.2007 14:22:
VITTU kuinka voi elämä potkii päähän!!!!!!!!!! *toktok**nyyh* Alan kohta agressiiviseksi jossei nää *%#¤"^*^> huolet ala kaikkoomaan..*eiei**poks**grr**senkin*

---

no mikäs mättää?

[/q]

Voi kuules.. vakavia huolia iso H:lla maustettuna!! *igor**nyyh**senkin* Ei voi itsekään tajuta..

VITTU kuinka voi elämä potkii päähän!!!!!!!!!! *toktok**nyyh* Alan kohta agressiiviseksi jossei nää *%#¤"^*^> huolet ala kaikkoomaan..*eiei**poks**grr**senkin*

[q]Hyzenthlay, 14.12.2007 13:41:
vaikee viisaudenhampaan poisto takana ja puudutus alkaa katoomaan :E koht varmaan käsite "helvetillinen kipu" saa ihan uuden merkityksen..
[/q]

Hey, i know that feeling!! *igor**uuh* Multa leikattiin ja pilkottiin v.hampaat viime keväänä. toosi ihanaa oli..*poks* Panacod vei kivun kyllä kivasti pois..

onpas perseestä..

[q]Lauruska, 14.12.2007 13:45:
---
Mimir, 13.12.2007 21:14:
---
Zapa, 13.12.2007 21:02:
---
---

---

---

Meillä pomo sano suoraan et voi siirtää palkanmaksua ylittyvältä osalta niin, että ne rahat saa vasta tammikuun puolella. Ois kantsinu kyl sunkin laskea etukätee!
[/q]

Joo, itsekin kysyin palkoista tuota, että josko olisivat maksaneet vasta ensi vuoden puolella. Ei kuitenkaan onnistu, niillä on tiukat budjetit joka kuukaudelle. Se on totta, että ihan oma mokahan tämä on. Mut tosiaan ens vuonna sitten tarkemmin :)

hedari

[q]irrrma, 14.12.2007 14:22:
[/q]

Sillon on vain pakko potkia takaisin.
Ja mä olen apuna.

Jaksamisia

paska pomo!

VITTU, ei kierrä päässä veri!

miehet

[q]Hitchhiker, 14.12.2007 18:23:
Taasen olisi sellainen päivä jolloin voisi oikeasti vain purkautua omasta pahastaolostaan jollekkin.
[/q]

Ma voin vapaaehtoisesti kuunnella muiden huolia.
Just shoot me!

Edelleen joulu

[q]niomic, 14.12.2007 02:02:
Aaagh, kuka näitä webapohjaisia albumisoftia / kälejä suunnittelee? Vielä tänäkin päivänä saa oikein etsimällä etsiä gallerioita, joissa esim. Edellinen ja Seuraava -napit pysyis tasan samassa paikassa _koko ajan_ - riippumatta kuvan orientaatiosta, otsikkojen muutoksista, kuvan juoksevan luvun arvosta jne.[/q]

Itse diggailen tosta gallery2:sta, siihen on löytyny monta leiskaa jossa toi ominaisuus on. Tällä hetkellä on käytössä leiska jossa next-nappi ei pysy paikallaan, mutta koko kuvan oikea puoli on "next", ja vasen puoli "previous", ja se on mielestäni käytettävyydeltään aika ässä.

http://kai.thesubmachine.com/blog/wp-gallery2.php?g2_itemId=193

O