päivän :(

Back to häröily O

..Niin helvetin pettynyt tärkeän ihmisen käytökseen..*uuh*
[size=6]..joo ja itsehän olen täydellinen..huoh..[/size]

Vittu,mä en saa kamerasta kuvia koneelle kun se paska huutaa mulle "poista laite" tms
Kivoja noi perkeleet,ei mulle kannata uusia vempaimia ostaa,tuun vaan vihaseks kun ei mikään onnistu

Ja vittuku pitäs pakatakki,vajaa kuukaus muuttoon ja lasikaapin kamppeet on laatikossa JOPA

PERKELE

Oon onnistunut taas loukkaamaan todella pahasti tosi tärkeää ihmistä. Tuntuu pahalta katsoa vierestä, mutta minkäs teet; tehtyä ei saa tekemättömäksi. Pitääkin olla tämmönen helvetin tuuliviiri.

Tentteihin pitäs lukea, kaikki mahdollinen aiheeseen liittyvä tietotekniikka yliopiston sivuista omaan koneeseen potkii vastaan. Uni ei oo tulossa vielä vähään aikaan ja tätä kofeiinipaskaturtaoloa täydentää vielä atopian vittuilu. Tenttiviikot rokkaa.

voi saatanan helvetin ylimääräiset yllärimenot :(

Epätietoisuus, ahdistus, ikävä, huoli. Tää viikko ei oo ollenkaan kiva.*uuh*

Alkaa varmaan tää pimeys ja viime aikojen tiukka työtahti vaikuttamaan, kun tällä viikolla on ollut tosi vaikeeta päästä sängystä aamulla ylös vaikka oon nukkunut kuitenkin yössä sen about 8h. Ei meinaa nyt herätä ollenkaan.*uuh* Onneks ei oo enää kun 3 aamuherätystä ja sen jälkeen loma. Ja päivätkin alkaa sitten jo pitenemään, vaikka eipä sitä vielä hetkeen huomaa, mutta onpahan jo parempi mieli kun tietää, että valoisempaa kohden mennään.

Ollu koko päivän toinen korva lukossa. Aika bassovoittoset saundit päällä. Aika ärsyttävän tuntusta. :(

Mitä vittua oikeasti, taas nieluviljely negatiivinen vaikka nielu on liekeissä, tulehtunut ja täynnä peitteitä. Taas viruksen aiheuttama, jo melkein elokuusta asti uusiutunut.
Lääkärikin oli varma, että olis angiinaa tällä kertaa ja määräs v-peniä ja nyt käski lopettaa sen ja syödä vaikka buranaa.

Ei jumalauta oikeesti, pieni vitutus päällä...

Niitä päiviä jolloin kaikki tuntuu ihan vitun turhalta.
Teet tai sanot niin teet väärin.
vittu.

Saateristi töitä. Koko ajan saa sykkiä ja silti tuntuu, että aikataulut vaan venyy.

Soitin pomolle... Ei natsannu henkilökohtainen liksalisä

Palkka tippuu väistämättä 1.5 lähtien

Valivalivali: Taas tuli yks neljänkympin lasku lisää, koulurästejä on enemmän kuin olin tajunnutkaan ja viel pitäis siivota koko kämppä huomista varten. En tiedä saanks pyörää myytyä, yhteen tekstariin ei vastata eli muhun ollaan suututtu, äiti taas ahdistelee liikaakin koska ilmoitin etten menis jouluks himaan, tän päivän iltasafka oli koulusta lainattua ruisleipää pestolla ja hernemaissipaprikalla eli vieläkin on nälkä, uunipuut ei meinaa syttyä ja äää kaikki muukin on taas niin saatanan vaikeeta :(

MOTIVAATIOTA haetaan! 12 sivua pitäisi aikanakin vielä kirjoittaa päättötyötä ja ei ole mitään innostusta tehdä sitä

[q]anniharha, 18.12.2007 19:20:
Valivalivali
[/q]

*sydän*

muistitikku jäi aamulla kotiin, sisältäen kaiken oleellisen opinnäytetyöhön eikä koululta saanu edes aamukahvia, ku kanttiinin tytöt oli jo joululomalla..

Onpa helvetin surkee olo. :(

Maikkarin gammatapausuutisoinnista särähti kyl pahasti korvaan seuraava lause:

"Organisaatio on liittynyt kiinteästi opiskelijapiirien ohessa muun muassa rave-kulttuuriin."

joku vitun idiootti pölli avaimet nvqonfosm lkbmla :(

Paskin päivä ever!!!!!!!!!!!!!!

O