päivän :(
Tänään on ihmeellinen ahdistus päällä, ei ole pitkään ollut näin paskaa oloa. Yleensä jaksan hymyillä säässä kuin säässä ja olossa kuin olossa, mut nyt kyllä tekee jo aika tiukkaa.
Noh ehkä tää tästä, jos lähtisi vaikka pumppaamaan vähän endorfiineja kehoon kuntoilemalla pitkästä aikaa.
Vielä neljä päivää palkatonta paskaa jäljellä. Tai kolme ja puoli, ehkä. Oon helvetin ahdistunut, väsynyt ja kiukkuinen, eikä tää olo helpota kuin hetkittäin Riikan seurassa tai kun joku oikeasti välittävä halaa. Nautin kyl tosta duunista välillä, mutta nää paniikkikohtaukset ja itkuunrepeämiset mitä se työilmapiiri aiheuttaa on vähän liikaa. Asiaa ei helpota tää pimeys eikä se, etten ikinä ehdi kotiin ennen ysiä illalla, nytkin oon ollut tunnin ja pakko mennä nuq ku ei jaksa muutakaan. Ääh
synttärit rocks
Kylläpäs on kipee olo. Ja ihan sairaan väsynyt, nukuin just vaatimattomat kolmen tunnin päikkärit. Varmasti yöllä sit nukuttaa Ja aamuseiskaks töihin *sydän* No ehkä tää menee täst ohi --> Kuumaan suihkuun!
Tänään tuli postissa ilmoitus peruutuspaikasta opintoihin ja oon jo kirjoittanut työsopimuksen ensi keväälle. Neljä vuotta odottanu koska natsais ja nyt kun tärppäs en ehkä voikaan vastaanottaa paikkaa. :/
Tämä helvetin unettomuus. Iltavuoron jälkeen ei vain saa unta. Menee seuraavakin päivä ihan pilluuseen.
[q]Mar6, 6.12.2008 14:25:
Ihan älyttömän kova ikävä :>
[/q]
joo vitun vittu ku ei tuu unta tännekää. :(
Tää ihmeellinen vatsakipu on täysin suoraan saatanasta, huono olo koko ajan ja vatsaa kivistää ja kouristaa..
[q]kilobitti, 22.7.2008 22:08:
---
inneah, 22.7.2008 12:59:
Iski ihan kaamee ikäkriisi *pökr*
Tiedän, olen VASTA 23, mut hui että vuodet menee nopeesti!
Mitään ei oo oikeestaan vielä saavutettu, paikallaan poljettu monta vuotta jo. Enkä osaa tehdä nyt asialle mitään, ottaa itseä niskasta kiinni tmv. Mikään ei kiinnosta
---
Mmm, aika hyvin kiteytetty mun parin vuoden takaiset fiilikset*lohduttel*
[/q]
Mullakin tuli ihan sama kriisi vuos sitten kun täytin 23. Ahdistavaa
vaikee viisaudenhampaan poisto takana ja puudutus alkaa katoomaan :E koht varmaan käsite "helvetillinen kipu" saa ihan uuden merkityksen..
[q]MRC, 14.11.2008 09:00:
---
Dementation, 14.11.2008 08:46:
---
MRC, 14.11.2008 08:32:
Yritin ostaa netistä cd soittimet tos pari viikkoa sit Ele-zone.comista. Ei oo soittimia näkyny. Yritin mennä tänään niiden netti sivuille. Padaaam. Niit ei enää ole. Sinne meni rahat ja nyt vituttaa ehkä hieman.
---
Ootko kysellyt mistään viralliselta taholta että onko tommosessa tilanteessa rahoja mahdollisuus yrittää jostain saada takas ja jos niin mistä?
---
Joo oonhan mä. Kuluttajasuoja virastos ja ne oli sitä mieltä et aika vaikee tehdä asialle mitään koska kyseessä on kiinalainen firma. Oisko sulla mitään neuvoi?
[/q]
Mikä oli maksutapa? Jos maksoit luottokortilla niin ehkä pankin kautta voisi kiistää tuon maksun?
Viime yönä sain unta huikeet 2h. Nyt on olo sellanen, että voisin näytellä jonkun Day of the deadin itekseni. Ja töissä pitäs muka antaa joku 110% taas...
[q]sapeli, 14.11.2008 09:10:
---
MRC, 14.11.2008 09:00:
---
Dementation, 14.11.2008 08:46:
---
MRC, 14.11.2008 08:32:
---
Mikä oli maksutapa? Jos maksoit luottokortilla niin ehkä pankin kautta voisi kiistää tuon maksun?
[/q]
Niin :( mut maksoin pankkisiirrolla et ei toikaan onnistu.
Eilinen ei mennyt oikein putkeen, olo on aivan jäätävä. Kaverin olo ei ole yhtään parempi ja kaikkia vituttaa, ihana lähtee tästä iltavuoroon :D
[q]MRC, 14.11.2008 09:21:
[/q]
Kyl sun kannattaa ottaa pankkiin yhteyttä ja selittää tilanne - onhan se aika epätodennäköistä että he voivat sille mitään tehdä, mutta ei sitä koskaan tiedä. Varmasti harmittaisi jos et kysy ja sitten jälkikäteen osoittautuu että he voisivatkin jotakin!
[q]sapeli, 14.11.2008 09:27:
---
MRC, 14.11.2008 09:21:
---
Kyl sun kannattaa ottaa pankkiin yhteyttä ja selittää tilanne - onhan se aika epätodennäköistä että he voivat sille mitään tehdä, mutta ei sitä koskaan tiedä. Varmasti harmittaisi jos et kysy ja sitten jälkikäteen osoittautuu että he voisivatkin jotakin!
[/q]
Joo oon kysyny ja eivät voi tehdä asialle mitään. Kyl se taitaa niin vaan olla et niit rahoja et tuu koskaan näkeen
Tää koko pvä on ollut super masentava. Lähestulkoon kaikki mitä on yrittäny tehdä, on menny perseelleen.
Päivän kruunasi 45 minuuttia -ohjelma, jossa käsiteltiin hevosten teuraskuljetuksia Etelä-Eurooppaan. Yli 1000 km:n matkoja ilman ruokaa, juomaa ja jalottelutaukoja, liikaa eläimiä liian pienissä tiloissa, sairaita eläimiä, jalkoja poikki, varsovia tammoja jne.
Ei se mikään yllätys ollut, miten huonosti eläimiä kohdellaan, mutta silti pistää vihaksi.
[size=7]Huomisesta syntymäpäivästä tulee varmaan ehkä iloisin ikinä...[/size]
Sain enemmän palkkaa ku ajattelin :(
[q]Mimir, 13.12.2007 19:55:
Sain enemmän palkkaa ku ajattelin :(
[/q]
Jos se on noin surullista, anna mulle ylimääräiset.