päivän :(
pommi minkä kaveri tiputti tänään. periaatteessa mä olisin ilmeisesti ainoa kuka pystyisi ihan _vitun isolla_ jutulla korjaamaan sen elämäntilanteen paremmaksi. en ois kyllä halunnut tätä mun niskaani, se täytyy myöntää. En tosin haluaisi kaveria joutuvan pulaankaan. Ugh vtu.
Tekis mieli lähtee ulos mut ei oo mitään rankemman musan tapahtumia lähistöllä.
Vitun kuulo tai verenpaine mistä sit toi kuulon heikkeneminen johtuu. Ei mikään optimaalinen tilanne :(
Kaikki paikat ihan jumissa ja päätä jomottaa (ei siis ole krapulasta kyse), eli taitaakin sitten flunssa päästä yllättämään pusikosta.
Mun valkoset kengät on eilisten pikkujoulujen ja baarireissun jäljiltä kaikkea muuta kun valkoset!*grr*
[q]crissy, 8.12.2007 21:00:
eeeeeihh!!!!
yritinki soittaa sulle, mut oli luuri kii.. miten kintut jakselee? oliko jotain?
oliko autosta hajotettu mitää?
[/q]
autosta ei oltu hajotettu mitään, onneks...
polvi on sairaan kipee, kävely sujuu mut sattuu niin älyttömästi. jtn nestettä siel vähän on, mut ei niin paljoo et pitäis poistaa
t. tapaturma-altis
Huomenna loppusotaan Niinisalon vesisateeseen pariksi viikoksi.
tulin just himaan firman pikkujouluista.. oltiin kattoos "firman piikkiin" sibbetalol.. ei kyl naurattanu yhtää... Se ei oikein koskettanu meitä vaan oli ennemminki suunnattu toimistoduunilaisille.. ei oikein se huumori kolissu..
vähä harmittaa..
Eipä oo hetkeen hajottanut yhtä paljon.
Olen aika varma että vasemassa korvassa on ekaa kertaa elämässäni tulehdus Se on kokoajan lukossa ihan kun se korva olis veden alla. Kaippa sitä lääkäriin pitää mennä vai tietääkö joku onko jotain reseptivapaita lääkkeitä olemas?
Ei löydy :(
Viime yönä, ei sit tarttenu nukkua :/ Jännetupentulehdus kädessä valvotti ihan kiitettävästi ja pari muuta paskaa juttua valvotti lisää...
Hui... kaveri soitti ja sano et on ajanu auton lunastuskuntoon ja on ihan shokissa... menee itelläki ihan pasmat sekasinsa... *huolimurhe**uuh*
[q]UnityF, 10.12.2007 11:44:
Olen aika varma että vasemassa korvassa on ekaa kertaa elämässäni tulehdus Se on kokoajan lukossa ihan kun se korva olis veden alla. Kaippa sitä lääkäriin pitää mennä vai tietääkö joku onko jotain reseptivapaita lääkkeitä olemas?
[/q]
Lääke joka toimii, on pistää puoliksi leikattu valkosipuli korvaan se leikkauspuoli korvan sisään päin. Pari tuntia siinä niin jo on tulehdus pois. Näin mun mummo neuvo ja näin mun korvatulehdukset on muistaakseni hoidettu. Ainakin se viimesin.
väsyttää,jalkoja särkee ja heikottaa .. sellasta se bilettäminen teettää.
[q]Dementation, 14.11.2008 08:46:
---
MRC, 14.11.2008 08:32:
Yritin ostaa netistä cd soittimet tos pari viikkoa sit Ele-zone.comista. Ei oo soittimia näkyny. Yritin mennä tänään niiden netti sivuille. Padaaam. Niit ei enää ole. Sinne meni rahat ja nyt vituttaa ehkä hieman.
---
Ootko kysellyt mistään viralliselta taholta että onko tommosessa tilanteessa rahoja mahdollisuus yrittää jostain saada takas ja jos niin mistä?
[/q]
Joo oonhan mä. Kuluttajasuoja virastos ja ne oli sitä mieltä et aika vaikee tehdä asialle mitään koska kyseessä on kiinalainen firma. Oisko sulla mitään neuvoi?
hedari
Mulla on huomenna tentti, johon pitäisi lukea kaksi kirjaa ja luentomatskut. Luennoilla en ole viihtynyt, toista kirjaa en saa käsiini mistään, toinen mulla jo on. Yritin eilen alkaa lueskella ja - ylläri!- nukahdin lähes välittömästi. On se nyt perkele! Mulle käy noin ihan jokainen kerta kun yritän lukea jotain opiskeluun liittyvää, riippumatta siitä olenko oikeasti väsynyt.
Yöllä en sitten tietenkään saanut unta ja kun viimein nukahdin, näin koko yön painajaisia ja hikoilin. Ylös sängystä pääsin töin ja tuskin klo 12 ja nyt vituttaa ja ahdistaa ja tuntuu ettei olisi levännyt ollenkaan. Tekis mieli itkeä ja huutaa.
Lisäksi mua mietityttää tällä hetkellä asia, josta en voi puhua kellekään ja tuntuu että pää räjähtää. En uskalla katsoa peiliin, kun oon varma että mun otsassa on hillitön L-kirjain.
Ei vaan jaksa.
[q]Hitchhiker, 9.12.2007 18:32:
Kaikki paikat ihan jumissa ja päätä jomottaa (ei siis ole krapulasta kyse), eli taitaakin sitten flunssa päästä yllättämään pusikosta.
[/q]
Ja tuska sen kuin vain jatkuu, hieman nihkeää kävellä töissä melkein perinteisen hiihdon tapaan. Tulisi sitten se flunssa äkkiä päälle, niin ei tarvitsisi kärsiä tästä särystä ja väsymyksestä.