päivän :(

Back to häröily O

[q]Dave^, 19.7.2007 00:56:
---

Ei muuten lähde, toi uutinen on ollu väärennetty tms.

http://www.iltalehti.fi/popstars/200707186367476_ps.shtml
[/q]
hihiii jee... kiits! päivän :)

Väskättää ja on kylmä.
Ei huvita, ei kiinnosta.
Kaikkea sitä aina elämältä haluta saa.
Hyvin turha päivä jo tässä vaiheessa.

Viikon kolmas maanantai.. Poikkeuksellista että eka oli kaikista kivin..

menee aika ristiriidassa toi et kyl sitä rahaa työskäyvällä enemmän on kun ei oo varaa maksaa edes laskuja..no sitä se on ku palkka tulee vaan kerran kuus ja elääkin pitäs ja ostella eväitä vielä ylitöihinkin..pahoinvointivaltio todellakin..mut mieluummin asun siellä missä se työkin on tai sit vois jo vetää ittesä hirteen jos viel matkustelis sinne päiväkaudet ja makselis niitä kuluja lopen uupune...ei vaan tilipussi kestä kun yhtä kauppareissua viikossa....ollapa sama työtön paska ku ennen ni silti menis ihan yhtä upeasti

[q]Timce, 5.6.2009 09:26:
---
noena, 5.6.2009 09:22:
Auto pitää ihan järkyttävää flapflapflap ääntä..

---

Hmm.. *täh*

Joo, sori, mulla ei ole hajuakaan mikä se vois olla. (Tai on, mutta mun vaihtoehdossa ääni ei suinkaan johdu autosta.)
[/q]
Joo, ite kans ihan hukassa ton kanssa, en tiiä et itkeäkkö vai nauraakko :P
...duunin ihastuttava huolto mies just tarjoutu menee kattelee sitä et mikä siin on, katotaan mikä on tuomio et viedäänkö suoraan romuttamolle vai onko viel jotain toivoo.
Toi on kuitenki nissanin bluebird vuosimallia -88 et ei kyl ihme et se tuntuu siltä et se hajoo käsiin :P (*nauru*)

edit: Jep tuomio on näillä näkymin et [o]korjaamolle[/o] romuttamolle hinattuna x(

Mikrouuni hajos

eilen illalla alkanut hammassärky joka sen kun pahenee.
mulla on korkea kipukynnys mutta tällä hetkellä ei itku ole tämän säryn kanssa kaukana, särkylääkkeistä ei ole mitään apua*uuh*

ei jaksa.....

muutenki ollu niin vitunmoiset viime viikot et huh huh jos kirjottasin päiväkirjaa

Mä en oo tarpeex kaunis Kuilulle. :'(

[q]kilobitti, 30.9.2006 12:50:
astuin ihan oikealla jalalla ylös tänään, mut sit suihkussa rupesin ajattelemaan ikäviä asioita ja jotenkin jäin sille tielle. Prkl*uuh*
[/q]

welcome to the club

Sain jonku allergisen reaktion/semi-ruokamyrkytyksen kiinalaisesta kanakeitosta(joku valmiskeitto).
Sen siitä saa ku haluaa välillä kokeilla jotain uusia ruokia*igor*

Väsyttää ihan sikana ja vois tulla jo kevät!

Juuri tällä hetkellä on niin täysin sellainen olo, että haistakaa kaikki paska
ei kenellekkään henkilökohtaisesti, mut silti

Heikko olo henkisesti ja fyysisesti

[q]sapeli, 22.7.2005 01:44:
Silmät haluaa nukkua, keho haluaa nukkua, minä haluan nukkua ja pää tuntuu kuumeiselta. Mutta aivot on kait sitä mieltä että eihän tähän aikaan nukuta...

Edit: en myöskään tykkää olla kotona yksin Yleensä veli on tossa toisessa huoneessa, ja vaikkei nähdäkään niin on yllättävän hämäävää olla täällä yksin. Aiemmin kun asuin yksin niin mulla oli joko kissoja tai sitten asuin niin pienessä kämpässä että näin sen koko ajan kokonaan... Nyt kaikki varjot vilisee silmissä ja jokainen rapsahdus tulee naapurihuoneesta, koko ajan tuntuu että joku on selän takana Varmasti tää unenpuute vielä pahentaa tätä fiilistä, mikä on sinänsä ikävää koska nyt tulee olemaan aika vaikea nukahtaa
[/q]
Voi pikkusta. tiedän tunteen*lohduttel*

tää päivä ei tosiaan menny nappiin.. tuli tunnustettuu parhaalle kaverilleni asioita ja sen seurauksena tais mennä välit vähäksi aikaa... ellei pidemmäksikin JUMANKEKKA!!!! nyt tarvitsis jotain miestä väkevämpää *känni*

Sain tänään tietää alustavia työvuoroja kesäksi... 15 tunnin yövuoroja. Täytyy toivoa ettei noita olisi kuin korkeintaan kaksi peräkkäin, muuten jää aikaa nukkumiseen noin 4 tuntia vuorojen välillä.

[q]yusu, 12.9.2005 09:05:
---
candyraver, 26.1.2005 15:42:
kauheeta..mä oon ihastunu..toivottomasti..eikä se oo yhtään kivaa*nyyh*

---

W0000t.. keneen sä oot menny oikees ihastuu?
[/q]

hOho..*nauru* kaikenlaista sitä tulee klubbariin kirjotettuu...*vink**sydän*

En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

O