päivän :(

Back to häröily O

Maha kipeä, vähän huono olo ja päätä särkee!

No onneksi on edes perjantai..*hymy*

Otin flunssarokotteen ja sain flunssan =(

Nyt on kuumetta enempi ku laki sallii, ja toki huono omatunto kun en oo duunissa (koskahan sitä oppis ettei todellakaan ole korvaamaton...)

Ja tuskissani sit kiukuttelen raksulle, joka on täysin syytön koko asiaan. Kohta se ei uskalla puhua mitään, mun huumorintajuni on täysin kadonnut ja käsitän kaiken Ihan Väärin.

Enkä ees alota aiheesta tulehtunu akillesjänne johon ei löydy hoitoa. Kolme lekuria, kolme eri mielipidettä so far...

[q]Mellu-, 21.11.2007 18:42:

oksennustauti <3

[/q]

oksutauti on kyl niin rasti, mul on ollut kolme kertaa parin vuoden aikana, ja joka kerta niin rajuna et taju lähteny joka kerta ku on laatannut...
sit on ollut ihan mustelmilla ja joka paikkaa kolottanu ku on kaatuillut
(ja en oo ees saanut sitä muksuilta vaan jostain muualta ja muksut ollut kyl ihan terveinä kerran ne sai tartunnan multa ja molemmat ykäs kerran ja se oli siinä ku ite oli pari vuorokautta ihan paskana...)

eli siis paljon jaksuja ja voimia sulle

aamuherätys oli jooh.. heräsin.. ok.. jes.. en nukkunu pommii..alkaa vatsassa vääntää ja kurkkua kirvellä.. nice.. ja nyt tulee muuten yrjöt.Onneks noi vessat oli ihan mun huoneen vieressä ni kerkesin Oksensin siinä sitten 10min ...*sars* Nyt särkee,koskaa ja kirvelee koko kroppaa, pää painaa tonniin ja mikää ei pysy sisällä

oksennustauti <3

Mitähä mä oon sellasta syöny mikä tän ny aiheutti.

Tuntuu niiiiiiin pahalle ystävän puolesta. *super**uuh*
Sitä alkaa miettimään miten elämä voi muuttuu sekunissa onnellisuuden huipusta pohjamudaksi.
Sanaton olo.

Kultaakin ikävä ja menee viel muutama viikko ennen kuin sitäkään näkee.

Kuume

tsemppiä kaikille kohtalotovereille!

[q]domi, 12.3.2008 19:41:
---
onni3mk, 12.3.2008 19:16:
Ei vaan jaksa.

---

Jep. ei.
[/q]

ei niin :/

ei vaan oikee jaksa kiinnostaa*uuh*

[q]Synchronicity, 21.11.2007 19:36:
---
Mellu-, 21.11.2007 18:42:
Mitähä mä oon sellasta syöny mikä tän ny aiheutti.

---

Et varmaan mitään erityistä, yleensä ku se ruokamyrkytys iskee tosi nopeesti syömisen jälkeen - ellet sit käyny jääkaapilla yön aikana ;) Luulen et toi on joku bugi kuitenkin. Parasta siinä on varmaan se, ettei yleensä kestä päivää tai kahta pitempään.

Otan osaa, toi on abt paskin tauti mitä on (ainaki sillä hetkellä kun sitä sairastaa). Koeta saada nesteet pysymään sisällä, limuu tai tuoremehuu tai teetä sokerilla tai hunajalla - mitä vaan missä olis ees vähän energiaa, ettei verensokeri putoa ihan nolliin.

Ja jossei noi pysy niin sit ees vettä, ettet kuivu ihan kasaan.
[/q]

Joo, tää ku kyl nii aunarista..loppupeleis oon viel tosi tosi harvoin kipee.Tässä vedetää kuivattuu suolallihaa,mandariinei ja multivitamiinimehuu et energiat palais ja alkas roppa taistelee tautii vastaan kunnolla.

Nyt takas makuuasentoon.

[q]nomic, 21.11.2007 22:31:
Ahdistaa ja masentaa. Olisi lääkettä, mutta en tahdo sitä pöhnää.
[/q]
En nyt rupee jakaa mitää urpoja neuvoja, mut jos vaik tulisit rykäsee mua oikee olan takaa kakkosee, saattais huojentaa mieltä.

[q]JaUHomAto, 20.5.2009 21:46:
nonni, sain sitten antibioottikuurin :(
[/q]

antibiootteja korvaan? o_O

oli postisetä soitellu oventakaa mun uuden macbookin kanssa ja mulla kuulokkeet täysillä päässä... jää sitte maanantaille :(

tää vatsa lähtee ihan just omilla jaloillaan taas kulkemaan ku sellain myllerrys että...

menee hermot aaaarght
vois olla jollain yhden ruuan paastolla pari päivää täs piakkoin, jos auttais.

Sormia kylmää, käsiä kylmää. Oon ihan kohmees :(

[q]Timce, 13.6.2009 04:56:
Ja rumin tatuointi on...Voi taivas. :(

http://www.hs.fi/nyt/artikkeli/%C3%84%C3%A4nest%C3%A4%20rumin%20tatuointi/1135246723727
[/q]

hesari voi nyt vittu jumalauta !

todella synkkä päivä. pitäis vielä lähteä xycling tunnille, mutta tuntuu ettei ole edes herännyt kunnolla ääh.

[q]nomic, 21.11.2007 22:31:
[/q]

*super**hali**sydän*

[q]Verano, 22.11.2007 10:49:
Kulman takana mennee poijes :C
[/q]

Harmillinen juttu, mutta toisaalta. Löydät varmasti jonkun kivan kämpän, tosin tuohon hintaan saattaa olla vähän vaikeeta. Paikkahan oli mitä upein, rappusista huolimatta. Muutto kodista on aina ikävää, mutta kyllä se siitä!

Paha mieli. Liikaa stressiä ja kiirettä (ihan oma vika), mut inhottavaa kun se purkautuu itkuna ja voimattomuuden tunteena. Ois ollu niin kiva lukee huomiseen tenttiin ajoissa, mutta kun ei ollut aikaa.

O