päivän :(

Back to häröily O

Väsyttää, kirja ei pysy auki keskeltä ku yritän naputella opinnäytetyötä ja tuntuu taas, että mikään ei onnistu.
En taida jaksaa kouluunkaan, tekis mieli mennä vaan nukkumaan ja odotella, että treenit alkais...*uuh*
Vielä kuukausi aikaa tehdä tuota opinnäytetyötä, mutta vieraskieliselle tiivistelmäkurssille pitäis mennä joulukuun alusta ja sillon pitäis olla suomenkielinen tiivistelmä valmis ja hyväksytty.

Vitutus taas uskomattomissa sfääreissä. Eikä tämä nyt aio lähteä pois. Toivottavasti tuleva työviikko pistäisi mieltä vähän edes korkeammalle.

tosi huonosti nukuttu yö takana ja sen kyllä huomaa - ihan kaikki ärsyttää eikä mikään ole millään tavalla hyvin vaikka kuka tahansa tekisi mitä tahansa.*igor*

loppuis tää työpäivä jo.

ja edelleen jatkuu tää tukkoisuus...on tää hienoa ku ei millään parane.

[q]Miinapiina, 19.11.2007 11:28:
ei sit vissiin mee tää korvatulehdus ohi millään, korvaa vihloo taas
[/q]

jep, korvatulehdus, oonks mä jotain 5-vee??
kohta laitetaan putket ja annetaan mansikanmakuista antibioottia

ei sit vissiin mee tää korvatulehdus ohi millään, korvaa vihloo taas

Menin sitten hukkaamaan uutuuttaan kiiltelevän kännykkäni Shanghain reissulla. *eikä*

Ja täällä on ihan V*TUN kylmä!!! Mutta kiinalaiset pitää silti ikkunaa auki....mä jäädyn. Ketuttaa tämmönen.*senkin*

Hammassärky, huonosti nukuttu yö, kauhee kiire ja stressi koulutöiden kanssa. Voisiko elämä enää helpompaa olla, voi prkl. *toktok*

Väsyttää ihan vitusti.

Maksoin tänään firman ja omat laskut. Eilinen todella massiivinen ärsytys vaihtui naaman puuduksiin vetävään murheellisuuteen.

No, kyllä se siitä.

*huoh*

...ja ei muuta kuin takaisin sorvin ääreen.

Armoton vitutus päällä. Ei kiinnosta yhtään mikään, ja vielku töis pitäis jaksaa olla 22 asti.

Viisaudenhammas yrittää tunkea poskesta läpi. Iloista tietää, et vaihtoehdot on joko kestää tätä kipua tai käyttää puolet loppukuun rahoista että pääsee lääkäriin.

Mä niin vihaan näitä jatkuvia tuskatiloja.

mielessä on mörköjä, rupes ituttaa*dissaa*

[q]mayah, 22.8.2006 07:27:
Oon ollu kolmeen saakka ihan keskustassa töissä jonka jälkeen oon pyöräilly Hakaniemeen salille kolmelta ja viideltä pyöräilly kotiin Kallioon ja pysyny siellä loppuillan. Ei siel mitään savuu ollu, kuvittelette vaan
[/q]

No ei ois kyl eka kerta ku mun silmissä sumenis
Mut mul on silti kurkku ja pää kipee.

pitää mennä töihin. *eikä*

Näpit jääs :(

Sain nukuttua vajaa neljä tuntia ja nyt pitäis jaksaa lähtee töihin....

Olin tunnin aikaa jäljessä jä lähdin ostamaan Ihanaa Maitosuklaata (jäätelö) kaupasta ja kauppa oli kiinni. Pikkusiwasta löyty joku jätski mut harmittaa niin paljon (pienestä menee taas hermot, mut minkäs teet)

F5. bittitaivaaseen katosi pitkä sähköposti

Normaalisti olis kotiin lähtö, mutta vielä 14.40 alkaen jotain turhaa opo-settiä, jossa ei ole kertakaikkiaan mitään hyödyllistä..

O