päivän :(

Back to häröily O

Vaikken ollu nukkunu edellisestä 30:ä tunnista ku ~1.5 nii herään viiden tunnin unien jälkeen, vielä näinki järjettömään aikaan?

Jos ois yhtään positiivisempi luonteeltaan nii uskaltais jo toivoo et rytmi ois kääntymässä takas siihen et nukkuu yöllä eikä päivällä, mut jostain syystä aika vaikee hehkutella täs vaihees ku tietää et jos en nuku päikkäreitä nii lauantaiki on suurella todennäkösyydellä pilalla.

väsyttää aivan liian paljon!puolen tunnin tai tunnin päikkärit ku pääsee himaa ehottomasti!

[q]Super-Kerttu, 21.11.2007 09:48:
"Kiitos, mutta ei kiitos" "Et oo sitä etkä tätä ja muut on parempia" PLAA PLAA PLAA! Ja aloitetaampa taas alusta..
[/q]

*poks**uuh* voi räkä! No mut se firma ei ollu sua varten, paskaläävä anyways

-M

Joo-o, ei ihan heti tuu mielee millon ois viimeks ollu näin huono ollla

Itkettää kaikki..*nyyh* Opiskelut oksettaa eikä mitään saa aikasex paperille *toktok*!! ei vaa jaxa eikä nyt nappaa ei YHTÄÄN!!

Oon aivan aarettoman kiukkunen ja kaikki vituttaa. Nyt vaan pitais mieli tsempata huomiseen reissuun. Ei kiinnostas yhtaan.

"Kiitos, mutta ei kiitos" "Et oo sitä etkä tätä ja muut on parempia" PLAA PLAA PLAA! Ja aloitetaampa taas alusta..

Sitä on niin helvetin laiska ja saamaton. Aina pitää jonkun potkasta perseelle, että tapahtuu jotain.
Ja vaikka omatuntoa kolkuttaa, kun ei ole muutamia asioita hoitanut, siltikään en saa aikaiseksi hoitaa niistä ja ahdistus vain kasvaa.

Tänään voisin ostaa ton yhden jutun, jotta saan paketin postiin ja hyvän mielen, vaikka tuntuu pahalta, kun toinen on joutunut odottamaan jo "hieman" liian kauan.

OIS voinu nukkuu pitempään, just taas oli alkanu särkylääkkeet vaikuttamaan kun kello soi Eikä tänään ehi nukkumaan päikkäreitäkään...

[q]Rubicon, 21.11.2007 11:29:
Miks tää nyt on taas näin vaikeeta.
[/q]

Heii, mikäs nyt? Älä oo tollanen sitruuna!

Nyt ei vaan taas suju *uuh*.

[q]Steven Hoaks, 21.11.2007 11:11:
---
sapeli, 20.11.2007 13:07:
F5. bittitaivaaseen katosi pitkä sähköposti
---
Auts... Toi on muuten vittumainen touhu (silti oli pakko naurahtaa vähän vahingoniloisena *pahis*)

Ton takia mulla onkin Opera joka säilyttää edellisellä sivulla olevat tekstit eikä lataa sivua uudestaan niin ei tapahdu enää ikinä tommosia Itellä kans monesti mennyt nimittäin järjettömän pitkiä juttuja kun vahingossa klikannut eteen, taakse tai päivitystä
[/q]
On tää ongelma Operassakin - mä töissä pidän auki aina montaa tabia ja refreshailen niitä vuorotellen aina kun on tylsää, ja tällä kertaa yhdessä oli sähköposti kesken Mut siis täysin oma syy

Me moneyz runnin out an me gotz no job. Me a dirty bum in a no time!

[q]MaoTse, 21.11.2007 11:36:
---
Rubicon, 21.11.2007 11:29:
Miks tää nyt on taas näin vaikeeta.

---

Heii, mikäs nyt? Älä oo tollanen sitruuna!
[/q]

Mitä te ootte noin uteliaita :D

Paska keli.*igor* Ja töissä on taas tänään vaihteeks palellu ihan törkeesti.*grr*

[q]Siren, 21.11.2007 15:58:
Meijän koulu selkeesti tähtää siihen, et mä oon työkyvyttömyyseläkkeellä valmistumispäivänä burnoutin vuoksi
[/q]
Eikös sitä omaan opiskelutahtiinsa pääse vaikuttamaan jotenkin jo lukiossa ja muuallakin? Toisaalta ajattele niin, että stressin sietokyky kasvaa ja sitähän sitten tuolla markkinatalouden palveluksessa todellakin tarvitaan.

Byhyyh.
Kävin viemässä ton pojan kentälle:( Ensi viikon torstaina nähdään seuraaavan kerran:S

[q]%, 21.11.2007 16:05:
---
Siren, 21.11.2007 15:58:
Meijän koulu selkeesti tähtää siihen, et mä oon työkyvyttömyyseläkkeellä valmistumispäivänä burnoutin vuoksi

---

Eikös sitä omaan opiskelutahtiinsa pääse vaikuttamaan jotenkin jo lukiossa ja muuallakin? Toisaalta ajattele niin, että stressin sietokyky kasvaa ja sitähän sitten tuolla markkinatalouden palveluksessa todellakin tarvitaan.
[/q]

Lukiossa pääsi, mutta nyt on valmiit lukujärjestykset. Tietty niistä vois TEORIASSA poiketa mut käytännössä asiat meneeki sit vaikeemmaks ku ei tiiä millon kursseja järjestetään uudestaan. Tää vaan ei oo reilua että oon yheltä vitun tunnilta koko syksynä pois ni tulee hillittömät lisätehtävät.

[q]Mellu-, 21.11.2007 18:42:
Mitähä mä oon sellasta syöny mikä tän ny aiheutti.
[/q]

Et varmaan mitään erityistä, yleensä ku se ruokamyrkytys iskee tosi nopeesti syömisen jälkeen - ellet sit käyny jääkaapilla yön aikana ;) Luulen et toi on joku bugi kuitenkin. Parasta siinä on varmaan se, ettei yleensä kestä päivää tai kahta pitempään.

Otan osaa, toi on abt paskin tauti mitä on (ainaki sillä hetkellä kun sitä sairastaa). Koeta saada nesteet pysymään sisällä, limuu tai tuoremehuu tai teetä sokerilla tai hunajalla - mitä vaan missä olis ees vähän energiaa, ettei verensokeri putoa ihan nolliin.

Ja jossei noi pysy niin sit ees vettä, ettet kuivu ihan kasaan.

O