päivän :(
Vauva lähti pois
-En kestä *nyyh**nyyh**nyyh*
Meidän piti tänään hakea hauvavauva mutta kasvattaja soitti eilen että pennulla paha suolistotulehdus eikä ole mitään takeita että edes pysyy hengissä
Sytytettiin eilen kynttilä pennulle että selviäisi...
[q]ella_, 8.12.2006 17:03:
---
ALIEN, 8.12.2006 17:02:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=nojoooo
*täh*
---
just toi :(
[/q]
toivottavasti netti osoittautuu hyödylliseksi katoamisilmoitus-"tauluksi". Oon muutamat kerrat jo nähnyt kun tota on tilattu tausakuvaksi et ihmiset näkisivät tota irc-galtsus. Toivottavasti on yhtenä kappaleena ja elossa kun/jos löydetään.
edit: ja itseasias liityin myös kyseiseen yhteisöön.
[q]Super-Kerttu, 6.2.2007 16:15:
---
sune, 6.2.2007 15:58:
Mä oon niin täys tätä paska talvea et maksaisin mitä vaan et tää ois ohi!!!!!!!!!
---
Jesh..Mä voisin maksaa kans tohon samaan summaan, jos se kesä tulis sillai nopsempaa..*grr*
[/q]
Kovempia pakkasia vaa. Viel mitää kesää tarvii.
en ole saanut mitään aikaan moneen päivään, eli tämäpä on jo päivien :(
Pelottaa... Erehdyin menee katsoo Kauna 2 leffan ja olen nukkunut valot päällä sen jälkeen
[q]_RixU_, 21.12.2006 11:51:
Flunssafiiwis taas eipä paljo flunssarokote auttanu täl kertaa ku nyt jo pukkaa toista flunssaa melkeen kuukauden sisään pöhpöhPÖH! ihan hölönpölöä tollattiset rokotteet sanon miä!
[/q]
Eiks se rokote jeesaa vaan niihin/siihen pahempaan influenssaan? Eikä siis pikku flunssa nuhiin ja köhään Vai oonkohan tajunnu ihan väärin..
Myöhäinen joulusiivous..
[q]MiMoSa, 1.1.2007 20:01:
Vika lomapäivä...*uuh*
[/q]
samoin*uuh*
ei huvita mennä töihin sitten yhtään.
[q]KooKie, 8.2.2007 02:30:
Mä haluan kebua. Oikeastaan mä haluaisin kebua, leffan ja seuraa, jonka vuoksi mä jättäisin sen leffan katsomatta. :D Mulla vain ei ole mitään niistä nyt. :((((
[/q]
tun nyyhky, you got quoted! :D
[q]astaroth, 12.1.2007 16:11:
jouduin todistamaan ikävää onnettomuutta, kun olin tulossa töistä kotiin...
[/q]
Sä oot sankari!
Käykää hyvät ihmiset niitä EA-kursseja! Vaikka aina toivonkin, etten kyseisiä taitoja joudu/pääse käyttämään..
Koeajan viimeinen päivä. Ajattele itsesi tekemässä hiki hatussa töitä kuten viimeisen 4kk olet tehnyt, ja sitten sinut kutsutaan täysin puun takaa neukkariin ja sulle annetaan potkut. Eli soronoo. Tämän kuun aikana tulen saamaan 2 päivän palkan ja sitä rataa. Eihän tässä tietenkään ole kaikki siitä ihanasta irtisanomis keskustelusta, sitä jatketaan maanantaina. Ja ehkä jatkan vielä kuukauden (ehkä säälistä pitävät mua vielä kuukauden että saan etsittyä muita töitä), ja etsin töitä samaan aikaan aktiivisesti, mutta kylläpä paloi lattia jalkojen alta iloisesti roihuten. Kiva sitten etsiä töitä että saisi tulotason säilytettyä ja asuntolainat maksettua.
*eikä*
..ja mä ku viel oikeesti aloin pitää siitä että oon siel töissä.
edit: (ja bonuksena, se ei aikuisten oikeesti ollut musta kii etten saanut otettua sitä vastuuta, mitä ne halus että mä otan. Ehkä siel joku pitää lankoja nii kivasti käsissään että ei oo mahdollista ottaa sellasta mitä tarviis..)
Ei juurikaan uni tule silmään ku kelailee kaikkee..
Ja hirvee darrakin pukkaa, tuli juotuu ehkä liikaa punkkua yöllä.. Parin tunnin päästä pitäis lähtee töihinki messukeskuksel..
Suoni kipeenä eilisen verikokeen jäljiltä, olipas huono täti neulanvarressa.
[q]kottarainen, 3.2.2007 21:42:
Itelle tulee jostain myös välillä ihme flashbackeja jotka tuntuu pistävän kaiken aivan tolaltaan tässä hetkessä, enkä vaan tajua miksi. Ja siinä sitä sitten ihmetellään miten päin pitäis olla ja elää että jostain pääsis vaan irti*uuh*
[/q]
Aivan. Tää oma oli (onneksi) sentään vain mielikuvituksen tuotos, mut ihan toteutettavissa oleva asia mikä tekee siitä just niin julman kuin voi vain kuvitella. Olis kyl pitänyt jättää kirjoittamatta sekin tänne koska ehdin jo unohtaa sen ja nyt taas tuli mieleen kun sain quoten, pfft.. hyvä mä :D
paluu arkeen.. sydän jäi barcelonaan *sydän*
[q]Jocular, 18.5.2007 13:38:
Yöllä oli syntyny 3. pentu. Todella kaunis pikku pallero, mutta joka valitettavasti oli menehtynyt siihen aikaan kun heräsin
[/q]
Voi, vaavia Toivottavasti ei kärsinyt pitkään.
Eilen kärsitty paha migreenikohtaus jatkui iltaan asti lievempänä päänsärkynä ja päätä särki edelleen aamulla kun heräsin ja nyt pitäs lähtee töihin*poks*
*valivalivali*
voi olla etten näekään murua tänään, kahden viikon odotus voi pahimmassa tapauksessa muuttua kolmen viikon odotukseksi
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.