päivän :(

Back to häröily O

Alkaa näyttö maanantaina ja tressaan ihan sikana ku ei koulun asiat taas oikein toimi.. muuten on ihan jees..

Miks toi puhelin ei soi?!

Auttaiskohan, jos mä oikein tuijottaisin sitä ja yrittäisin saada sen telepatian avulla soimaan?!

kuulin äsken ihan uskomattoman huolestuttavia uutisia eräästä kamusta...

Riuhdoin kai niskaani tunnilla jotenkin, koska nyt siihen sattuu :/ au.

Tahtoo jonku hieromaan mun hartioita ja niskaa.

Ei edisty opinnäytetyö ei.

Jalka paskana.. JYP voitti.. sii sitä paskaa taas tällekki päivälle

[q]domi, 14.11.2007 18:54:
---
Juhgu, 14.11.2007 18:53:
Halitaanko?

---

Kun tosiystävä halaa, silloin paha olo väistyy kauas!
[/q]

ManLuuv <3

Itse aiheeseen. eli päivän :(.

Talvi ja kylmä.. tylsää noh onneksi kohta etelään pariksi viikoksi, sittenpähän on viikon :). Mutta nyt kylmä ja talvi :(

Mummi kuoli eilen :(

Olen pihalla, kuin lumiukko tän harkkatyöni kanssa. Ja en muutenkaan tee viikkoon varmaan mitään muuta kuin painin tän kanssa ja haaveilen, että pääsis viikonloppuna viihteelle.

viimeinen päiväni 27-vuotiaana :|
28v on oikeesti jo aika paljon, mihin kaikki vuodet ovat oikein kuluneet...

ahdistaa niin paljon tää tenttiin lukeminen :( ajatukset vaan harhailee muualla, luen samaa sivua uudestaan ja aika loppuu kesken. Jossitä vaan myöntäs olevansa tyhmä...

[q]anis, 14.11.2007 19:14:
[/q]

En ole siis yksin ongelman kanssa...

Mitä tässä keksis että sais itsestään irti tarpeeks intoa kirjottamaan ton äkkiä valmiiksi. Tuntuu että aika loppuu kesken.

[q]Late, 14.11.2007 22:09:
---
anis, 14.11.2007 19:14:

---

En ole siis yksin ongelman kanssa...

Mitä tässä keksis että sais itsestään irti tarpeeks intoa kirjottamaan ton äkkiä valmiiksi. Tuntuu että aika loppuu kesken.
[/q]

Sama tääl, ens viikolla pitäis olla valmis-26 sivua. Oon kirjoittanut neljä*blush* Joten ei oo yhtään varmaa että valmistuuko sitä vielä.

Pomolla aivokasvain Jos jotain positiivista pitää hakemalla hakea, niin se on "hyvälaatuinen" ja se leikataan ensi viikolla....

[q]anis, 15.11.2007 08:22:
Sama tääl, ens viikolla pitäis olla valmis-26 sivua. Oon kirjoittanut neljä*blush* Joten ei oo yhtään varmaa että valmistuuko sitä vielä.
[/q]

Samoilla linjoilla, naamantaina pitäis olla käytännössä koko teoria ja tutkimusmenetelmät/suunnitelmat paperilla. Eli toisin sanoen +-30 sivua (6-7 on kasassa). Työvuorot pe-su eivät ainakaan helpota tätä urakkaa, eipähän varmaan tarvii nukkua tänä vkoloppuna.

*hajoil*

[q]-xx-, 15.11.2007 10:35:
viimeinen päiväni 27-vuotiaana :|
28v on oikeesti jo aika paljon, mihin kaikki vuodet ovat oikein kuluneet...
[/q]

Siihen, että susta on tullut sinä

onnistuin pudottaa kauheen kasan laseja duunissa. Oli ollu tosi hyvä ja tehokas päivä ja ton jälkeen meni vähän systeemit sekasin ja aika alko matelemaan super hitaasti.

onnistuin myöhemmin viellä leikkaamaan sormeeni näkymättömällä lasinsirulla, kun pyyhkäisin poskeani(poski ei kuitenkaan vaurioitunut*hihu*)

Nyt onneks himassa vaan chillailua ja pepsimaxista haaveilua*vink*

Mun lempipuusta on katkottu oksat Ehkä ne oli kattonu et se on niin vanha ja huonossa asennossa että se ei ehkä kestäis lumen painoa... Oon viimeisenä parina vuotena kiipeilly siihin ja siellä on tehty hassuja juttuja Idyllisin paikka meidän kodin lähellä.

Grönholm keskeytti Irlannissa Vittu!

[q]Lilly, 16.11.2007 13:56:
---
Hyzenthlay, 16.11.2007 13:07:
Mun viesteihin ei vastata... Tunnen itseni niin tärkeeks ihmiseks

---

ihmiset on kyl joskus ihan tyhmiä.
[/q]

no joo, itse asias vastattiin jo

O