päivän :(

Back to häröily O

[q]sapeli, 9.11.2007 13:28:
---
pupuTupuna, 9.11.2007 13:18:
Olen sitten ehkä kadottanut elacinin-korvatulppani... No pysyi ne sentään neljä vuotta tallessa.

---

Mikä tuli arviolta hinnaks per bileet?
[/q]

Laskeskelin, että jos olisin käynyt keskimäärin kahden viikon välein bileissä, niin sillon hinnaksi per bileet tulisi 1,44 euroa.

oon hirveen kipee ja oisin halunnu lähtee yhtä poikaa tapaamaan... ei kykene ees tukkaa harjaamaan :(

Ahistaa

Käsi on v*tun kipeenä ollu ny pari päivää, vaikka se pakettiin laitettiinkin aikasemmin.

Potkaisin sitten lasin rikki ja nyt sattuu ;<

[q]anniharha, 11.11.2007 19:15:
Olipahan paska viikonloppu.
[/q]
Confirmed.
And it only gets better! ^^

Toka hävitty vkl putkeen.

1.Haluaisin käydä tanssitunneilla joka päivä. Ongelmana on raha/aika. Jotta voisin käydä niin paljon tanssimassa mun pitäs olla töissä tuplaten sen mitä oon nyt koulun lisäksi. Toisin sanoen en ehtis käydä tanssimassa yhtään sen enempää kun nytkään. Helvetti.

2.Johtuen mm. edellisestä sekä naminhimosta ym oon lihonnu parin viime vuoden aikana n.10kg.

onneks on tälläsiä topicceja, että saa vähän avautua

Vallisaari UG

seuraava vapaapäivä jouluaattona ...

Hirvee päänsärky

Tää päivä ei kyllä alkanut niin kuin ootin.

Tää jatkuva silmäsärky vituttaa ja sit huonosti nukuttu yö, paleltaa, läpikäytävien asioiden siirtyminen jne. Perse aamu taas

Hirveen kylmä tääl sisäl

korvatulehdus
yhyyyyy, on niin kipiä korva

jotenkin vaan v*tuttaa

Mikäköhän perkeleen viirus tää on ku yli 2kk ollu about samaa paskaa, ei o full on räkätautia, vaan risat turbona ja pientä yskää ja nivelsärkyä. Helvetti et hajoo pää. Veriarvot ok, nieluviljelyssä ei kokkeja. huoh. 1½vkon lähes hyödyttömän saikun jälkeen taas duunissa köhimässä *sars**grr*

Reiät ja pihdit kateissa. :(

Taitaapi olla iPodi paskana.
Tai no ainaki akku on kuollu ku ei lähe ollenkaa lataamaan, eikä laitteen sisältöö pysty avaa ees koneen kautta. Paskaa. :(

Onnistuin vetää äsken partsilasini paskaksi, semmonen n. 5neliöö lasia pitkin partsia. noh nyt se on onneks siivottu. onpahan huomenna sälekaihdin asentajilla helppoa kun ei tarvii avata ku pokat:D

O