päivän :(

Back to häröily O

[q]gnomex, 12.11.2007 19:07:
---
ezzy, 12.11.2007 18:23:
Mikäköhän perkeleen viirus tää on ku yli 2kk ollu about samaa paskaa, ei o full on räkätautia, vaan risat turbona ja pientä yskää ja nivelsärkyä. Helvetti et hajoo pää. Veriarvot ok, nieluviljelyssä ei kokkeja. huoh. 1½vkon lähes hyödyttömän saikun jälkeen taas duunissa köhimässä *sars**grr*

---

Ihan offtopikkina, mikä sun avatarin bpm on? :D
[/q]

joku 130 pintaan kait :DD

flunssa :(

[q]Freja, 12.11.2007 08:50:
Hirveen kylmä tääl sisäl
[/q]

Duunish vai(ko)?

Meil on kans kotona vähän vilponen. Nyt on pyörinyt tossa 18-19c välillä. Tälläin syksyllä ja keväällä myös aina menee hetken aikaa et noi lämmöt tosta tasaantuu, et kyllä se taas siitä..

Mut yhdessä kämpässä mulla oli kerran talvella +13c "lämmintä" =D Et ei tää 18-19c oo kyllä vielä mitään :) Se oli vanha puutalo ja siinä oli sillon sähkölämmitys ja se sattu sit vähän leviimään just ku oli -20c niin pääs kämppä vähän jäähtymään. Nukuin muun muassa kaks neuletta päällä ja kahet housut jalassa Et ees jotenkin tarkeni...

Vittujen vittu, pari levytilausta jossain hukassa. :( Täytynee kiittää Itellaa hienosti mokatusta työstä. Harmittaa aivan älyttömästi.

ikävä raksua

[q]Freja, 12.11.2007 08:50:
Hirveen kylmä tääl sisäl
[/q]

Aivan asian vieresta, mutta IHANATA kun sulla on taas naurava naama avatarina -tietaa taas kuka siella on.
En vaan jotenkin nahny sua vesipisarana...

Tänään tuntuis taas heti aamusta siltä etten erityisemmin välitä elänkö vai kuolenko. Siihen on hienoa herätä.

Painan duunia kirkolle.
Siis seurakunnalle.

Seurakunnan hallinnon hautaustoimelle. Eli ATK-juttuja, piirrän Cadilla pohjakarttoja ja käyn mittailemassa ns. "kentällä" eli hautausmailla juttuja ja kirjoittelen kivistä nimiä ja päivämääriä ylös.
Ei mitään tekemistä minkään uskon asioiden kanssa, ei käy papit ei kuulu virret.

Tänään olikin sitten mitkähänlie rovastikuntapäivät ja minunkin piti osallistua tähän tapahtumaan vaikka olisi ollut aivan uskomattoman mahtava keli pyöriä mittatikun kanssa ulkona ja saada jotain vaihteeksi aikaan.

Noh, aihe oli ainakin kiintoisa, liittyi Varkauteen ja Tura-Enson lakkauttamispäätökseen, joten kai siellä jotain kuulisi siitä kuinka kovaa shit hits the fan kun aika koittaa.
Joo, olihan sitä juttua 2h, eli kahdeksalta aamulla raahaudutaan kuuntelemaan seminaaritouhuja, kymmeneltä kahvi ja sen jälkeen, kello 17 asti, siis SEITSEMÄN TUNTIA kuunnellaan virren veisuuta, luetellaan vanhasta testamentista minkälie Hiskiaan kaikki 65 miljoonaa poikaa, käydään Jeesuksen sukupuu läpi ja opitaan mistä tulee sana "onania". NO SEHÄN OLI JOKU HEPPU NIMELTÄ OONAS TAI MIKÄLIE.
Ja veisataan virsiä.

Vähän kuin pappi olisi tokaissut siellä tilaisuudessa "joo me ollaan kaikki fucked, oho kello onkin jo kymmenen kylläpä aika rientää...ja laulamme virren 508 *kaikki laulaa biisin ulkoa, paitsi minä* "

Siinä ihmetellessä kuinka nyt tämäkin saarna tai virsi liittyy yhtään varsinaiseen asiaan, minua alkoi vituttaa että sinnekin piti raahautua. Olihan siellä jotain ryhmätöitä ja päädyin joidenkin aivan tuntemattomien diakonisnunnawhatevs, sellaisten harmaiden, mustiinpukeutuvien, kultaista ristiä tai sellaista kämmenenkuvaa kaulallaan kantavien tätien seuraan jorisemaan jostain "kuinka kirkon tulisi kohdata ihmiset".

En minä halua kohdata ihmisiä kun olen kentällä, jengi oikeasti häiritsee, kysyy jotain mistä minulla ei ole mitään hajua ja valittavat jostain mihin en voi vaikuttaa tai uhkaavat soittaa poliisit paikalle (niin on käynyt).

Lopussa kävikin sitten ilmi ettei minun olisi edes tarvinnut tulla paikalle, mutta pomon mahtikäskyllä "peerrrrkele siehän lähdet jos miekin joudun!" piti valua kirkolle ameeban lailla.
Vittu mitä touhua. Istuin siellä seminaarissa jättikyrpä otsassa monta tuntia.

[q]Janisa, 12.11.2007 23:20:
---
remotion, 12.11.2007 19:18:
Onnistuin vetää äsken partsilasini paskaksi, semmonen n. 5neliöö lasia pitkin partsia. noh nyt se on onneks siivottu. onpahan huomenna sälekaihdin asentajilla helppoa kun ei tarvii avata ku pokat:D

---

Let me guess... Et oo koskaan oikein availlu moisia ikkunoita ja aattelit ennen huomisia asentajia tarkastaa miten ne toimii, etta olisit voinut sitten polleana nayttaa "etta tasta sitten vain nain avaatte ja sitten..."
[/q]

pieleen meni. Mun piti ottaa vanhat säleet välistä joten oli pakko saada poka auki. Taloyhtiö onneksi maksaa ku on ulompi lasi. Pitää hioa tuota pokaa alareunoista.

- en saanu unta koko yössä
- saatanan kylmä tääl kämpässä
- ihan paskaa ilmaa luvassa päiväksi

siinähän sitä mukavat eväät uuteen aamuun.

[q]Super-Kerttu, 13.11.2007 10:42
---
Me ollaan soitettu, mutta kun niillä poliiseilla kestää niin kauan tulla, niin tilanne saattaa olla ohi..Kerran kävi niin ja ei ne sit edes menneet sanomaan niille mitään.. Ja periaatteessa eihän kukaan (ei edes poliisi) voi sille mitään, jos jotkut meluta..Kärsittävä on niin kauan, kunnes niille saadaan häätö tai itse muutetaan pois!
[/q]
Ne ei sitten kai kauheasti välitä, vaikka kävis itse pyytämässä hiljaisuutta?

flunssa. ei nyt tähän välii ehtis sairastaa..

[q]Super-Kerttu, 13.11.2007 13:14:
---
wiwi, 13.11.2007 13:11:

Ne ei sitten kai kauheasti välitä, vaikka kävis itse pyytämässä hiljaisuutta?
---
En oo uskaltanut kokeilla.. Kyseinen pariskunta on aikamoinen sekakäyttäjä ja välillä meno kuulostaa siltä, että mimmi pääsee just hengestään..Ei paljoa uskalla mennä sinne ite hillumaan..
[/q]
Ahaa, ymmärrän. Itselle tuli vain mieleen erinäisiä tapauksia, joissa tilanne olisi selvinnyt ihan sillä, että joku olisi enemmän tai vähemmän ystävällisesti tullut ilmoittamaan häiriöstä. Siis ennen kirjallisen valituksen väsäämistä isännöitsijälle.

Mutta toi on tietenkin vähän eri tilanne.

Taas tuli sellanen lamaannuttava kipu tohon rintakehän alaosaan. Piti oikein lattialle pitkäkseen laittaa.

Tulipa ikävä, ahistus ja vihantunne samalla kertaa. Pfft. perseestä. :(

Ei voi taas olla näin väsynyt, pitänee koittaa saada se pää tyynyn päälle hieman aikaisemmin tänään kun huomenna on taas herätys aamuyöstä (5.15).

isännötsijä on vastuuton mulkku.
taisteluun, hep!

Vapaapäivä ja joutu herätä jo seitsemältä, ku naapurin remonttimies tykkää laulattaa naulapyssyä ja kompuraa.

Täks illaks sovitut zombieräiskintä-/kitaranvingutustreffit yllätäen peruuntu. Jostain syystä harmittaa vaik ennustinki jo joskus tunti sit et näin tulee käymään.

No kai sitä vois käydä vaikka tuopillisella kuunellen samalla ihmisten rääkymistä karaokessa. Tai sit ei.

Mun viesteihin ei vastata... Tunnen itseni niin tärkeeks ihmiseks

O