päivän :(

Back to häröily O

Koko yön valvonu ku ellen kai oksutaudis :( Räntäloskapaskaa joka paikassa ja töissä ihan yssin :( yhyy

virusinfektio alkaa helpottaa, niin nyt iski selkään joku *tun kova kipu...prkl ollu saikulla jo yli viikon

nonni, sain sitten antibioottikuurin :(

oli tosi epämäärästä suunnitelmia miten vietettäis kaverin syntymäpäiviä. ja nyt kävi ilmi, että kaikki lähti johokkii mökille juomaa, eikä miuta ollut informoitu. nyt joutuu varmaa iteksee juomaa kaljaa kotona

[q]pupuTupuna, 9.11.2007 13:18:
Olen sitten ehkä kadottanut elacinin-korvatulppani... No pysyi ne sentään neljä vuotta tallessa.
[/q]

Mikä tuli arviolta hinnaks per bileet?

Mä oon humalassa sosiaalinen. Argh.
Ja kauhean huono olo eka aamulla koulussa (kävin välillä oksentamassa ja palasin tunnille) ja sit töissäki vaik työvuoro alkoi vasta klo 14. *känni*
Tän päivän hauskin juttu oli se, että viimeinen juttu mitä muistan Lostarin alakerrasta (about klo puol 3), oli se kun työkaveri oli jo riisunut paidan ja meno alkoi näyttää tosi hurjalta. Sit tänään töissä huomasin, että sen piti tulla aamuksi 06een töihin. Jostain kumman syystä sitä ei näkynyt.*nauru*

Paleltaa :(

oon taas kantapään kautta oppinu et älä vittu luota ihmisiin. tuntuu et koko paketti levii käsille ja ihmisiä kiinnostaa toisten ongelmat enemmän kun omat!

pistää välillä miettii et kehen oikeesti voin ees vähän luottaa, kuka on mielinkielin ja oma lehmä ojassa ja kuka vilpittömästi mukava - oisin luullu oppineeni jo nyt.
SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Huono olo, päätä särkee, oksettaa, väsyny.

[q]alphamagic, 10.11.2007 08:12:
oon taas kantapään kautta oppinu et älä vittu luota ihmisiin. tuntuu et koko paketti levii käsille ja ihmisiä kiinnostaa toisten ongelmat enemmän kun omat!

pistää välillä miettii et kehen oikeesti voin ees vähän luottaa, kuka on mielinkielin ja oma lehmä ojassa ja kuka vilpittömästi mukava - oisin luullu oppineeni jo nyt.
SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/q]

No täältä löytyis yks*lohduttel**blush*

Viikonloppu alkamaisillaan ja tosi väsynyt ja flunssainen olo :( Meneepähän varmaan koko viikonloppu himassa koomatessa...

tää olis enemmänki päivän *toktok* tai

koirat on sitten sillä aikaa ku saunassa käytiin syöny miun senkut.
kivakiva. *senkin**släp*

teen noista rukkaset vielä.....

Salaisuus, jota en olisi halunnut kuulla.

Pitäsköhän ryhtyä papiks kun ihmiset tykkää tehdä mulle synnintunnustuksia..

[q]Tero*, 8.11.2007 21:03:
olipas jonoo hammas lekuriin pääsee vast tammikuussa tarkistuttamaan leegot *haukottel**eikä**hmph*
[/q]

Toi on nopea. Mä olin 11 kk hammaslääkärille jonossa, perustarkastukseen siis..

Tosi niihke olo*uuh*

[q]tir, 10.11.2007 21:00:
tää olis enemmänki päivän *toktok* tai

koirat on sitten sillä aikaa ku saunassa käytiin syöny miun senkut.
kivakiva. *senkin**släp*

teen noista rukkaset vielä.....
[/q]

Mikkäs nää "senkut" on? *täh* *nevahööd*

Nyt on vaan kaiken kaikkiaan niin voimaton olo... Nukuin tuosa hetken ja nyt tuntuu kuin olis heränny tyhjyyteen.. No, huomista odotellessa...

Ikävä:(

Shit. Puolentoista vuoden jenkkilassa olon jalkeen unohdin etta suomessa oli tanaan isanpaiva. Oon aina ollut mielestani niin extrakiva-tytar ja nyt unohdin moisen.
Taalla kun tosiaan isanpaivaa vietetaan kesalla ja viime vkolla kaikki aikakauslehdet Suomessa kirjoitti vaan Jokelasta, niin missasin sen kokonaan.

Noh, rakas isukki sai erittain lampoisen tekstiviestin talta hulttiotyttarelta ja eikohan se talla eraa lammittanyt isapapan sydanta.

Mun Isa. *sydän*

jep eli sennheiser hd-25 kuulokkeet.
onneksi ei oo keikkaa tänään.. ei vaan olisi nyt yhtään ylimääräistä rahaa laittaa uusiin luureihin.

O