päivän :(
Vilustuin näköjään viikonloppuna, vituttaa olla puolikuntosena töissä
[q]Miinapiina, 5.11.2007 19:14:
kurkku semikipee
[/q]
Sit on liikkeel. Ite oon niistäny ainakin viikon.
[q]hemuz, 5.11.2007 19:22:
Sit on liikkeel. Ite oon niistäny ainakin viikon.
[/q]
juuh, viimeks olin kipee 8 viikkoa, tosin "vaa" yskää ja loputonta niistämistä sekä huonosti nukuttuja öitä...
hetken terve, ja nyt kurkkukipu vaivaa... uuh
moon niin tautinen
ja sulle kans parane pian
[q]Zenni, 5.11.2007 00:04:
On se ny saatana jos ei ala olo helpottamaan kohta!
[/q]
:D
[q]Calumet, 9.12.2009 19:39:
Oli se sulle joo.
[/q] Ai oli?
[q]
Vastaus oli huono syistä että.
1. Kysyin perustelua sinun mielipiteeseesi.
2. Halusit vaan vittuilla mulle.
[/q]
Olin lisäämässä jotain tyyliin et: ei sulle kelpaa vastaus aikakäsityksesi tai universumisi ulkopuolelta tai jotain.. Mutta. Ajattelin jo olleeni niin sikanokkela, ettei tekstini olisi enää kaivannut sitä.
[q]
Ironiaa en ymmärtänyt, totta. Mutta häpeää sä et mua saanut tuntemaan, voi olla että mulla on sit sairaan hyvä itsetunto.[/q]
Nuoruuden maniaa, mut kyl se kato siitä.
Mut hei! mix mä en sais vittuilla sulle?
lisää pettymyksiä.
eilen kuvittelin että tää flunssa olisi helpottamaan päin mutta tänä aamuna lähti ääni osittain ja yskäkin on jostain parin vuoden jälkeen löytänyt mut. kuumetta ei kuitenkaan ole joten töistä ei voi olla pois*igor*
Omassa hostellissa on nettiyhteys hidas kuin mikakin. Tulee ihan kultainen 90-luku mieleen... Piti maksaa n. yksi euro puolesta tunnista, etta paasi nopeamman yhteyden aareen.
[q]mayah, 5.11.2007 19:39:
---
Ei vittu. Tää vaan pahenee. Olo on ku katujyrän alle jääneellä. Ei naurata ees enää.
[/q]
Ota Aspiriini *vink**pepsodent*
[q]a-j, 6.11.2007 16:56:
pimeys
syksy
[/q]
Joo!*igor**uuh*
Ihan älyttömän kova ikävä :>
Unohdin avaimet väärälle puolelle ovea...tuloksena 50 lasku ja kolmen vartin odottelu.
Yhestä jutusta tuli hirveen paha mieli. Voi olla, et ei ees tullu siitä se kaikista pahin mieli, vaan se vaa jotenki laukas pahan olon ja vitutuksen. En tiiä. En tiiä ees, miks välitän nii paljoo siitä asiasta.
pimeys
syksy
laskin paljonko mulla on menny tohon autoon 3vkon aikana...
bye bye säästämiset!!!!
Kauhee ilma.
Tässä kämpässä tulee talvella olemaan taas tosi kylmä*uuh*
Plah. Terkka anto 3 päivää saikkua, että saisin pitkän viikonlopun ja voisin levätä, mutta ei vaan pysty olee perjantaina pois koulusta kun jäis niin paljon tärkeitä tunteja pois :(
Ja sit ei oo koululääkärillekään aikoja ainakaan kolmeen viikkoon niin sit neuvottiin soittamaan omalle terveysasemalle, mutta sielläkään tuskin saa mitään aikoja moneen viikkoon. Yritäpä tässä sitten jaksaa tehdä mitään kun ei saa unta :/
NYT ALKAA AHDISTUS. (ootin et se ois alkanut jo eilen)
Örh, ei tää flunssa kyl oo mihinkään menossa, tänään saikun vika päivä. Mut toisaalta vaik on koko ajan sillee semi-kurja olo ni ei tää kyl missään vaiheessa ois työntekoa estäny, joten enköhän mä huomenna herää töihin...
Olen niin kokonaisvaltaisen väsynyt, että tää alkaa muistuttaa jo migreeniä ilman päänsärkyä.