päivän :(

Back to häröily O

Heräsin auringon takia tunnin liian aikaisin. Oli niin magoisat unet ja sit tulee joku kyrpä aurinko ja rupee hiostaa mua ku on muutenki vähä kauhee kapula..

//edit: eikä asiaa helpota enää muutenkaan tää asunnon sisälämpötila which is 26,3C and rising.

[q]La Petite, 15.5.2006 18:07:
opinnäytetyö....
[/q]

*super*voimia ojentel; -kas tässä- *lohduttel*sullahan on se melkein tehtynä jo, hurjasti tsemppiä!*hymy*

Tajusin just et en vältsyyn saa huomenna raha kelalta kun niillä menee asioitten käsittelyssä niin kauan ja pitää vuokra kuitenkin maksaa. Pakko lähtee juokseen kelaan a.s.a.p...
Ei kiinnostais yhtään mut pakko, i hate virastoasiat

-Jatkuu: Soitin kelaan, eivät ole saaneet vielä vahvistusta osasto X:ltä joten huomenna ei tuu rahaa, aikaisintaan 14pvä voisi EHKÄ MAHDOLLISESTI tulla jotain. V***u miten siistii... Vosin hommaa haulikon ja mennä posauttaa kelan taivaan tuuliin
Että osaakin vituttaa!!!!

[q]lostgone, 7.6.2006 19:32:
..kävin ostamassa uudet nappikuulokkeet, jotka menee korvan taakse jotta voin jatkaa lyllertämistä lenkkipolulla.
[/q]
kerro heti mistä löysit noi kuulokkeet, mulla alkaa myös vähitellen menenmään hermot mun kuulokkeiden tekemiin miksauksiin. musiikin normaalisti rauhoittava elementti on muuttunut lähinnä ärsyttäväksi ja tekee vain olon kiukkuiseksi..*igor*

Sain karhukirjeen laskusta minkä olin ihan kokonaan unohtanut maksaa*toktok*, reilusti yli kaksisataa euroo eikä sossu suostu maksamaan sitä. Piti soittaa ja sopii miten hoidetaan osamaksulla, vituttaa suoraan sanottuna*dissaa*. Mulla oli just sen verran säästössä rahaa että oisin pärjänny ainakin jonkin aikaa mut nyt piti pistää suurin osa rahoista tohon laskuun ettei mee kirjettä perintätoimistolle. Arg!!! Täytyy vissiin soittaa mummolle ja pummii rahaa, hävettää niin paljon... Ja kaiken lisäksi mun jalat on kipeet uusista lenkkikengistä*nyyh**grr*

Jossain vaiheessa tuntu että päivä on ihan jees.. mutta täytynee tunnustaa että koko päivän on ollut kevyesti sellanen 45cm kyrpä otsassa.. Polvi tuntuu olevan sen verran sökö juoksemisen jälkimaininkina ettei pysty ees rappusia kunnolla kävelee.. Huomenna lääkäriin.. ja vittu ku mun fysioterapeutti/hierojakin palaa lomalta vasta 15.päivä..

Huonosti nukuttu yö alkaa pikkuhiljaa pääsee normaaliin unirytmiin mut viel herää väsyneenä ja ärtyneenä aikaisin aamulla -mutta olen pysynyt päätösessäni olla ostamatta unilääkkeitä, jos pääsis kokonaan niistä eroon ni ois kyl tosi hyvä juttu ja jos elämä ei kriiseile pahemmin niin en ehkä tarvi niit. Kyllähän se uni on todella tärkee mut pakko oikeesti vaan nyt jaksaa sinnitellä noin viikko ni sit luultavimmin se unen laatukin parantuu... Onhan tää vähän raskasta kun oon ku zombie aina aamulla mutta vielä on kaksi viikkoa aikaa koittaa saada sitä kuntoon ennenkuin alkaa koulu...

edit: Ja sit oon huomannu sellaisen jutun että kroppa on vähän huonommassa kunnossa, pakko koittaa tasapainottaa nyt sitäkin ettei tuu ongelmii sen tai syömisen kanssa...*hmph*

[q]UnityF, 23.6.2006 20:03:
Kaikki kaverit joiden piti tulla tänne teki oharit tai peruutti.
Nyt sitten istun kotona ja katon telkkarii.
Paha mieli.
[/q]

No tuleehan siel 3 elokuvaa nelosella peräkkäin

Taas sama juttu kun viime vuonnakin, että tulin kuumeeseen ja yskään lasereitten aikaan. Ei auta kun taas bilettää sitten buranan voimin. Vittu plaah.

... stressin jälkeinen flunssa olis just kivasti alkamassa näinä lähi päivinä, sen tuntee jo puskevan
plus saan kämppiksen kissasta tosi ihmeellisiä allergiaoireita, keuhkoissa tuntuu jännältä mikä viel yhdistettynä tähän flunssaan on tosi nihkeetä + myös iho reagoi pienillä hyttysen pureman näkösillä jäljillä *eikä*
..tosin tosta ihosta nyt ei kuitenkaan voi olla varma et mistä se johtuu, jos tuolla uudella kämpällä onki jotain loppukesän mutaatiominihyttysiä

Selkä kipee ja säteeseen pitäs lähtee*poks*

Infernaalinen väsymys, keskittymisongelmia, mokailuja duunissa, ihana viikko. Ehkä tää tästä lähtee bilettämällä sit...

Lähtee lähtee usko pois, pika päikkärit vaan ennen ja evästystä ja jo hyvä tulee

[q]Super-Kerttu, 13.9.2006 17:49:
Mun rahatilanne on totaalisen perseestä.. Puoltoista viikkoo pitäis viel kitkuttaa parilla kympillä. Sit tulee palkka mut siitä jääkin kuukaudeksi käyttöön huimat parisataa. Visan omistan ja vois kai sillä osittain maksaa, mut nyt jo niin karseessa Visa-kierteessä, etten tiedä miten siitä pääsee pois. Muutto ja kaikkien huonekalujen osto vei mut totaaliseen vararikkoon..*nyyh* Miten helvetissä tämmösestä tilanteesta pääsee pois?
[/q]

Hmmm. Kuulostaa ihan mun tilanteelta. Paitsi mä vaa biletin itseni tuohon visa-kierteeseen. Kortti piiloon kuukaudeks, ja kitkutat. Joskus se on pakko tehdä ellet aio voittaa lotossa..

//edit: Paraski puhuja tääl ku visa-kierre jatkuu edelleenki.

tää päivä ei ole nyt mun juttu.
aamulla ensimmäiseksi kuulin että pikkusisko oli yöllä ajanut hirvikolarin - onni onnettomuudessa on se ettei pikkusiskolle ollut tullut pintanaarmuja pahempia vammoja vaikka auto on täysin lommoilla.

töissä heti aamusta pelkkiä sotkuja ja sonerakin toimii heikosti.

kaiken lisäksi oon tän koko päivän meidän "ihanan" tuntityöntekijän kanssa*eiei* ehdin jo ajatella että yrittäisin edes olla ensimmäiset 10min ystävällinen mutta siitä ei taida nyt tulla mitään.

onneks sentään illalla näkee yhtä kivaa kaveria.

[q]Freja, 9.10.2006 19:15:
Mä en pakosta pääsekään enää ikinä kotiin
[/q]

*täh* Eksä muka oo jo?

Yks ärsyttävä poke!!!!!*senkin*

möfff. jännä huono fiilis. :(

Kahdesta osapuolesta riippumaton puhelinhiljaisuus :(

[q]Ana-5000, 10.11.2006 15:18:
pft, akka.
[/q]

akkamainen on usko ja mieli, jos lankee kyyniseksi ihmiseksi yhden tai kahden pettymyksen takia ;)

En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

O