päivän :(
se,ettei meillä näy subTV...menee kaikki "sivistysohjelmat" sivu suun*lmao* nytki siel menee simpsonit ja muualta tulee vaan jotain salkkareita ja "jos omistat miljoonia,näin sisustaisit kotisi"-ohjelmaa*igor*
[q]Annakins, 21.6.2006 10:09:
---
Norb, 21.6.2006 10:04:
---
Annakins, 21.6.2006 09:36:
---
Norb, 21.6.2006 09:29:
Mulla on allerginenerektio :(
---
Allerginen erektio? Mikä se on?
---
No jotain aurinkoihottumaa, kun oon ollu niin paljo auringossa :(
Niin mut tuleeko siitä erektio? Vai kenties allerginen reaktio?
[/q]
Sitä ei ilmeisesti kannata edes yrittää heittää läppää, kun joku ei tajuu :)
Joo korjaan siis allerginen reaktio..
[q]Dinsku, 1.9.2005 10:44:
Pakko avautua, koska noin ei voi käydä ku mulle!!!
Osallistuin joskus maaliskuussa johonkin kilpailuun netissä.. en edes muista mikä juttu se oli.. no kuitenkin.. Kilpailussa oli jokin ihme koodi jonka piti ehdottomasti säilyttää. Minä säilytin sen koodin varmaan kolme kuukautta ja heitin sit meneen samalla ku tyhjensin lompakostani kaikki muut turhat kuitit.
Maanantaina puol kymmenen aikaan illalla tuli puhelu ihme +164jotain numerosta, vastasin, puhelu USA:sta että oletko se ja se tyyppi, "olen".. Osallistuit silloin ja silloin kilpailuumme ja voitit matkan Bahama-saarelle!!! Nyt tarvitaan ainostaan se koodi!!!
En sit saanu matkaa ku koodi on roskissa, enkä muistanu sitä, eikä matkaa voita ilman sitä vi**n koodia!! *poks**dissaa**grr**dissaa**poks*
Näin meillä...
[/q]
*eiei**lohduttel* Toi kilpailu on varmaan suunniteltu siinä uskossa et kukaan ei jaksa/tiedä säilyttää niitä koodeja siihen päivään ku toi arvonta suoritetaan..saakohan tota matkaa nyt sit kumminkaan kukaan vai onko toi ollu vaan ovela mainoskikka...tyyliin;ostat jonkun yrityksen palveluja sen takii et niil on joku huippupalkinto jaossa ja tää yritys nettoaa hirveet summat rahaa ton arvonnan takia ja sit ku se arvonta suoritetaan ja voittajalla ei tätä koodia olekkaan tallella, niin onko niiden pakko arpoa toinen voittaja vai tuleeko julkisuuteen arvonnan voittajaksi tämä ensimmäinen henkilö, joka nyt ei kumminkaan voinut palkintoa lunastaa?*hmph* ehkä kaukaa haettua..
[q]mrx, 9.11.2005 13:42:
Epähuomiossa ja kiireessä en muistanut ostaa aamulla uutta kuukausilippua..BÄNG -60.. *toktok*
[/q]
Elämä on.. ;)
no ei voi paremmin kiteyttää ku et; "voihan vitun vitun vittu" ja silleen.*eiei*
EDIT:kylläpäs muutamassa tunnissa ehtii sattua ja tapahtua..enään ei mikään oo huonosti*vink*
[q]Arrrmi, 18.10.2005 18:54:
MIksi näin.. MItä pahaa olen tehnyt yläkerran ukolle.
Kuukausi pelkkää paskaa.
Ja nyt kuoli rakas ystäväkin. Kyllä rauhoittavia kuluu. ei tämä ole elämää saatana.
Ens perjantaina hautajaiset, vittu saatana!!!!!!!
[/q]
Niinpä. Rankkaa. Koita jaksaa, ystävä rakas.
[q]mariquita, 15.11.2005 16:23:
inhoon kloonaamista
[/q]
Käyttisten vai eläimien/ihmisten?
EDIT: Ite vihaan ekaa. :P
Maistuu veri suussa. Kiitoksia vaan sinne hamppilääkäriin päin.
EDIT: Eikä saa ees unta.
[q]Hyzenthlay, 20.9.2006 16:10:
oon ihan uusavuton kun pitäs tilaa uus verokortti ja laskeskella tuloja yhteen
[/q]
Kaivat palkkakuitit esiin ja alat laskee :)
Työnhaku on niin raastavaa!
[q]Tukaanl, 12.4.2008 12:18:
Laikalla pala vasemmasta etusormesta Onneks ei menny niveleen
[/q]Amputaatiot on ihan ysäripnukkii.
mä oon fädääs!
[q]¤sune¤, 26.1.2006 20:13:
Miksi ihan kaikki menee vituiksi ? MIKSI ? MIKSI ?
Mitä juuri MINÄ teen väärin, että just mulla menee kaikki vituiks? Miksei jollain muulla välillä?
Alkaa olee niin paatunu jo tähä paskaan ettei enää mikään tunnu oikeen miltään. Surullista. Ainaki mun mielestä.
ihanaa vinkua tänne.
[/q]
[q]onni3mk, 12.3.2008 19:16:
Ei vaan jaksa.
[/q]
ei jaksa ei.
Heräsin kesken unien tähän aikaan enkä saa enää nukuttua. Vähän liikaa pyörii asioita mielessä.
MÄ MEEN UUSINTAAN..........
---
Koita jaksaa
Jos ei muuten onnistu niin voidaan kuulustella toinen toisiltamme
[/q]
SYDÄMELLINEN KIITOS KANNUSTUKSESTA NITTA,voidaan pitää lukutunnit yhdessä! mulla on uusinta vasta 4.4.06,joten jos siihen mennessä yrittäis tsemppaa ihan tosissaan! Voima*hali* ja jaksamista myös sulle! Ps. ihanaa että edes yksi kohtalotoveri ymmärtää...
sykemittari päätti sitten lakata toimimasta tänä aamuna
onneksi takuu on vielä voimassa mutta vituttaa silti suunnattomasti - juuri kun opin sitä jotenkin käyttämään niin se pitää lähettää korjattavaksi.
*nyyh**nyyh**nyyh**nyyh*
väsyttää koko ajan, ihan sama nukkuuko 12h vai 6h yössä niin olo on yhtä väsynyt*poks*
eiks kevät auringon pitäisi piristää?
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.