päivän :(

Back to häröily O

koulu alko pitkästä aikaa... ei kestä olla joka päivä täälä...

Mieli maassa. :( Ollu jo muutaman pvn. Kai tää helpottaa jossain vaiheessa.

Kaikkea ei saa mitä haluaa tai miten se olikaan.

Pasilassa napsahti lähijunassa sakko. 50 euroa. Voi vitun vitun vittu. Ja just mun tuuria - matkakortti vanheni eilen.

Niin ja lisäyksenä vielä että eilinen päivä oli yhtä tervanjuontia ja ihan yhtä paskasti lähti tämäkin päivä käyntiin yllämainitun seikan johdosta. Helvetti! itkettää.

Huomenna on koe enkä osaa mitään enkä viitti tehdä mitään sen hyväksi et osaisin jotain*igor*

Siis tajuttoman aggressiivinen ja masentunu ja tylsistynyt ja yksinäinen olo... *kivatsulle**dissaa**grr**poks* Noh, huominen taitaa mennä sitten "pari" bishukkaa ottaessa... Ehkäpä tää tästä

pitäs olla jo nukkumassa, aamulla kuuteen töihin ja lähtö odottas jo viideltä...hmm...toisaalta kannattaako tässä enää nukkua, onpahan varmasti ajoissa paikalla vähän vaa huolestuttaa et jos on jäämässä ylitöihin ni miten jaksaa..

Yöunet meni erään ihmisen ilkeiden sanojen takia..*eiei*
Miksi pitää yrittämällä yrittää pilata toisen ihmisen onni?? Oikeen juonimalla juonia isossa porukassa,että kuinka sais mahollisimman paljon paskaa kaadettua ihmisen niskaan,joka siellä paskassa on muutenkin joutunut jo koko ikänsä kahlaamaan...*ding* Ei pysty ymärtämään..Ehkä mun pitää "elää vielä hieman" että pystyn tämänkin käsittämään pienessä päässäni..*justjoo*

Jää tämäki viikonloppu vähälle tekemiselle, ku sormi hieman vaivaa ja Lääkkeet mitkä piti mennä työtapaturmavakuutuksen piikkiin, meniki aluks mun omasta pussista. Pitää hakea jälkenpäin vakuutusyhtiöstä niitä rahoja.

Ja tää kirjottaminenki sujuu niin saatanan hyvin ku tää"ylimääränen" sormi on kokoajan tiellä

Edit: vammasormitypo

[q]Late, 7.4.2005 10:03:
Mua pidettiin tyhmänä ja yritettiin perkele kusettaa.
Jos myy autoa jossa on ollut "pieni vaurio" puskurissa voisi olla hyvä mainita että se on siis kaksi kilpinen, eli lunastuksessa käynyt.

-Koko homma olikin liian hyvä ollakseen totta.

vittusaatana on taas päivä pilalla ja auton haku jatkuu entiseen tapaaan.
[/q]

Mennäänks tänään Hulluille Päiville perinteiseen tapaan hakemaan lohdutusta?*vink*

[q]Nacu:
Hei, se on niin yksinkertaista kuin että sanot, ettet suostu tekemään omaa osuuttasi enempää. Jos tuotanto kärsii, se on johtoportaan ongelma ei sinun. Suomalaiset on liian usein liian valmiita tekemään toisten duuneja sillä verukkeella, että muut eivät pysty. Ja pomot vaan myhäilevät, että "pitäähän sitä joustaa..." Ja vitut. Jokainen tekee sen, mistä palkkansa ansaitsevat. Tuskin sulle ollaan valmiita maksamaan kolmen ihmisen palkkaa kuitenkaan?

+ vinettäminen on trendikästä.

edit: siis neljän ihmisen edestä töitä. Sinä + kolme muuta. Vaikoseikös?
[/q]
Mutta mä en halua että mun aikana tulee yhtään ruumista meidän "tuotannossa" silloinkaan kun muut ovat poissa. Sitten kun mä lähden kotiin niin mulle on ihan sama*vink*

[q]Nacu:

Hahahaaa!!! No jäipä tuo ala vallan huomioimatta äsken kirjoituksessani. Anteeksi.

Mutta SILTI eikö olisi reilua kutsua lisää väkeä töihin? (Tai ainakin sitten ruhtinaallisesti palkita uurastavat tahot palkallisilla vapailla tms.) Mua on jo pidempään nyppiny just nää "joustamiset" oman hyvinvoinnin kustannuksella. On se niin väärin
[/q]
Olisihan se reilua mutta kun se ei käytännössä ole mahdollista, rahoja sijaisiin ei juuri ole tai ylempi johto kieltää sijaisten hankkimisen. Pässit. Mutta kyllä sekin sitten kuukauden päästä kostautuu kun loputkin ihmiset on kipeinä eikä niitä vähäisiäkään töitä saada tehtyä*joo*
Ei kannata tulla kaupungille töihin*vink*

Saatanallinen kurkkukipu iski*hmph*

Digiboxi reistailee*grr* Kuva ei näy kunnolla, ohjelmistoa ei voi päivittää.. Tekis mieli heittää se seinään, mut menis siinä 200 hukkaan En tiedä onko laitteessa vikaa vai sit kaapeliverkossa lähdes nyt sit selvittelemään ongelmia.

kohta alkava atk-koulutus, miks tämän pitää olla just perjantaina kun olis tunti lyhennykset*hmph*

tää toimisto o ku sauna*igor* 28 astetta \o/
TUUN ALASTI TÖIHIN HUOMEN

Kiukuttaa*grr*, ärsyttää*grr* ja ahdistaa
ärsyttävä maanantai päivä kertakaikkisesti*igor*

täytyy varmaa mennä salille purkamaan se pois

en oikeestaan tiedä,että mikä on..on vaan paha olla..
kaiken pitäis olla hyvin ja enemmänkin ja onkin, paremmin kun koskaan..mut joku mun sisällä kertoo silti et kaikki ei kuitenkaan hyvin..
kaipa tää tunne menee taas menojaan ja huomenna on taas kaikki hyvin..

piti vielä lisätä:
mikä siinä on,että vaikka on onnellinen, tulee silti hetkiä, jolloin on onneton ilman mitään näkyvää syytä*ding* että vaikka on tuhat ja yksi asiaa joiden ansiosta elämä hymyilee ja on hyvä olla, ni silti yksi sekunnin murto-osassa ajateltu epämääräinen "ikävä ajatus" kumoaa hetkessä kaiken sen hyvän mielen..onko suru vahvempi kuin onni??

Ei vaan ole kovinkaan hyvä olo...

Yleinen vitutus aste vaan korkeella*taputapu*

En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

O