päivän :(

Back to häröily O

Kuumetta...*uuh*

Vaalien tulos

argh

kyllä osaa olla vaikeeta!!!!!!!!!!!!

:(

[q]Marjo, 15.5.2010 12:14:
Laattatauti
[/q]
Yak! Mun inhokki. Mutta Thaikuissa mulla oli jalleen parit ruokamyrkytykset ja aina mietin positiivisesti et eipahan tuu turhia kaloreja. Ei tuu sullekaan! Pikaisia paranemisia kuitenkin ennen kaikkea!

[q]paupau, 15.5.2010 17:47:
---
Marjo, 15.5.2010 12:14:
Laattatauti

---

Yak! Mun inhokki. Mutta Thaikuissa mulla oli jalleen parit ruokamyrkytykset ja aina mietin positiivisesti et eipahan tuu turhia kaloreja. Ei tuu sullekaan! Pikaisia paranemisia kuitenkin ennen kaikkea!
[/q]

Joo, kyllä tää melkein mehupaastosta menee.

Selkä paskana ja muutenkaan en oo nukkunu hyvin viime aikoina. Väsyttää niin maan perkeleesti, mutta ei vaan saa unta. :(

Tää on ollut niin totaalisen paska päivä. *dissaa**uuh**eiei*

Pieni potilas
Joku lenssu tais iskeä, viime yönä neiti yrjöili muutamaan otteeseen ja nyt sitten nosti kuumeen 39 asteeseen. Höh :(

parhaat synttärit aikoihin..jalka paskana ja kaikki menee vituiks

Saatanan perkele

pääkipu feat. tavallista alhaisempi työmotivaatio!

Pitikin käydä kattomassa. En oikee tiiä mitä ajatella.

Keskittymiskyky pyöreä nolla.

Suhteellisen surkea olo juuri nyt.

mäki sain jonkun viruksen muutama päivä sit. Yks tyyppi heitti ircissä yhen urlin, josta löyty ”HackTools.DoS” -hommeli. Onneks hommat oli kunnossa, nii hoidin ton nopeesti pois. Toi tuli jostain tälläsestä: ”Usa_Marine_Hits_Grenade.jpg”

Lähin autolla kauppaan ja sit se ei suostunu lähtee enää käyntiin..kävelyreissu kotiin

Pitää toivoo, et kukaa manne ei pölli poppeja tai renkaita. Autoa ei ainakaa voi viedä, ku ei se lähe käyntii

[muokattu 28.11.2003 16:17]

En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

O