päivän :(

Back to häröily O

[q]pirpeli, 31.3.2009 09:27:
Jotensakin paska olo.
[/q]

vähä kipee olo..

[q]Verano, 24.10.2006 16:34:

[/q]

Äääh huomenna seiskalta herätys enkä saa unta vieläkään Unettomuus alkaa rasittaa pidemmän päälle oikein huolella.

Vähän täs viime aikoina ollu sellanen olo, et työ on ainoa asia joka menee hyvin (ja sen suhteen meneekin sit tosi hyvin). Kaikki muu sit onkin ihan plaah ja

[q]pirpeli, 10.4.2008 09:14:
Pitkästä aikaa paska fiilis.
[/q]

[q]Annakins, 3.12.2006 03:07:
Miten voi olla näin helvetin yksin.
[/q]

...onneks joskus tajuaa, et asiat on kuitenkin ihan hyvin :)

[q]mayah, 5.12.2006 05:51:
Paremman sijaan olo on pahempi. Hemmetin flunssa. Jotenkin kuvitttelis, että viikon kuluttua ensimmäisistä oireista pahin olis jo takana ja suunta ylöspäin. Mut ei ni ei. Hereillä kaks tuntia ennen kuin pitäis, kun kurkku sattuu niin kovasti että itkettää.
[/q]

Toi on varmaan se sama mikä mulla oli :(

Äääää mä haluun nukkumaaaaann >:(

Vitun vittu.

[q]candyraver, 26.1.2005 15:42:
kauheeta..mä oon ihastunu..toivottomasti..eikä se oo yhtään kivaa*nyyh*
[/q]

W0000t.. keneen sä oot menny oikees ihastuu?

tissi hajos..nyyh

kaikki menee taas ihan vitun päin vittua...

[q]Super-Kerttu, 26.4.2007 16:13:
---
Annakins, 26.4.2007 15:47:


Millon oot viimeks tarkistuttanu näkösi? Huomattavasti yleisempi päänsäryn syy kuin kasvain :D

---


Ulkonäkö tulee tarkistettua peilistä tuontuostakin..*nauru* Mut näköä tosiaan ei oo tullut tarkistettua..EHKÄ OLIS SYYTÄ! Tosiaan..Joskus pari vuotta sitten näkö oli vielä ihan jees..Mut äkkiäkös se rapistuu!
[/q]

Jep, kannattaa. Mä kävin tos vuos sitte ja hankin lukulasit. Enää ei hypi rivit, silmät väsyy paljon vähemmän eikä tuu sellasia friikkejä en-pysty-keskittää-katsetta-minnekään.kovin-pitkäksi-aikaa -hetkiä :D

[q]Annakins, 16.4.2010 08:48:
lennot peruttu, en pääse kotiin.
[/q]

Huominenkin lento peruttu, oon jonottanu tunnin Arean puhelinpalveluun mut kukaan ei vastaa :/

[q]Annakins, 17.4.2010 18:12:
---
Annakins, 16.4.2010 08:48:
lennot peruttu, en pääse kotiin.

---


Huominenkin lento peruttu, oon jonottanu tunnin Arean puhelinpalveluun mut kukaan ei vastaa :/
[/q]

Puuh, pääsin vihdoin tänään aamulla yhteensä n. 5 tunnin odottelun jälkeen läpi. Lennot nyt siirretty tiistaille, mutta eipä sekään kovin hyvältä näytä...

Maailman kamalin liskojen yö. Nukuin ehkä kaks tuntia katkonaisesti. yyh.

[q]larpap, 11.8.2010 00:31:
---
Timce, 10.8.2010 21:14:
---
larpap, 10.8.2010 20:46:
vasen korva täynä vaikkua... onneks on perjantaina korvien tyhjennys aika terveys asemalla

---


Osta Remo-waxia. http://www.apteekkituotteet.fi/epages/Kaupat.sf?ObjectPath=/Shops/Eura/Products/6432100002501

Itsellä veti n. 5 vuotta sitten niin täyteen paskaa toinen korvakäytävä, että oli pakko käydä tyhjennyttämässä t-a:lla. Lääkäri suositteli tuota ja eiku apteekin kautta. Toimii, eikä terkkarillakaan tarvitse enää käydä.

---
no pitàà kàydà ostaa ku ei toi vanupoikkokaan auta enààn tai ei se ku pahenna tàllà hetkel ku tuntuu et se vaikku menis vaan syvemmàlle
[/q]

vanupuikoista on pelkkää haittaa korvien putsaamisessa.

Kurkku semikipee :I Taistelu pöpöjä vastaan alkakoon!

En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

O