päivän :(
Oon hirmusen huolissani rakkaasta ihmisestä Yrittävät miehensä kanssa toista lasta, mutta ensimmäinen raskaus meni kesken. Nyt on toinen yritys menossa, mutta ei näytä hyvältä senkään suhteen. Kaveri on ihan hajalla kun sillä on elämä heitelly viimeaikoina muutenkin ja muuttokin on tulossa. En tiedä miten se jaksaa jos tuokaan pikkunen ei selviä...
[q]Oj, 26.12.2009 18:08:
Kuuden tunnin päästä lähtö levin reissulle ja meen hakeen häkkivarastost lumilautaa ni eiköhän senki sit oo joku pölliny :( Se niistä fiilareista sitten
Saatana ku jotkut on vaa niin.....*eiei*
[/q]
Näin jälkiviisaana todettakoon, ettei normi häkkivarastoissa kannata säilyttää mitään arvokasta (matkalaukkuja, mäenlaskukamoja, golfmailoja, autonrenkaita, kalliita vaatteita....). Muutenkin kannattaa käydä esim. kuukausittain tsekkaamassa, että ne kamat jotka sinne on säilönyt, on tallella (kun useimmat ihmiset käynevät kellari-/vintti- yms. varastoissa kerran pari vuodessa).
Oliko muuten muihin varastoihin murtauduttu? Vois ehkä olla ok ilmottaa taloyhtiöön, että siellä on käynyt rosmoja ja muutkin vois tarkistaa omaisuutensa.
liikaa kahvia
darra
Just ku viimisetki lumet sulas ja pääsis skeittaa ni heti jalka paskaks *eiei**uuh*
[q]Lauruska, 9.12.2009 15:38:
---
inneah, 9.12.2009 14:44:
Ostin ensimmäisen silmänympärysvoiteeni ( lue: ryppyvoide) :(
Alamäki alkaa.... i'm sad :'(
---
Mä ostin itselleni 25vee synttärilahjaksi ensimmäisen silmänympärysvoiteeni :) Se on tosin kosteuttava eikä ryppyvoide. Ryppyvoiteita en lähtis viel näin nuorena käyttään.
Oon tietävinäni, että 25vuotiaasta eteenpäin kantsii käyttää silmänympärysvoidetta, ja ryppyvoiteita vasta 30+.
[/q]
Isääni lainaten: "Rasvattu vanha ryppyinen iho näyttää paremmalta, kuin rasvaamaton ryppyinen iho."
Älkää tytöt huoliko. Nättejä olette pienistä rypyistä huolimatta :)
Yövuoro...*dissaa*
Ei ole kiva olla kipeenä:( Vielä just tällanen viikko, ettei olis mitään varaa sairastella. Huokaus..
Töissä alkaa pukkaan stressiä asioista, ei hyvä.
Yön aikana on kuume alkanu nousee ja nyt on ihan raato olo.
Eniten ärsyttää tää kuiva yskä.
Meidän Pauli-koira alkaa olla jo vanha
Lääkäri kertoi äsken että mulla on selkärankareuma...ei näin
Meidän kisulla oli epileptinen kohtaus. Eläinlääkäri sanoi että ei niitä välttämättä tule enempää, mutta toisaalta voipi tullakin. Ei se ainakaan kovin huolestuneelta kuulostanut, eli ehkä tämä ei ollut niin vakavaa, vaikka näytti aika hurjalta.
Nyt on kisu onneksi iloisen ja pirteän oloinen, eli näköjään selvittiin säikähdyksellä.
Väsyttää ja masentaa. Ja työkaverikin on tosi huonolla tuulella,
kun on niin kiire, enkä yhtään jaksais kuunnella sen tiuskimista...
[q]Lauruska, 9.12.2009 15:38:
---
inneah, 9.12.2009 14:44:
Ostin ensimmäisen silmänympärysvoiteeni ( lue: ryppyvoide) :(
Alamäki alkaa.... i'm sad :'(
---
Oon tietävinäni, että 25vuotiaasta eteenpäin kantsii käyttää silmänympärysvoidetta, ja ryppyvoiteita vasta 30+.
[/q]
No oli niin edullinen et ostin. Ja en mä nyt tajunnu et ryppyvoiteilla ja silmänympärys voiteilla nyt niin isoa eroa on :D olin vissiin väärässä.
flunssa jonka takia peruuntu eilinen salitreeni kaverin kanssa ja tänään mielenkiintoinen koulutus ja deitit :/ Noh nyt pittää ottaa leppoo!
Riitaa kullan kaa Toivottavast kaikki järjestyy... <3
Taas kipeenä Miksi miksi miksi..
Kohta töihin ja vielki kännis*lmao* ei vois paljoo paremmin mennä:D
Mun mese ei ole toiminut 4pv.=/ Oon yrittänyt korjata tilanteen, mutta ei auta. =/
Tällä vkolla kaveri korjaa sen. =)