päivän :(
kipuilu, jos torstaina ei oo ohi ni joudun kontrolliin, nyyh
[q]flatstick, 6.11.2009 20:41:
sitten kun se itku oikeesti tulis, on sellaisessa paikassa ettei vaan voi.
[/q]
..ja mikä on paikka/tilanne jossa et vois itkeä?
Ymmärrän kyllä että monet paikat on sellasia joissa ei välttämättä halua alkaa parkumaan, mutta kuitenkin..
Toivottavasti sulla on ystäviä joille voit kertoa ja purkaa pahaa oloa ennekuin se menee liian pahaks.
Tsemppiä
KUINKA MUKAVAN lihaskrampin pisti selkään synttäripäivän kunniaks!!!!*grr*
Puol kroppaa pian juntturassa.. Tohtorille siis... VANHUUS EI TUU YKSIN :D :(
täälä on kylmä ku siperias!!!!
[q]Birgie, 14.4.2009 11:55:
:(
[/q]
*lohduttel**hali* I hear you. *sydän*
Maanantait on ihan hanurista,taas on ihan ökyväsy olo
COLIM MÄKRAE KUOLI :´(
mitä, kilpailiks se jossai?
[q]bansq, 16.9.2007 11:43:
COLIM MÄKRAE KUOLI :´(
[/q]
Samassa onnettomuudessa kuoli Colinin 5-vuotias poika ja 2 muuta henkilöä.
kiva päivä sai aika ikävän päätöksen ku joku ihana mieshenkilö päätti hyökätä mun kimppuun parkkiksella Ranskassa.. ei näin..
[q]*Mirri*, 16.9.2007 13:43:
Hemmetin kurkkukipu ku ei mee ohi itekseen.
[/q]
ota tervasnapsii.
Niska ihan jumissa :(
Onnistuin eilen illalla unohtamaan auton vanteiden erikoispultin adapterin pulttiin kiinni ja lähdin ajamaan... nyt osa on jossain ojassa ihan yksinään enkä varmasti löydä sitä. Nyt jäi jarruremontti kesken siihen asti että saan hommattua uuden adapterin joka maksaa varmasti ihan liikaa. Onneksi on olutta ja levyjä, millä lievittää oman mokan v*t*tusta..*grr* ->*känni*
huhhuh mikä fiilis. nyt saa dokaaminen riittää, ensi viikonloppuna ei mitään viinaksia. nyt tarvitsis rutistusta
On niiiiiiiiiiin kova ikävä Ja siihen päälle vielä onneton krapula...
(Viikko vielä odotusta niin pääsen taas rakkaani syliin) Voi ku jaksais sen kunnialla venata!
"heräsin"
Viikonloppu ilman rataa ja silti maanantai jälleen aivan syvältä perseestä ja ilman mitään mainittavia syitä. Hitto, ens vloppuna täys rata vaa päälle. Sama kait tuo on vloput riekkua, ku henkinen kunto on viikon alussa aina sama*nauru*!
V***u että inhoon HKL:ää! Siis jos jumalauta tulee ees vähän vettä -lumesta puhumattakaan- niin eiköhän bussit ole heti myöhässä ja maailmanlopun katastrofi käsillä. Mun 10 minuutin bussimatka kesti puolet enemmän, aaaarght!
Ja inhoan julkisia kulkuvälineitä muutenkin ihan yli kaiken. Mua oksettaa jos haistan jonkun vieraan ihmisen, oli se haju sit hyvä tai huono. En pidä siitä, että tuntemattomat koskettelevat mua. Ja ihmiset eivät osaa sanoa anteeks, jäisin tässä pois vaan tungetaan aina syöksyllä ikkunan vierestä käytävälle.
voi vitunvittusaatanaperkele
On se ny kumma ku joku naapuri on ryskänny kämpässään ja rapussa puol 8:sta aamulla..
*kolinaakolinaapaukettapaukettaryskettä*