päivän :(
aargh! väsyttää ihan saatanasti (tämä nyt on tietysti ihan omaa syytä). sitäkin enemmän kenkuttaa kun on outo humina korvissa, johtunee vissiin tämmöisestä yleisestä tukkoisuudesta. enää onneks duunipäivää jäljellä reilut 9½ tuntia...
[q]eeci, 17.9.2007 11:33:
---
crissy, 17.9.2007 11:17:
On se ny kumma ku joku naapuri on ryskänny kämpässään ja rapussa puol 8:sta aamulla..
*kolinaakolinaapaukettapaukettaryskettä*
---
Mulla on alakerrassa kiinteistöhuoltofirman huoltohalli. Meteli yleensä alkaa tos vähän neljän jälkeen aamusta ja jatkuu kymmenen korville. Tämä siis päivittäistä viikonpäivästä riippumatta. Niitä ei ilmeisesti koske hiljasuus-määräykset millään tavoin.
[/q]
*ranteetaukiviiltel* *pökr**pökr*
krapula :(
Päähän sattuu niin perkeleesti ja duunit menny ihan vituix tänään sen takia.
Heräsin aamulla ennen herätyskelloa tunteeseen että jotain ikävää tapahtuu tänään ja se tunne ei ole kadonnut päivän aikana... Tosin ei ole kyllä tapahtunut mitään pahaakaan! -VIELÄ....
Flunssa jatkuu ja jatkuu ja jatkuu, taas kai kuume nousemassa. Otan jonku hevostainnuttajan ja nukun suoraan ylihuomiseen ni eiköhän tää tauti oo sit hävinny
Huoh.
Peittojen alle ja töllö auki, taas.
Mulla alkoi eilen paakipu siina iltapaivan tienoilla, joka aityi nukkumaan mennessa niin rajuksi etta tuli karseen huono olo ja vihdoin nukuttuani muutaman tunnin se on nyt jo (vuorokauden perasta...) hieman livempi.
P.S. Hoono soomi.
nyt on täys vitutus päällä..
-kämpäs on niin kylmä et pakko tunkee pitkähihasii ja villasukkii päälle. Ahdistaa jos on enemmän kuin hihaton
-perjantaina tentti ja tuntuu et kaikki on jo löyty läskiks
-haluun kämpän ja vitun äkkiä en kestä asuu tän hetkisessä yhteisasumuksessa enää minuuttiakaan
-tärkeä tenttikirja, jonka piti tulla ihan just, tuleekin joskus viikolla 41. Ainoo kirja jonka viel aion ostaa ja tentti on ihan vitun tärkee
-jatkuva makeanhimo ja morkkikset
-ärsyttävä labrakurssi + ärsyttävät tehtävät
-rahaa liian vähän
-vaatteet, joihin on tuhlannu paljon rahaa, näyttää ja tuntuu ihan paskoilta! taidan ostaa tästälähtien vaan halpaa niin säästyy karvailta pettymyksiltä
-kadotin kai neljännen sateenvarjon tänä vuonna
-laukku painaa varmaan 20kg ton vitun tenttikirjan takia
Hemmetin käsi ja väsy ja kiirus x/
[q]kinderi, 9.11.2009 20:21:
---
flatstick, 6.11.2009 20:41:
sitten kun se itku oikeesti tulis, on sellaisessa paikassa ettei vaan voi.
---
..ja mikä on paikka/tilanne jossa et vois itkeä?
Ymmärrän kyllä että monet paikat on sellasia joissa ei välttämättä halua alkaa parkumaan, mutta kuitenkin..
Toivottavasti sulla on ystäviä joille voit kertoa ja purkaa pahaa oloa ennekuin se menee liian pahaks.
Tsemppiä
[/q]
Onnistuin ryssimään elämäni aika totaalisesti, jonka takia en nyt sit näe muksujakaan.
Sunnuntaina ei soinu puhelin kertaakaan, tänään hain postit (ekaa kertaa kahteen kuukauteen) ja siellä on sit onnittelukortti toiselta muksulta. Mitä vitun onniteltavaa tämmösessä luuserissa on -- miksi "onnitella" isää jota ei edes näe.
mut ei siitä sen enempää
Kun ei ole oma itsensä.
[q]Taika, 17.9.2007 13:45:
puudutus lakkasi vaikuttamasta ja sattuu nyt lähes yhtä paljon kuin aamulla*nyyh*
melkein toivoisin että mulla olisi tekarit. hammassärky on helvetistä*dissaa*
[/q]*lohduttel* Viinaa ja tongit tai molemmat?
Mä varasin tänään ajan hammaslääkärille. Veikkaan, että se lekuri lyö rahoiksi.*blush*
Perkele. Nukuin pommiin.
[q]miGGi, 17.9.2007 20:29:
että sain lopullisesti vedettyy kaikki asiat päin persettä mitkä merkkas jotain ! ! !
[/q]
*lohduttel**uuh*
heräsin viiden jälkeen yskimään enkä oo nukkunut sen jälkeen
Mun "ostos-listaan" tuli taas monta kohtaa lisää eilen:
Eka kampissa oli Panasonicin 103" plasma esille, sairas vehje. Listalle!
Matkalla autolle vastaan tuli Ferrari F430, joka piti semmosta ääntä et meinas tulla housuihin. Listalle!
Autolle ku pääsi ja ekasta mutkasta käänty ni vastaan tuli Lamborghini Gallardo, meinas taas tulla housuihin sen auton ulkonäöstä. Listalle!
Seuraavat hetket meni ku huusin "Ääääääää......" ratin takana ja meinasin itkeä..
uah, oon tulossa kipeeks... no oon tässä jo ootellukkin, että millon on mun vuoro... sit mietityttää ja stressaa yks juttu... :/
[q]Ozie, 18.9.2007 08:14:
Mun "ostos-listaan" tuli taas monta kohtaa lisää eilen:
Eka kampissa oli Panasonicin 103" plasma esille, sairas vehje. Listalle!
Matkalla autolle vastaan tuli Ferrari F430, joka piti semmosta ääntä et meinas tulla housuihin. Listalle!
Autolle ku pääsi ja ekasta mutkasta käänty ni vastaan tuli Lamborghini Gallardo, meinas taas tulla housuihin sen auton ulkonäöstä. Listalle!
Seuraavat hetket meni ku huusin "Ääääääää......" ratin takana ja meinasin itkeä..
[/q] Sun pitää hommata Ferrarin kone Lamborghinin koriin ja tuulilasin paikalle plasmanäyttö
koht 9 tuntia töitä..ei täs elämäs kyl muuta oo.
Noi vitun ranteet. Koita täs nyt sit treenaa kun ranteet huutaa leipää. Vasen varsinkin Eilinen saleilu meni viel ihan kivasti, mut tänään hommasta ei enään tullut mitään ja oli pakko lopettaa *pökr*
Ei kai täs sit muuta ku hetki huilia ja lenkille sitten. Täytyy kyllä hommaa jotkut rannetuet tai jotain, ei tästä tuu muuten mitään.