päivän :(

Back to häröily O

heti kun jää lomalle niin flunssahan se yllättää...eli tässähän tämä loma menee sairastellessa.*nuha**hikoil*

Pikaista paranemista sinne!

Mulla on järkky morkkis+masennus ja väsymys ja päänsärky ja oksennuski kurkus kokoajan. Ärsyttää vielä ku pitää yksin olla, mut ei täs kunnos kyl jaksa mihinkään lähteäkkään. Mut hyvä et muil on hauskaa.

Piti mennä katsomaan Sander Kleinenbergiä mut se peru keikkansa :(

Äääähh.

No voi ny saatanan saatana.

Kuinka julmia ihmiset voivat olla. Kuinka sydämettömiä. Hakata hakattua. Tekopyhiä paskoja. Haistakaa vittu.

Mä toivon, että joku päivä osaan kääntää tämän kaiken paskan vielä vahvuudeksi.

Mä haluan heti just nyt kebabbia, mut eihän ne prkl mitään auki ole tähän aikaan.

Ajattelinpa hakea vanhalta työmaalta tavarani pois ja sitä rataa mutta eipä ollut paljoa hakemista! Kaappi täynnä tavaraa ja jäljellä oli yhdet hanskat ja pipo!!! KAIKKI muut lähtenyt. Eikä kellään mitään järkevää selitystä mihin on kadonneet. Voi vittu mitä toimintaa!

Kurkkukipu

Menee hermo tuon Hardrave Storen kanssa ihan kokonaan. Viikko sitten iskenyt tilauksen sisään ja sain tilausvahvistuksen. Sen jälkeen ei kaupasta ole kuulunut pihaustakaan, vaikka olen mailia sinne heittänyt jo pari kertaa. Hemmetin hyvin hoitaa homman joo ja ainoita kauppoja, josta sais j-corea...

Meni vahvistin ja sänky yli budjetin

Suru-uutiset Suomesta. :(

Stressikäyrä on jossai uskomattoman korkealla, että hajoaa pää ihan just. Ei mut hei, se tuntuis ilman ressiäkin koska pää on nii perkeleen kipee aarrrgggghhh

selkä paskana...
sydän rikki...

-taipuasaamuteiitkeäuhuu

Laivalta saapuneena suoraan töihin, tosin koska oltiin lapsen kanssa, ei krapulaa ole. Mutta oisin voinut pitää vapaapäivän kyllä....

Sosiaalisen elämän puute ja päälle painava allergiaflunssa

Ketuttaa, etten nähnyt Orkidean settiä pointeissa.. Ja taidan viel kaiken lisäks olla tulossa kipeeks.

[q]NextAce, 22.4.2008 11:47:
Jes! Hyvin alko duunipäivät taas. Pari tuntii duunia ja sairaalaan tikattavaks.
[/q]

Aika räväkkä aloitus.

Tajuton kurkkukipu

Flunssa on verottanut illan psyketysseuruetta, ja mulle jää lava karhua ja monta päkkiä lonkeroa jääkaappiin pyörimään. On tämä kamalaa *känni*

[q]Individual, 22.4.2008 14:20
Aika räväkkä aloitus.
[/q]

Oli joo. Tulee jotenkin joku kummeli läppä mieleen tosta koko touhusta ku duunikaveri hetkee aikasemmin sano että varo sitä terää.

O