päivän :(
Vitun lensu ei ota lähteekseen vaikka oon jo kaks päivää tinannu kirkkaita sen taltuttamiseks :(
Unohdin sit nykkelit pyykkituvalle kun äskön siellä kävin :D Snadisti vitutti kun ovi meni kiinni ja hogasin, et mun nyklat on siellä :) Kamukaan (jonka kanssa asun) ei ollu himassa joten ei auttanu sit muu ku nälkäsenä ja väsyneenä venailla et joku tulis aukoo ovee. No onneks ei tarvinnu venata pitkään. TTU ku aina pitää sählää shaatana :D
Snadia stressiä & väsymystä puskee kans.. Aika paljo tullu kyl nyt stressattua noista treeni hommeleista vaikkei kyl pitäis. Ja ehkä vähän liikaakin pyörii nyt elämä sen ympärillä..
Noita reissu hommeja pitäs alkaa kans tässä järkkäämään, lähtöön ei enää ole hirveen pitkä aika ja things to do lista on piiiitkä. Noh mut reissua taas kelatessa kyllä jaksaa
Jospa kohta sit salille ---> :D
Unihalvaukset *pökr*
Väsyttää mut en kohta uskalla nukkuu.
Joo ei, ei ollenkaan hyvä päivä. Aika pettymysten päivä. kaikin puolin, joka suunnasta.
Pakkailen tässä just viimeisimpiä kamoja, pinot on jo erikseen, että mitkä säilyy ja mitkä menee roskiin/kirpputorille/pelastusarmeijaan/venäjälle/mihin lie.. Aika outo olo. Parin tunnin päästä lähden tästä kämpästä, ja avainnippu on keventynyt kolmella avaimella. Aika haikeeta, aika surullista, aika outoa..
Mä palaan vielä, rakas kotikaupunkini *sydän*
Isi.
Painajaisia jälleen. Ihan hirvee yö.
Jahas.... Mielenkiintoinen maili tuli. :/
Menikin si koko päivä ihan vituiks täs nyt. Saa nähä kui käy.
Heräsin kipeämpänä, kuin eilen. Kaiken lisäks kaadoin kuumat teet sormilleni, ja sen jälkeen puurot. on vähä sellane olo et mikään ei onnistu.
Tänään on muutenki vähä hirveempi päivä. Huoh.
Kesä on tehny musta ihan läskin ja pullan ja argh kaikkee inhottavaa
Iski kamala ikävä ihmistä, joka on toisella puolella maapalloa ja tulee olemaan siellä vielä reilut pari kuukautta
Taa duuniviikko on ollu totaalisen infernaalinen ja vasta 2 paivaa takana
Sitä luulisi, että reilun 1,5 vuoden aikana oppisi tuntemaan ihmisen suht hyvin.. näemmä totuus on jotain ihan muuta... *senkin**toktok**poks*
helkkarin huono olo*sars*. Vois mennä koittaa syödä jotain, jos pysyis sisällä.
Ootan kyllä innolla, että pääsen lähtee kotiin. Voisinpa muuten lähtee vaikka jo 3lta
Poltin kitalakeni nyt siihen sattuu ihan hirmusti ja tuntuu ilkeeltä
Viimene kerta ku meen yöbussilla / mettäreitin poikki. :(
fillarista putos ketjut paikoiltaan kun olin polkemassa duuniin. onneks olin polkenu vasta sen verran, et himaan meni alle 10 minsaa taluttaa pyörä... mut myöhäistyin duunista joten pitää sen takia sitte huomenna mennä aikasemmin niin saa senkin ajan korvattua
Heräsin liian myöhään (klo 18)vaikka piti herätä lukemaan tenttiin (klo 11). Oli liian kivaa nukkua!
Viikonloppuna alkanut huimaus. Pomoni mielestä en saa mennä työpäivänäni lääkäriin, vaan seuraavana vapaapäivänäni...