päivän :(
Tämä olo ei lähde paranemaan.
Enkä tietysti pääse ajanvaraukseen läpi et sais ajan.
Sekä joudun ottamaan asian josta en pidä, eli saikkua:(
[q]yace, 15.9.2007 21:30:
jaaha sinkkuunuttiin sit. Muija myöns tänään että läpsi ei ookkaan mun. vois hirttäytyy
[/q]
Reilu meininki!*dissaa*
Koko firmalla kans flunssan oireita täällä :/
Päätä särkee (harvinaista) ja vituttaa enemmän ku aikoihin*uuh* Pitäis varmaan ruveta pistää elämää uuteen uskoon, kun ei tästä tunnu taaskaan mitään tulevan*nyyh*
Vilustuminen viikonloppuna ja nyt onkin sit kuumetta, nuha ja kurkku kipee*sars*
[q]sale, 10.9.2007 13:34:
Vilustuminen viikonloppuna ja nyt onkin sit kuumetta, nuha ja kurkku kipee*sars*
[/q]
Sama täällä. Helvetillinen kipu nielussa oikealla puolella säteilee korvaan saakka ja kaulakin on kosketusarka. Lisäksi päälle vielä pari muuta fyysistä tuskatilaa ja semivitutus, niin onhan varsinainen maanantaifiilis.
Olinki jo hetken tarpeeks ilonen, aika olla taas vittuuntunu, vihanen, pettyny, ärsyyntyny ja masentunu.
[q]anniharha, 10.9.2007 14:02:
Sama täällä. Helvetillinen kipu nielussa oikealla puolella säteilee korvaan saakka ja kaulakin on kosketusarka. Lisäksi päälle vielä pari muuta fyysistä tuskatilaa ja semivitutus, niin onhan varsinainen maanantaifiilis.
[/q]
höh!! ei kuulosta kivalta!!
wlan + utorrent + vista = *toktok**eiei**ding**justjoo**täh**grr**dissaa**nyyh**whaat**poks**eikä**hmph*
[q]Miinapiina, 10.9.2007 19:41:
oon sit tulossa kipeeks...
yskittää, nielus tuntuu oudolta ja nenässä
[/q]
Mun vuoro lohduttaa, tervetuloa räkäkerhoon!
Pettymys osa x.*uuh*
Käteisvaranto riittää about 2 päivään.*hmph*
Oon läski ja en osaa.*dissaa*
Draamaakin vois kehittää.*uuh*
En päässy taaskaan yhdestä tentistä läpi. Se on ehkä koko koulun viiden helpoimman tentin joukossa ja mulla on kolme hylsyä siitä. Vois joskus ehkä oikeesti lukee siihen niin pääsis siitäkin riippakivestä eroon.
rakkaani lähtee tänään kymmeneksi kuukaudeksi brysseliin :/
[q]yace, 15.9.2007 21:30:
jaaha sinkkuunuttiin sit. Muija myöns tänään että läpsi ei ookkaan mun. vois hirttäytyy
[/q]
Reilupelikerho...
Ihan paskaa kaikki, paska päivä. Nukuin huonosti, näin ihan hirveitä painajaisia, kun erehdyin katsomaan noin 30 sekuntia uhrilampaita (olen nähnyt sen joskus pienenä ja jos edes ajattelen sitä, saatan nähdä siitä painajaisia) ja nyt väsyttää ja on huono olo. EI jaksaisi mitään ja kämppäkin on sekaisin. -______-
Kamera on rikki ja vuosipäivävalokuva jää kai ottamatta.
Kun puhuttiin joskus vuosipäivän juhlistamisista, mietittiin et keksitään joku halpa ja toteutukseltaan helppo perinne, jolla voidaan juhlistaa aina päivää vaikka aika ja raha olisivatkin kortilla tai ei kauheesti jaksais panostaa. Keksittiin että otetaan joka vuosi valokuva, sellainen vähän spessumpi, joko osittain lavastettu tai sit vaan vähän jännemmästä paikasta ja kerätään ne yhteen et sit voi katsella miten ollaan muututtu vuosien mittaan.
Mut nyt on kai tyytyminen kännyvalokuvaan tai olemiseen kokonaan ilman.
Vittu että on ankeeta :E
[q]terraluna, 11.9.2007 11:34:
Kamera on rikki ja vuosipäivävalokuva jää kai ottamatta.
Kun puhuttiin joskus vuosipäivän juhlistamisista, mietittiin et keksitään joku halpa ja toteutukseltaan helppo perinne, jolla voidaan juhlistaa aina päivää vaikka aika ja raha olisivatkin kortilla tai ei kauheesti jaksais panostaa. Keksittiin että otetaan joka vuosi valokuva, sellainen vähän spessumpi, joko osittain lavastettu tai sit vaan vähän jännemmästä paikasta ja kerätään ne yhteen et sit voi katsella miten ollaan muututtu vuosien mittaan.
Mut nyt on kai tyytyminen kännyvalokuvaan tai olemiseen kokonaan ilman.
[/q]
Ei kai nyt yhden kameran vioittuminen voi tuollaista estää? Kameroitahan on kaikilla, lainatkaa, marssikaa valokuvaamoon tms?
oon sit tulossa kipeeks...
yskittää, nielus tuntuu oudolta ja nenässä
[q]ezzy
Ei kai nyt yhden kameran vioittuminen voi tuollaista estää? Kameroitahan on kaikilla, lainatkaa, marssikaa valokuvaamoon tms?
[/q]
Taitaa olla vähän kiire, kun eilen vasta herättiin muistamaan et mikäs päivä tänään on. :D Lainaisin kyllä, mut ei taida nyt vaan kavereiden aikataulut enää natsata päivän varotusajalla. Ehkä sit myöhemmin otetaan se kuva, kun oma kamera tulee huollostaluultavasti n. viikon kuluttua. Tai sit tungetaan sellaseen hölmöön passikuvamasiinaan, jooei.. Kyllä täs jotain varmaan keksitään.