päivän :(
Vituttaa **dissaa*
[q]Cloud, 6.9.2007 11:07:
---
hippifriikki, 6.9.2007 11:04:
Koti-ikävä. Kylmä. Teltat lentelee ja nälkäkin olis. Ja läppäriä on heitelty, se on rikki. Kajaani on ihan perse.
---
Mikä sai lähtemään kajaaniin? En oo muuten tainnut koskaan käydä siel ees.. onks se :) vai :( ?
[/q]
Kuten sanoin, Kajaani on PERSE. Ainoo plussa tääl on banaanit.
tajusin et mua ehkä masentaa
[q]Zebir, 6.9.2007 11:07:
---
Mark, 6.9.2007 09:33:
Mikä vittu mun meseä vaivaa, ei suostu toimii
-M
---
Juu ei näemmä toimi mullakaan. Perus mikkisoftaa selkeesti.
[/q]
O/ Ei toimi täälläkään. Tosin en vielä uskalla sanoa onko se mulel :( Vai ihan vaan :/
Viimeinen virallinen lomapäivä *grr*.
[q]Lyylikki, 6.9.2007 13:48:
Ilmeisesti meidän virman verkossa on vikaa, koska ei työkaverillakaan kuulemma toimi. Ja kaikki muut sivut toimii moitteettomasti
[/q]
Teidän firman verkossa on todennäköisesti estetty nettimeilien käyttö, kuten esim. meillä ainakin. Joitakin muita sivuja myös estetty, kuten MySpace.. Sitä odotellessa että joku aamu klubbari ei toimi*pökr**nauru*
rixraxpox
Mun 10mm korvalävärireikä on kutistunu 6mm!
Jouduin olla ilman lävärii jonkiaikaa kun siihin olin onnistunu saamaan haavan ja sit se tulehtu jonka seurauksena reikä kutistu sinä aikana kun toi tulehus parani
Nyt joutuu aloittaa uudelleen venyttää 4mm
Kiva kun on nyt erikokoiset reijät korvis
Ahdistaa. Vitun miehet.
[q]pupuTupuna, 6.9.2007 14:02:
Toi harmaus. Huomaa heti, että tekis mieli vaan nukkua.
Ja sit toinen :( on ärsyttävä vaiva, joka ei meinaa lähtee pois..Toinen antibioottikuuri menosssa..*igor*
[/q]
Isot sympatiat sinne*uuh*kamalaa, koita kestää muru*hali*
Ohjelmointi...mä en vaan osaa vaikka kuinka yrittäisin*nyyh*
[q]Tarsu, 10.4.2008 23:47:
tajusin et mua ehkä masentaa
[/q]
mä tajusin jotain samankaltaista :(
Toi harmaus. Huomaa heti, että tekis mieli vaan nukkua.
Ja sit toinen :( on ärsyttävä vaiva, joka ei meinaa lähtee pois..Toinen antibioottikuuri menosssa..*igor*
nyt alko vituttaan tää tenttipapereiden kans homehtuminen lauantai-iltana tekis ehkä mieli tehdä muutakin..
labrakurssit on saatanasta kahteen tenttiinkin pitäs lukee, tehdä kirjallista työtä ja töitä, jotta voin elättää itseni ja opiskella. Burn out iskee, ennen kun syksy on kerennyt puoliväliin
[q]ant1:
ei toimi netti :(((( ei pääse irccaa :*(((((( *nörtti*
[/q]
??? Pääsit postaa kuitenkin.
28 kuumetta, kurkku ihan vitun kipee ja tänään ha huomen keikka PRKL
[q]DJ Rx, 7.9.2007 15:03:
28 kuumetta, kurkku ihan vitun kipee ja tänään ha huomen keikka PRKL
[/q] kuuma suihku + _kunnon_ kotiruokaa + paaaljon valkosebablea + Mustaviinimarjamehuu kuumana ja vähän nappulaa naamariin ni kyl se olo helpottuu *joo**äiteil*
Flunssa tuli takas..kerkes viikon olemaan terve, alkaa olee viharakkaus suhde sen kanssa..*poks*
[q]astaroth, 20.1.2010 15:31:
---
RujoNic, 19.1.2010 20:45:
ei saa purkaa itseensä vapaasti edes tässä topicissa... eh.........
---
niin no, keskustelufoorumihan on kyseessä. ei siinä oli mielestäni mitään ihmeellistä, jos joku paikallinen sattuu kysymään mielenkiinnosta, että mitä oikein tarkalleen tarkoitat
kieltämättä muakin vähän kiinnostaa
[/q]tarviiks mun sanoo muuta kun.. stadis ikävä kyllä soittaa vaan stadin jannut ja näin ollen siellä ei kauheen usein ulkopaikkakuntalaisia jukkia näy. mutta mitäpä sitä enempää asiaa pukemaan sanoiksi... tää nyt vaan vituttaa yleisesti ja aina. onhan sitä kulttuuria muuallakin kun päiväkahvi seudulla.