päivän :(

Back to häröily O

rip colin mcrae

Takareisi revähti reeneissä just ku piti alkaa intensiivinen viikon treenausputki

[size=5]VITTU![/size]

Paniikkikohtaus <3
jäi sitten tältä päivältä kouluun menemättä.

Maha on kipee, edelleen. Ruokahalu on sentään osittain palannu takas. Jalat on verenpurkaumilla. Oisin mielelläni voinu nukkua ton 4 tunnin sijaan vähän enemmän. Sanosinko että hemaseva olo

töihin pitäis jaksaa lähtee kohta*igor* voihan jumpelis jampelis *senkin**toktok*

onpas mitäänsanomaton olotila. eikä päivä ota kuluakseen. emmä oikeestaan ees tiä onks se päivän :) vai :( koska jos aattelee et huomena on sunnuntai, niin joopa joo, emmää tykkää siitkää sitte. alan varmaa tappelee itteni kanssa ->

Hitto tätä laiskuussyndroomaa pitäis lukee maanantain tenttiin, yrittänyt tässä muka lukee mutta en oo saanu 2 päivänä mitään tehtyä =(. No ehkä viimeisen illan ihme toimii.

[q]KooKie, 8.9.2007 15:47:
---
Janisa, 7.9.2007 21:29:
Mulla tuli just kauhea ikava mun aitia.

---

Sellasta se on muailmalla...
[/q]

Mulla on nyt joku ihme kausi meneillaan. Nyt ma ikavoin vuorostani kaikenkarvaisia kavereita ja meinaa olla tippa linssissa hetken perasta. Mika yliherkkyys muhun on iskenyt...?

6 viikkoa työreissua edessä, viikko takana ja oon tosi kipeänä. Ja Kokkola on erittäin :( pelottava paikka

Saatanan mulkku! Miten ihminen voi olla niin kamala :/

Voi kun sais nukuttua..
Lohduttavaa ajatella et joo,ehkä joskus parin vuoden päästä saa nukkua kunnolla.. Jesh.

Päivän *murr* ennemmin. Toi eräs toimii taas kuin orava: tekee "varman" kätkön tavaroille ja sit kun niitä tavaroita tarttis, ei löydä niitä enää. On se silti ihana mut toi taipumus nyhtää hermoa joskus. >: [

loma loppuu ja huomenna duuniin ._.

Loma loppu. Puol seiska herään viestiin "Tuutko kasiin, ku tääl on taas porukka kipeenä"

silmä tulehtunu, vidu.

[q]Super-Kerttu, 10.9.2007 08:31:
Mä vihaan mun duunia..*uuh* En tiedä edes, miten tää on mennyt tälläiseksi.. Mikä saa tän kaiken näin ahdistavaksi? Maanantai aamuisin olisin mielummin kuollut, kuin tulisin töihin. Tän duunin takia, mun koko elämä tuntuu olevan paljon ahditavampaa, vaikka mun elämä on duunia lukuunottamatta ihan loistavaa.. Nytkin tekis mieli itkeä vaan.. Voin jo fyysisesti pahoin..*uuh*

Miten vitussa mä pääsen täältä pois...?
[/q]

Nyt etsimään uutta työpaikkaa ja irtisanot itsesi heti kun voit

Tunti unta ja nyt pitäs jotain kenttälähetystä duunata.

[q]yace, 15.9.2007 21:30:
jaaha sinkkuunuttiin sit. Muija myöns tänään että läpsi ei ookkaan mun. vois hirttäytyy
[/q]

:O :O

Vatsaa korventaa auts.

[q]yace, 15.9.2007 21:30:
jaaha sinkkuunuttiin sit. Muija myöns tänään että läpsi ei ookkaan mun. vois hirttäytyy
[/q]

[size=25]MITA VITTUA?!?[/size]

O