päivän :(

Back to häröily O

[q]anniharha, 3.9.2007 01:05:
En haluis uskoa. En aio ymmärtää.
ttu :(
[/q]

joskus tuntunut samalta...

heräsin 2 aikaa yöllä enkä saanu enää unta.. ja vittu mikä ilma ulkona

Koko päivä menee alkoholilakia päntätessä
Ku oppiski vielä jotain ja muistaiski vielä huomenna sit jtn ku se tentti on..!!!!
PRKL.

[q]Mar6, 31.7.2008 09:28:
---
Hyzenthlay, 30.7.2008 20:33:
Flunssa! mten tähän aikaan vuodesta voi tulla flunssa :(

---

Sanopas muuta.. Hieman on unitytkin nyt vaarassa jos ei tää hellitä.. Sopivasti alkaa kesäloma la niin hyvä alottaa saikkari tänään..
[/q]

Ettei ois Pujo?
Itel ainaki ollu aivastus herkässä ja silmissä tuntuu olevan hiekkaa, lääkkeistä huolimatta.

Hammassärky, taas. Yhtä ja samaa hammasta on sörkitty jo monta kertaa, mutta ei. Taas särkee!!

angiinan kourissa

[q]H3li, 4.9.2007 08:59:
-nipsnaps

Tää tämmönen (mahdollisesti) megatarttuva oksutauti ei kyl kuulu suunnitelmiini, koska perjantaina on bileet ja mun on pakko päästä sinne! Paitsi et mä nyt yrjöilen bileis muutenkii, niin ei kukaan kyl huomaa eroa khihi.
[/q]

ahahaha ei huomaa ei

Huolestus

pitäis alka siivoo ja järjestelee paikkoi ja kasaa huonekalui mut en jaksa

Kuulin just sellasen uutisen et tuli kauheen haikee fiilis

Mun PITI lähtee tänään fillaroimaan, sit mä aloin pelaamaan ja tässähän tää päivä meni, nyt on sit tollanen tylsä sääkin niin ei jaksa enää

Hirveän kauhea maailmakaatuupäälle-olo :(

ja sattuukin niin kovasti :(

Juhalla on viikon kesäloma ja se oli jo ajat sitten sopinut viettävänsä sen vanhempiensa luona Imatralla.

Lähti siis tänään sinne, eikä osannut edes vastata koska tulee takaisin, perjantaina vaiko sunnuntaina.

Kyllä mua nyt koetellaan ja rankasti.

:(

Selkä ollu yli viikon romuna ja nyt viel tuntus sille et kuume nousee Ei nyt pliis.

Jotenkin on suru puserossa tänään.

ikävä

Paras kaveri just ilmoitti muuttavansa Kuopioon :(

Ikävä kotiin.

[q]MiLindiNi, 5.9.2007 12:15:
lääkärissä käynti klo. 8 aamulla ja paikka on jo ihan täynnä..no joo ei se ollu se paha mieli... vaan että kävin ekaa kertaa magneetti kuvauksissa... hirveetä meteliä ja kolinaa...mutta sai sentään kuulokkeet päähän ja klf:n soimaan niih.... juu lisää tulee.. siispä piti vain 2:ssa kokeissa käydä mutta venähtikin sitten lievästi pidemmiksi....niin siis ; magneetti kuvaus , verikokeet ja päälle vielä EKG:eet ...
[/q]

Mikäs sussa on vialla?

Huomenna vika tentti kurssista jota ei järjestetä enää eli pakko ois läpi päästä, enkä tietenkään oo jaksanu lukee yhtään. Ei kai auta muu kuin kattoa peiliin.

O