päivän :(

Back to häröily O

No väsymys ja inhoittavaa pankkiasiaa.

Se loma, se loma, se loma, se loma.....*igor*

vituttaaa

täs päiväs on liian vähän tunteja

lentomatkustajat

näin se lama saapui.... virka muuttui viran sijaisuudeksi.....

Pienehkö masennus hiipi yllättäen :(

Vaikka kuinka yritän olla ottamatta asiakkaan paskakommentteja mun palvelutaitojani kohtaan henkilökohtaisesti, ni aina ne osaa pilaa päivän.

Iltavuoro viikko menos.. vihaan näit!

Väsyttää niin helvetisti ja vituttaa olla töissä viel yheksän tuntia. Tää on nii väärin, haluun nukkumaan! >:(

Täälläkin yllättäen tätä hiton väsymystä havaittavissa, vihaan näitä syksyjä kun pimeetä on koko ajan....aargh!

[q]mayah, 9.12.2006 06:00:
AUUUUUUUUUUU. Tää hammas (hampaaton) -kipu on aivan saatanasta. Lisäksi flunssasta johtuva kurkkukipu, joka on aina aamusta pahimmillaan, tekee olosta totaalisen sietämättömän.
[/q]

Ota kaks Panacodii ja mee nukkuu*vink*

Kurkku kipeä ja 38,4 kuumetta..

Mä en enää ikinä tilaa mitään osoitteesta http://www.x-tra-x.de!!!! Yksi tilaus, kaksi lähetystä, eikä vieläkään oikeita tuotteita. Lisäksi jouduin omakustannuksella laittamaan vääriä tuotteita firmalle takaisin. Pelkät postituskulut tällä hetkellä noin 55 ja takaisin tulee vain 5 etuseteli jonka voi käyttää seuraavan tilauksen yhteydessä tai firman liikkeessä Saksassa!! Pakko peruuttaa loput tuotteet...en oo enään valmis maksamaan firman mokailusta...Vatuttaa suunnattomasti!!! Tässä tilauksessa on kaikki mennyt pieleen, tilaus on tehtykin jo useita kuukausia sitten, sähköpostia on lähetetty puolin ja toisin kilometritolkulla ja vieläkään siellä ei tajuta mitä tapahtuu. *huokaus* Parempi vaan luovuttaa ja tilata reisarinsa jostain muualta.

En minä nyt tiedä, on vain taas semmoinen *uuh*-iltapäivä.

Kröh.

[q]mollily, 22.12.2006 20:52:
Suurin osa meiän luokasta valmistu (ja hyvät duunitkin jo valmiina) - mä en. Ja vaan sen takia, että olen ollut sekasin kuin seinäkello, koska mulla on ollu vähän liian paljon paskaa ja koulunkäynti on aikapahan burnoutin takia joutunu hyllylle.
Oli kivaa kattoa muita onnellisia naamoja, mutta itku meinas tulla....ja sellanen olo et kattokiikku alkaa tuntua ystävältä...*eiei*
erittäin huono päivä... Poistaisko pamit tän ahdistuksen...*poks*
[/q]



Ei tosiaan ole ollut kovin hauska päivä täälläkäänpäin.

MINUN PUHELIN HÄVISI! *DING**UUH*

[q]Cassu, 22.5.2007 11:42:
saabistit*senkin*
[/q]

O_o

En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

O