päivän :(
Tää duunipäivä! Mikään ei onnistu..
Tää flunssa ei lopu ikinä! Tää alkoi reilu puoltoistaviikkoa sitten kurkkutulehduksella, jatkui silmätulehduksella ja yskällä..Ja sitten tuli nuha ja nyt on ilmeisesti poskiontelon tulehdus..*uuh*
Praneekohan tässä enää ikinä?
[q]Dinsku, 1.9.2005 10:44:
Pakko avautua, koska noin ei voi käydä ku mulle!!!
Osallistuin joskus maaliskuussa johonkin kilpailuun netissä.. en edes muista mikä juttu se oli.. no kuitenkin.. Kilpailussa oli jokin ihme koodi jonka piti ehdottomasti säilyttää. Minä säilytin sen koodin varmaan kolme kuukautta ja heitin sit meneen samalla ku tyhjensin lompakostani kaikki muut turhat kuitit.
Maanantaina puol kymmenen aikaan illalla tuli puhelu ihme +164jotain numerosta, vastasin, puhelu USA:sta että oletko se ja se tyyppi, "olen".. Osallistuit silloin ja silloin kilpailuumme ja voitit matkan Bahama-saarelle!!! Nyt tarvitaan ainostaan se koodi!!!
En sit saanu matkaa ku koodi on roskissa, enkä muistanu sitä, eikä matkaa voita ilman sitä vi**n koodia!! *poks**dissaa**grr**dissaa**poks*
Näin meillä...
[/q]
Oho..no toi mahtaa jo ketuttaa.. Tollasissa koodeissa pitäis lukee, et mihin päivään asti niitä pitäis ainakin säilyttää!
Jos eilen olin väsynyt..niin nyt en enää osaa kuvata tätä olotilaa.. Aivan liikaa ollut kaikkea viime viikkoina. Yöunet jääneet minimiin. Viime yönä sitten sen pari tuntia minkä nukuin, näin painajaisia..ja sen jälkeen valvottiinkin kuuteen asti, kunkello soi..
Kuinka kauan ihminen jaksaa tällaista?
Opinnäytetyökin on vaan lojunut pöydällä monta viikkoa..*igor*
[q]Rocca, 8.9.2005 06:09:
Mikä saatana sitä nytten on oikeen, tuntuu et kurkku vaan paisuu... ja tulee kipeemmäks koko ajan.. ja tuntuu myös et hengitys alkais olla sen takia vaikeeta et se ahdistais kurkku torvea
[/q]
Pusutauti?!
Tosin en mikään lääkäri oo, mut siinä on vähän tommosia oireita..
Lähetin äsken vahingossa sähköpostistani tulosteen oman työpaikkani tulostimeen. Itse olen juuri toisella toimipisteellä töissä..ja näin en pääse hakemaan tulostetta pois.. Sähköposti sisälsi jonkin verran sadattelua ystävälleni helvetin tylsästä duunista..ja muustakin sellaista, mitä en haluaisi työkavereideni saati esimieheni saavan tietää..*grr*
Vittu, mikä urpo mä olen!
Viime yön ahdistavat unet ja unihalvaukset.. Nyt on todella ahdistava olo.. Osaksi myös vaikuttaa se, että tuntuu, etten saa ikinä opparia valmiiksi! En vaan jaksa!
[q]I Shot the ..., 7.10.2005 11:54:
---
Super-Kerttu, 26.9.2005 08:55:
Viime yön ahdistavat unet ja unihalvaukset.. Nyt on todella ahdistava olo.. Osaksi myös vaikuttaa se, että tuntuu, etten saa ikinä opparia valmiiksi! En vaan jaksa!
---
Mika on unihalvaus? Ja ahdistavista unistahan on just siisti herata todellisuuteen ja huomata et kaikki onki hyvin...
[/q]
Tossa tietoa unihalvauksesta.. http://fi.wikipedia.org/wiki/Unihalvaus
Ja niistä on kiva herätä, kun vihdoin herää, mutta ahdistava olo jää koko päiväksi..ainakin mulla..*uuh*
On vasta maanantai ja mä olen jo totaalisen kypsynyt ja vittuuntunut tähän viikkoon!
VOI HEVONPERSEENPASKA.. *DISSAA*
HV IKEA! Ja raha-asiat ihan päin helvettiä taas. Ollaan sitten ilman rahaa seuraavat neljä viikkoa. Laihdumpahan ainakin. Tää vitun paska ei lopu varmaan ikinä! Ja vihaan mun duuniakin!
[q]Freja, 3.4.2008 08:22:
---
Super-Kerttu, 3.4.2008 07:21:
HV IKEA!
---
?
[/q]
En jaksa edes selittää.. periaatteessa ihan oma vika, mut ei se Ikean toimintakaan kovin hyvää oo ollut..
Ahdistaa vaan niin vitusti..*uuh*
Nää mun päivän :( ei sit ota loppuakseen!
Mun opinnäytetyön piti eilen mennä tarkistettavaksi. Ohjaajasta ei kuitenkaan ollut kuulunut mitään reiluun viikkoon, vaikka piti. Mä väänsin yötä myöten korjauksia oppariini, jotta ohjaaja sen hyväksyisi ja saisin laittaa sen eteenpäin. Mitään ei kuitenkaan kuulunut viime viikolla, eikä vielä eilenkään. Laitoin sähköpostia ohjaajalle useaan otteeseen, mutta mitään ei kuulunut. Tarkistus aikaa on enää alle 3 viikkoa, jos haluan paperit ulos jouluksi. Eli oikeastaan ihan viimeiset hetket laittaa työtä tarkistettavaksi.. Tänään sitten ohjaajalta tuli viesti, ettei ole ehtinyt katsomaan työtäni, eikä ehdikään koko viikkona! *GRR*
V..u!!! Juuri näin.. Ite teen kaiken ajoissa ja sit ohjaajan takia valmistumiseni lykkääntyy.. Ei siinä muuten mitään, mut mun palkankorotus on kiinni mun valmistumisesta!
Ja tässä vielä ohjaajalle!
[q]josbe, 7.11.2008 12:59:
TYLSÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
[/q]
NO NIIN ON!
VOI SAATANAN SAATANA!
Vittu tehdään sit se valmistuminen niin saatanan vaikeeksi! Oikeesti voisin vaikka tappaa jonkun nyt! Haistakoon PASKA vaan koko saatanan maailma!
Kulta perjantaihin asti Joensuussa..*uuh* Tuntuupa koti ja sänky isolta ja tyhjältä ilman omaa murua..
[q]Klabi, 21.2.2006 14:47:
-Klip-
[/q]
Oisko mitään, jos vaikka soittaisit eläinsuojeluyhdistykseen???! Toi on eläimen heitteillejättö! Ainakin mun mielestä!
Imsomnia
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.