päivän :(

Back to häröily O

[q]pupuTupuna, 26.9.2007 17:38:
Miks silmälasit pitää olla niin hemmetin kalliita? :(
[/q]

öö..Onko sulla silmälasit?

Äidin puhelu eilen illalla.. Siltä on sydämestä löytynyt jotain vikaa ja voi olla leikkaus edessä. Suvussa vielä todella pahasti rasitteena nuo sydän- ja verisuonitaudit..

Masentaa... Toi ilma, tuleva talvi, rahattomuus, duuniasiat..*uuh*

Edellis yö meni pyöriesswä, viime uona unta kertyi huimat 2h..*poks* Ja senkin 2 tuntia näin maailman paskinta unta ja nyt on ihan mölli olo! Ja edessä olis kiireinen ja työn täyttämä päivä..*igor*

Miks kissa menee aina just silloin epäkuntoon, kun mulla ei olis rahaa viedä sitä eläinlääkäriin?!

[q]Mark, 5.12.2007 12:51:
vitun mielialan vaihtelut Yhtenä hetkenä kaikki on ihan jees ja sit minuutin kuluttuu tuntuu et pää hajoo. Hauskaa

-M
[/q]

No nyt tiedät mitä on olla nainen ja elää hormonien mukaan! Ei oo nastaa ei..*igor*

Kukaan ei leiki mun kanssa tänään..*uuh* Ja kauhee nälkäkin..

Ja töissä oli ihan persettä..8 tuntia pää kolmantena jalkana kiikutin ihmisille ruokaa ja ite en saanut piotää sekunttiakaan taukoa..*dissaa*

tää päivä on vaan perseestä..ahdistaa..*dissaa*

Kauhia särky leuassa!!! Mun vasemman alaleuan viisaudenhampaan päällä oleva pieni ienrämmäle on taas halennut!!! Ja se on tulehtunut aika hyvin! Imusolmukkeet turvoksissa, enkä saa suuta kunnolla auki!!! Ja taas jää treenit väliin..*grr* Huomen onneks hampilääkäri..*hymy*

On vaan taas ihan perseestä kaikki..*dissaa*

[q]ianna ei anna!, 15.5.2009 13:05:
---
Super-Kerttu, 14.5.2009 16:44:
Miks kissa menee aina just silloin epäkuntoon, kun mulla ei olis rahaa viedä sitä eläinlääkäriin?!

---

Taasko sil on niitä mielenterveysongelmia? :D
[/q]

Eiku peräpään ongelmia! Mikä vaikuttaa kyl siihen yläpäähänkin!

Kulta lähti just takas Joensuuhun..*uuh* Kauhea ikävä jo nyt..*nyyh*

Mä en saa ikinä oman alan duunii!!!!

Mä en valmistu siksi ikinä!!!

Mä homehdun lopun ikääni Hesellä!!!

Vittu koita tässä sit uskoo ittees ja olla positiivinen!!! Kiitos, mut ei kiitos!

No nyt se muru sit lähti oikeesti!! Nyt pitäis keksiä kahdeksi viikoksi paljon tekemistä niin aika menis äkkiä!

HELSINGIN LIIKETALOUDEN AMMATTIKORKEAKOULU

[q]OverDose, 17.5.2005 11:44:

Mitäs Helia on tehny sulle?
[/q]

Mitä nyt haukkui mut laiskaksi, koska haluan valmistua ajallaan..*dissaa*

Tulipahan tossa vaan mieleen, kun TAAS kerran siivosin yksin tätä kämppää..Et mimm osta olis, kun asuis yksin..Ilman kahta kissaa ja kämppistä...?! Kaikki kolme on kovia sotkemaan..Mut tikkuakaan ei laiteta ristiin, kun pitäis siivota!

Ei kelleen kelpais noista mikään?!

Tukkoinen olo..Päätä särkee..Ja väsyttää! Ei jaksais olla duunissa!

Olen totaalisen uupunut ja väsynyt..*uuh* Koko kesästä..
Olenkin ollut koko kesän vähän kipeä. Ekaksi yskää, sitten nuhaa, sitten taas yskä ja nyt kurkkukipea. Tulis edes kunnolla kuume, että vois rauhassa levätä ja sairastaa kerralla kaiken pois...Mut ei.. Kun ei ole kuumetta, ei ole oikeasti kipeä..eikä saa saikkua..Tätä menoa en parane ikinä..

Olen niin loppu..*uuh*

En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

O